Vriendelijk en vlot uitstekend geholpen, top!

Ik kon op korte termijn een afspraak maken omdat ik pijnklachten had. Daarbij werd op fijne wijze rekening gehouden met mijn mogelijkheden en wensen. De behandeling was vlot, doeltreffend en werd duidelijk uitgelegd. Hert voelde vriendelijk, professioneel en op een veilige manier deskundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles precies op tijd, prima controle-behandeling en gelijk een afspraak voor een vervolgbezoek!

Gelijk aan het bovenstaand

Goede behandeling gehad.

Goede uitleg voorafgaand aan de behandeling. Goed en vakbekwaame vriendelijke mensen.

Goed geholpen aardige tandarts

Aardige en rustige tandarts en goede uitleg over wat hij doet

Erg positief

Weinig aan te merken op de gehele gang van zaken. Gezien mijn drukke baan wel jammer dat de zaterdag openstelling verdwijnt. Wat me ook gedurende de jaren wel opvalt is dat een behandeling bij sommige mondhygiënistes vrijwel pijnloos is en bij andere het behoorlijk pijnlijk kan zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

op tijd vlgs. afspraak ben ik snel en met de benodigde aandacht geholpen

Met aandacht over mijn ziekte beeld ben ik zeer vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en een prima behandeling.

Super!

Super lieve en kundige tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind het een fijn plek Goede uitleg en advies over mijn gebit. Ik heb het er graag voor over om vanuit kruisland naar Tholen te komen rijden voor controle en behandeling.

Klantgericht

Heel klantgericht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts Lewinson is erg vriendelijk en helpt me altijd goed

Ik heb nooit napijn. Gisteren voor het eerst bij nieuwe mondhygienist geweest en dat was ook goede ervaring.

Ja heel goed

Netjes behandeld goede uitleg over wat we gaan doen.7

prima kliniek

Wat de tandarts betreft ben ik zeer tevreden, vandaar de 5 sterren

Helaas was ik niet zo blij met de nieuwe mondhygiënist. Te ruw en alles elektrisch. Heb vandaag in verschillende tanden en kiezen een onaangenaam gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede controle en tandsteen gelijk meegenomen

Zie hierboven

Snel en goede service

Ik werd goed en snel geholpen. Duidelijke uitleg wat en waarom ze iets doen.

Prima tandarts

Altijd vriendelijke mensen en goede zorg

goed geholpen

aardig en vakkundig

Vriendelijk en kundig ontvangen

Vriendelijk en kundig op gemak gesteld en goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke benadering, fijne kliniek.

Wordt snel geholpen, klachten over gebit worden serieus genomen. Kortom heel tevreden.

Is re goed

Alles goed geregeld

Alles is gewoon goed geregeld,fijn gevoel erbij.

Tandarts bezoek

Vond het zelf na tandarts vos Deze tandarts enorm goed Ook de assistent, voor het eerst dat de verdoving zo gevoelloos is gezet

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

altijd goed

zeer kundige dokter ,vriendelijke.. assistenten en receptie.

Over Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen: alles onder één dak! U kunt bij ons terecht voor: • orthodontie • implantaten • protheses op implantaten (klikgebit) • kindertandheelkunde • mondhygiëniste Kijk gerust even rond op onze site. Als u vragen heeft over onze praktijk, uw behandeling of over een afspraak, dan kunt u deze via 'contact' stellen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.