Matig

Behandelaar is zeer vriendelijk en stelt patiënt op zijn gemak. Het kwaliteit van het product viel mij erg tegen. Kleur van de tandvlees bij de prothese is niet betje lichter maar heel erg licht waar door men zie meteen dat dit een prothese is.In het begin heb ik juist daar over gevraagd en werd gerust gesteld dat het maar beetje lichter zou zijn,dit is 4x lichter dan mijn huidige prothese. In 25 jaar heeft nooit iemand opgemerkt dat ik prothese heb(sinds ongeluk) nu in 4dagen 10 mensen. Dat is heel erg. Verder prothese is heel erg scherp dus op bijna ale randen. Boven kant schiet los als ik lach en tijdens eten is een drama. Ik heb zelf kleefpasta geprobeerd maar bii harde stukken komt ook los,terwel bij oude prothese kan ik appel en noten met gemak eten.Nu een harde stuk brood is al uitdaging. Mijn onder tanden zijn ook anders wat afgesproken was.Dus zou nog terug moeten voor aanpassingen.

Geschrokken

Afspraak mondhygiëniste In de veronderstelling dat het schoon gemaakt zou worden. Maar er werd een meeting gedaan van het tandvlees dat was allemaal keurig en netjes. Toen de offerte om de behandeling voort te zetten nagenoeg 1000 euro. Daar wilde ik even over nadenken. Toen thuis de volgende schok De meeting en verder niets ook nog eens 200. Euro Dat had wel even gemeld mogen worden . Dus per saldo nog niets schoon gemaakt alvast 200 euro minder Voorlopig ga ik niet meer voordat ik alles duidelijk heb prijzen en al Met vriendelijke groet j van bedaf

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snelle en goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snelle en goede reparatie van mijn prothese

goed en snel

goede service vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig op tijd en vriendelijk geholpen

vriendelijk personeel uitstekend geholpen kan niet beter.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangst. Nemen de tijd. Goede kwaliteit en telefonisch goed bereikbaar.

geweldig ,

goede uit leg en zeer vriendelijk ,

Altijd vriendelijk

De medewerkers zijn altijd vriendelijk en service is goed, bij problemen wordt er goed meegedacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed alleen niet op dat moment met de behandelaar

De hulp voor het repareren van mijn ondergebit is goed en snel afgehandeld. Toen ik mijn ondergebit echter op kwam halen had ik een aanvaring met diegene die mij hielp. Ik weet helaas niet zijn naam en hij staat ook niet op de website tussen de foto's. Hij beweerde dat mijn ondergebit (heb implantaten)goed zat terwijl ik aangaf dat dat niet zo was tot een paar keer toe. Ik kon het met mijn tong zo los duwen. Hij zei ook dat ik ieder jaar op controle moet komen maar dat doe ik ook er staat nl al een afspraak ingepland. Uiteindelijk kwam hij erachter dat mijn ondergebit toch niet goed zat en heeft het aangepast. Dit was niet fijn, je zou bijna ruzie krijgen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen met perfect behandeling

De patiënt wordt fantastisch behandeld. Het gebit wordt goed behandeld, rekening houdend met de toestand van de patiënt.Afspraken worden dagen op voorhand bevestigd via sms, via e-mail en telefonisch. heel goed Wij zijn heel tevreden mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Relaxe sfeer tijdens de behandeling

Slecht geregeld

Ik heb november al de begroting mij jullie en nu moet er een kies eruit dat hij anders nog kon reparatie doen

Prettig

Vriendelijke ontvangst en keurig behandeld.

Wordt heel fijn geholpen

Bij alles wat er gedaan moet worden krijg je uitleg.

Erg goed

Begripvol, professioneel

Fijn geholpen

Goed advies en heel vriendelijk behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt vriendelijk ontvangen en geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst, behandeling met aandacht

De aandacht die geschonken werd aan mijn pa (89 en ziek) om zijn te ruim geworden bivengebit te herstellen voelt goed. Dank. Vakwerk!

controle bezoek

Mijn ervaring is ; ik had een afspraak om 9.25 uur tot mijn verbazing mocht ik om 10 uur naar binnen. Ik dacht het is nog vroeg in de ochtend en nu al zo een uitloop. Ik moest ook gaan werken en had afspraak die nu dus verschoven moest worden. Misschien kunnen jullie eens kijken naar de tijd tussen de afspraken en deze aanpassen dat de uitloop smorgens alniet zo groot is.

snel en correct

Op snelle en correcte wijze geholpen door een vriendelijke dame

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deze afspraak verliep prima, niet hoeven wachten en de tandarts behandeld me keurig!

Zie hierboven.

Heb veel vertrouwen in mijn Behandelaar Niels

Prima behandeld

Snel en grondig

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.