Tevreden

Zoontje van 2 was mee. Er werd op een fijne en leuke Manier met hem Omgegaan en behandeld

Super tandarts en assistente

Altijd vriendelijk

Tevreden

Netjes correct professioneel aardig en beleeft Goed product

Helemaal geweldig

Met mijn tandarts angst gaat het heel goed. Dit komt dankzij mijn zeer lieve en vakkundig tandarts Alles wat ze doet legt ze uit. En een klein grapje op zijn tijd haalt de spanning er helemaal af. Echt top tandartsen praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen. Vriendelijk bejegend Duidelijke uitleg wat er moet creëren in 1 woord Prima!!

Alles goed

Vriendelijke vakkundige tandheelkunde

Vriendelijke ontvangst Eigen tandarts die mij kent Kleine vulling kon direct aansluitend aan de controle worden uitgevoerd, dus hoefde niet te wachten tot de volgende keer of aparte afspraak Goede email herinneringen aan de afspraak Je kan er parkeren

Snelle behandeling

Bellen 2 dagen later kon ik terecht. Gelijk en snel verholpen.

Snel geholpen

Er was een tand van mijn boven prothese afgebroken, ik kon hem om 13.00 brengen en om 15.00 was hij alweer gerepareerd.Supersnel geholpen en een goed contact gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nette en vriendelijke en kundige behandeling

Uitstekend!

Deskundig en héél vriendelijk geholpen. Lieve medewerkers en altijd geïnteresseerd en meedenkend. Ga zo door!

Erg fijn

Alleen minder fijn dat er afspraken worden gemaakt in de stoel en je dan niet gelijk kan controleren in je agenda. Zo moet je later weer terugbellen om te verzetten.

Is goed

Alleen parkeerterrein is Een drama

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en kundig geholpen.

Vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldige ervaring niet te vergelijken met mijn vorige tandarts.

Voldoende aandacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk behandeld , wat rommelig door drukte eromheen.

Tandarts ervaring goed, vriendelijk en meedenkend Paar gesprekjes over implantaten met implanteloog, vriendelijk maar erom heen in de ruimte heel rommelig en druk. Zij gaf dit zelf ook toe. Gaat om veel geld , dus is niet zomaar een beslissing die ik neem. Gelukkig werd me niets opgedrongen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd professioneel en klantvriendelijk geholpen.

Op tijd professioneel en klantvriendelijk geholpen.

Alles naar wens gegaan

Het gaat altijd goed naar wens

Netjes en fatsoenlijk behandeld

Gewoon goed en menselijk behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze stelle je gerust vind ik heel aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Uitstekend!

Ik heb alleen maar positieve ervaringen bij Klaassen Mondzorg. Zowel qua behandelingen als de dienstverlening. Dank jullie wel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb geen tandsteen laten verwijderen.

Ik heb spijt dat ik een keuze gebitje heb. Ik moet er nog 5 jaar mee doen. De garantie tijd heeft Niels bezig geweest om het te laten zitten zodat ik geen pijn meer had. Maar volgende keer neem ik wel een andere tandtechnieker. Die wel een perfect gebit kan maken.

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.