Deskundig consult in een prettige sfeer

Fijne en duidelijke communicatie.

Allemaal heel vriendelijk

Vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd alleen wel weer een half uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Tandarts en assistent zijn fijn.

...

Fijn en netjes geholpen,kundig ,

Perfect!!

Receptie telefonisch snel bereikbaar; meteen snelle afspraak gemaakt; vriendelijk te woord gestaan. Perfecte tandarts: kundig, vriendelijk, geduldig, vertelt wat hij gaat doen. Pijnloze behandeling zonder enige haast. In één woord: perfect.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles is daar goed geregeld

Nvt

Prettig

Klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geluisterd en hierop goed gereageerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goeie steg controle gehad. Orson is echt een hele goeie protheticus. Geïnteresseerd in mensen. Heel fijn . Geeft een vertrouwensband. Over een jaar weer met plezier terug.

Goed, duidelijk uitleg.

Omdat er een breuk in mijn gebit zat kreeg ik het advies om een kompleet nieuw gebit te laten maken, moeilijke klus omdat ik geen standaard mond heb kennelijk. Advies van Mevrouw Abrams was een kopie van het oude gebit te laten maken. Heeft wat tijd en moeite van Orson gekost maar het is ( bijna ) gelukt. Compliment hiervoor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring van dit laatste bezoek is uitstekend

Deze keer Uitstekend, vriendelijk,Vakmanschap. Ik ben nu bijna 4 jaar bezig voor mijn implantaten, maar jullie hebben wel in communicatie heel veel laten liggen. Waardoor ik mijn vertrouwen in jullie kwijt was en daardoor de implantaten door een kaakchirurg heb laten plaatsen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Overweldigend

Prima ambiance, stijlvolle inrichting, zeer vriendelijke mensen die oplossend meedenken. Bravo!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en zeer goede uitleg over de toekomstige behandeling

Altijd goede service

Altijd goede service

Goed en professioneel! Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben erg goed geholpen door tandarts Mackenbach

Toegankelijke tandarts die meteen het probleem zag op medisch en sociaal/emotioneel vlak. Denkt goed mee!

Gewoon goed

Goede begeleiding ook met angsten

Mondhygienist zeer goed

Kom al jaren bij de mondhygienist Rafi, ben daar altijd zeer tevreden over.

Top service

Afspraken zijn altijd op tijd. Iedereen is vriendelijk.

Keurig geholpen, alles volgens afspraak

Keurig geholpen, alles volgens afspraak

Ok

Vriendelijk en kundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed en kundig geholpen

Zoals altijd prettig geholpen door tandarts Hendrickx en daarna prima behandeld door mondhygiëniste Namet Farhou.

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.