Vriendelijk

Goede uitleg over eventueel vervolg behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles loopt soepel en je wordt goed voorgelicht. Geen enkele opmerking

Alles verloopt soepel en je wordt goed voorgelicht.

Vriendelijk en op tijd

Ok

Snel en deskundig geholpen

Had kiespijn en ben meteen geholpen

Snelle afspraak, prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en snel geholpen toen kroon eruit was.

Hoewel mijn eigen tandarts niet beschikbaar was werd ik snel en goed geholpen door een andere tandarts toen mijn kroon eruit was.

Hele fijne tandarts

Fijne kundige tandarts. Voor het eerst in m'n leven geen napijn bij een zenuwbehabdeling. Wat ik wel irritant vind, dat bij "uitloop" dat dit niet even van te voor door de receptioniste doorgegeven wordt. Of bijvoorbeeld bij inchecken. Nu moest ik 30 min wachten. Dat vind ik best lang, aangezien jezelf nog geen minuut te laat mag komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Als altijd weer fijn en snel behandeld

Nieuwe tandarts en mondhygiëniste. Bijde zeer kundig en vriendelijk. Fijn en professioneel bedrijf. Ook top dat je zeer vroeg al af kunt spreken.

Vriendelijk

Te veel wisseling in de praktijk , betreft tandarts. En er zijn tandartsen die de Nederlandse taal slecht beheersen. ( niet iedereen) Orson is een hele vriendelijke en lieve man. Zelf ben ik de laatste keer bij Iris geweest en daar ben ik zeer tevreden over. Graag wil ik ook vragen of ik bij haar kan blijven als patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In alle.rust en tijd behandeld.

Ze zijn heel.kundig en weten met angsten om te gaan.. In alle.rust is er tijd voor met genomen, leggen ze alles uit en weten ze mij gerust te stellen..

zie hierna

mijn ervaring blijft gelukkig zoals de eerste keer en dat is al lang geleden!

Helemaal plezierig

Vondt goed en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik vind het een heel fijne ortho!

Matig

Onrustige ervaring. Er gebeurde teveel om mij heen tijdens de behandeling, kreeg geen gevoel van rust. De kamerdeur stond tijdens de behandeling open, waardoor geroezemoes en stappen in gebouw duidelijk hoorbaar waren. Ook de kruk van behandelaar kraakte hinderlijk. Behandeling zelf vond ik niet lekker lopen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Pijnlijke behandeling

De behandeling werd dit keer niet door een Mondhygiënist gedaan. Mevrouw heeft haar best gedaan maar zag toch achterin mijn zijtandennog bruine randjes. Na het polijsten werden mijn tanden ook niet witter.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

sorry , bureaucratisch

Ik ben van mening dat de patient niet op de eerste plaats komt maar de heersende regels van de zorgverzekering waardoor bij mij het gevoel is ontstaan dat de mens op de tweede plaats komt . Ik ben blij dat jullie mij willen helpen , maar dat er niet wordt geluisterd naar mijn specifieke probleem mede door de regelgeving en bureaucratie .

x

x

Professioneel

Kundig en vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jammer dat ik een volgende afspraak moest maken voor advies. Weer een ritje Someren- Veldhoven extra. Maar helaas was dat niet mogelijk.

Vriendelijk

Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Als je voort een uur moet wachten pfff

Sorry maar een uur wachten kan echt niet en dan ziet de tandarts na controle niet eens dat je spalkje kapot is dan vraag ik me af of er wel goed gegeten is , mijn oude tandarts maakte het gewoon deze niet gewoon een stuk erafgehaald want was niet nodig ik vond het maar een veemde ervaring de eerste x bij een nieuwe tandarts , kom hier al vanaf me beugel periode maar dit nog nooit mee gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen door tandarts en mondhygiëniste

Aanrader!

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.