Persoonsgericht en goed advies

tandarts Hendricks is vriendelijk, legt goed uit wat hij doet en verstrekt extra informatie waar nodig. Ik ga er met vertrouwen heen

professioneel

geïnteresseerd en goede communicatie

Vriendelijk en oplosdenkend

Dhr Mackenbach is professioneel, kundig, vriendelijk, gewoon geweldig. Stelt me gerust. Denkt ook met me mee.

Prettige en kundige tandarts

Tandarts Beatrijs Landman is een kundige tandarts. In de omgang informeel, prettig en goed adviserend.

Zeer kundig

Wad heel bang . Ze stelde me echt gerust . Vertelde bij alles wat er ging gebeuren

Afspraak tijd niet nagekomen

Mijn afspraak was om 9 uur, maar werd pas 17 min. Later geroepen ??

Efficient en deskundig geholpen

Het maken van een afspraak ging soepel, de wachttijd was acceptabel. Tijdens de behandeling werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren en waarom.

Deskundig, rustig en vriendelijk

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon goed en zeer tevreden

Ben al net zolang patiënt bij Ronald, als hij zijn praktijk uitoefend. Dus kunt het zelf invullen

Fijne tandarts

Ik heb Mackenback al jaaaren en ik vind dit dan ook een fijne tandarts, heeft ook altijd goede zin!

ales oké

oke goed

Altijd even vriendelijk,zelfs om 7.30 uur s’ochtens

Ronald Mackenbach is mijn tandarts,altijd vrolijk,zijn assistenten evenzo. Man is zeer kundig en eerlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoals altijd perfect geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Implantholoog heeft me keurig te woord gestaan en uitgebreid geïnformeerd wat me te wachten staat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vond het helemaal goed. Had het alleen fijn gevonden als ik er even op had kunnen wachten ipv halve dag zonder gebit te moeten lopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, vriendelijk personeel en goede en duidelijke info mogen ontvangen.

Echter mijn eerste twee voornamen zijn Maria en Johanna. Foutieve 2e naam, dit vind ik persoonlijk niet fijn om te zien. Mocht dat een foutje in computersysteem zijn adviseer ik om alleen de 1e naam te gebruiken. Mvg Mirjam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Helpen me bij het overwinnen van mijn angst

Belangrijk voor mij is dat de tandarts of mondhygiënist me niet alleen helpt met mijn angst maar vooral begrip en tijd voor me neemt. Top!!

Vriendelijke deskundige tandarts

Dhr Ronald Mackenbach is een heel vriendelijke deskundige tandarts waar ik heel veel vertrouwen in heb. Dankzij hem heb ik geen angst meer als ik naar de tandarts ga.

Begrip voor angstpatient

Vriendelijk en met begrip voor het feit dat ik behoorlijk angstig ben. Tandarts mackenbach en zijn assistente zoeken de beste manier om mij te helpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg van uitgevoerde controles. Keurig op tijd gewerkt.

prima ervaring

pijnklachten snel en deskundig verholpen. wel heel erg zakelijke sfeer.

Heel positief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ontvangst en uitvoering goed.

Goed behandeld door Rafi.

Erg goed

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.