vriendelijke tandarts ook afspraak op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ontvangst ruimte ziet er niet uit Verder tevreden over de tandarts en assistente

Professioneel

Korte wachttijd naar een deskundige behandeling. Prettige wachtkamer. Professioneel personeel.

Heel goed

Goeie behandeling, en prima uitleg

Goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Sam heeft zijn werk goed gedaan!

Ik had pijn aan een voorkant waardoor Sam een foto heeft gemaakt; hierop was echter geen ontsteking te zien! Hij heeft de tand met een anti- bacterieel product behandeld en ik heb momenteel nergens last van!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hier wordt aan de patiënt gedacht.

Zie bovenstaande

Een hele fijne praktijk

Aardige secretaresse en ook heel beleefd. Ook een deskundige beleefde mondhygieniste. En een leuke, aardige jonge vrouwelijke tandarts. Kortom: ik ben dik tevreden.

netjes geholpen

netjes geholpen

Goede praktijk

Goed geholpen door mondhygiënist en tandarts maar heel vervelend dat er geen assistent was om vervolg afspraak te maken

Vakkundig en vriendelijk

Prima vakmensen en erg vriendelijk met goede uitleg

Alleen maar goeds…

Voor en tijdens vakkundige behandeling goede uitleg

Goed behandeld

Als goed behandeld

Vriendelijk, duidelijk prettige sfeeer

Prima ervaring maar kom al een groot aantal jaren bij BlinQ

zeer vriendelijk en kundig

Mijn angst om een kies te laten trekken was groot, maar door de vriendelijkheid en kundigheid van de tandarts heb ik geen pijn gehad en was het zo gebeurd. Ik ben zelfs vrolijk naar huis gegaan.

Indien nodig snelle hulp

Vriendelijk en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Soms lopen afspraken weleens niet zo als het moet zijn. De laatste tijd is het wel beter geregeld met de afspraken die we dan hebben gemaakt. Voor de rest is het goed denk wel aan de hygiëne dat alles schoon is belangrijk vindt ik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed goede behandeling goed uitleg zeer vriendelijk top

Zeer goede tandarts praktijk

Vriendelijk personeel. Zorgzaam en leggen alles goed uit. Nette en schone praktijk.

Geweldig geholpen

Goede ervaring gehad. Prettig geholpen.

Goed geholpen

Na binnenkomst niet lang hoeven te wachten. Klacht aan tandarts uitgelegd en vervolgens gelijk geholpen. Ook tandarts assistentie was vriendelijk en behulpzaam. Na afloop nog goed gesprek gehad.

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.