Topteam!

Zelfs na onze verhuizing (uur reisafstand) 9 jaar geleden zijn we bij Blinq gebleven omdat we zo tevreden zijn. De persoonlijke benadering vanuit de praktijk is bijzonder fijn. De goede preventie adviezen en behandelingen, de diagnostiek bij pijnklachten en de interventies verlopen helder en zo prettig mogelijk. Er is veel aandacht voor het gevoel van comfort van de patient in de stoel. Zorgvuldig en transparant, fijn in begrijpelijk Nederlands! De energieke Claudia regelt alles fantastisch en we zijn heel blij met tandarts Marleen!

Goede ervaringen

De tandarts was heel aardig tegen mijn en me kinderen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op alle gebied uitzonderlijk goed.

Vriendelijke ontvangst, goede professionele behandeling, al met al heel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, ook voor de kindjes, fijn consult. Helemaal tevreden.

geweldig

goede nette behandeling zeer goed werk geleverd netjes en zo goed dat ik bij controle afspraak mijn onddr gebit minder moet laten klemmen zit zo goed net als eigen tanden maar kryg onderste klik gebit niet uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goedvan trekken van tanden tot gebit geweldig

Alles perfect

Netjes vakkundig geholpen

Goed uitgelegd wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd zeer tevreden over mijn bezoek Vriendelijke sfeer algemeen Correct en vriendelijk wordt je geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd behandeld door Marleen (achternaam heb ik niet onthouden). Niets dan lof voor haar. Uitstekende tandarts: zuinig op zijn!! Als u vraagt door wie ik werd behandeld (laatste vraag van dit beoordelingsformulier) en u vermeldt slechts de beginletter van de voornaam, dan is het voor mij onmogelijk om de behandelend tandarts te kiezen. Advies: vermeld in de vraag "Door welke persoon werd u (als laatste) onderzocht of behandeld?" ook de voornaam en niet slechts de initiaal.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

alleen mijn volgend bezoek is pas over een maand terwijl ik met twee afgebroken krone zit jammer..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondhygiëniste is heel goed in haar vak, aardig en klantvriendelijk

Fijne mensen en sfeer

Fijne mensen die de tijd voor je nemen en op je gemak stellen.

Prima ervaring

De tandarts verricht de behandeling rustig, is vriendelijk en legt steeds uit wat hij gaat doen.

Goede behandeling

Wordt heel goed geholpen en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak werd snel gepland, behandeling ging goed en erg klantvriendelijk team

Afspraak werd snel ingepland, behandeling verliep goed en er was tijd voor toelichting en beantwoorden van vragen; erg klantvriendelijk.

Top!!

De behandeling is naar tevredenheid verlopen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk en duidelijk stellen je echt op je gemak

Heel prettig!

Prettige kennismaking met vervangster van mijn eigen tandarts. Volgens mij heette ze Marleen. Kan dat? Mijn eigen tandarts Sam van Galen was helemaal bezet. Goede informatie. Keurige reparatie van mijn afgebroken stuk tand.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eerst goede uitleg, hoe de behandeling ging verlopen. Behandeling van 1,25 uur. Behandeling zelf ging goed met telkens een update wat Sam ging aan of aan het doen was.

Gewoon top

Sam is een top tandarts, supervriendelijk, altijd een genot om bij in behandeling te zijn (behalve als het pijn doet natuurlijk ;) )

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed ondanks ik zeer bang ben voor tandartsen

Zeer goed en professioneel geholpen met mijn angst voor tandarts. Zeer goed begeleid in de verdere volg stappen

Vakkundige behandeling

Snel en goed behandeld door vriendelijk personeel.

Duur

Nvt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Vijverstraat 8 A

4711 EV Sint Willebrord

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.