Goed geholpen door de mond hygiëniste

Fijn en goed geholpen door de mond hygiëniste

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super fijne tandarts. Sam van Galen is voor mij de fijnste tandarts die ik heb gehad ooit. Hij is eerlijk. Wil niet perse dingen doen als t niet nodig is. Hij geeft je ook een rustig gevoel. De assistente Claudia was ook erg attent, voorzichtig en eerlijk. Echt onwijs fijne controle geweest.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Goed en vriendelijk

Goede en vriendelijke tandarts (Sam) en assistente (Claudia).

Prima mensen

Hele goeie praktijk vriendelijke mensen en heel proper ben heel tevreden

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

prettige omgang

snel en vriendelijke geholpen. Niets mis mee.

Lief en zorgzaam personeel

Leuke ontvangst

Zeer goed en vriendelijk

Goede ontvangst en alles ziet er goed en schoon uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kirsten is n prima mondhygiëniste ze overlegt alles prima

Uitstekend!

Ik ben al jaren klant en tot heden uitstekend!

Goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

controle gehad, hele aardige tandarts

hele aardige tandarts die alles rustig uitlegt

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben op prettige manier geholpen en werd op afgesproken tijd geholpen.

Topteam

Fijne rustige tandarts alsook assistenten Leggen alles duidelijk uit Receptioniste is ook altijd behulpzaam om weer een juiste datum en tijdstip te vinden die bij m'n werkzaamheden past.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een leuk en gezellig team die veel begrip hebben en met je meedenken.

vriendelijk en geruststellend

je wordt vriendelijk en geruststellend geholpen.

vriendelijke en persoonlijke behandelingen

vriendelijke en persoonlijke behandelingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne mensen die je op je gemak stellen

Fijne mensen die de tijd voor je nemen en je op je gemak stellen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zo wordt het haast leuk om naar de tandarts te gaan

Je wordt door iedere medewerker op een heel fijne manier geholpen. Iedereen is vriendelijk en de tandarts straalt rust uit.

Altijd goed werk

Je wordt goed geholpen

Super goed geholpen

Keurig geholpen

Uitgebreid en kundig!

Kirsten deed haar werk uitgebreid en kundig; tand voor tand!

Proffesionele behandeling

Goed geholpen (spoed)

Vakkundig

Snel geholpen, goede en vakkundige uitleg wat de mogelijkheden voor mij waren.

Bedrijfsgegevens

Vijverstraat 8 A

4711 EV Sint Willebrord

076-7504986

[email protected]

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.