prima behandeld en vlot afgesproken

combinatie mondhygieniste en tand controle vlot en goed geregeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Personeel is altijd super vriendelijk en aardig. Enigste nadeel is dat ze nooit de tijd halen wanneer je een afspraak hebt en dat is erg jammer

Goede behandeling

Behandeling is goed, evenals communicatie, klein minpuntje is de lange wachttijd eer je een afspraak kunt plannen. Ben behandeld door Susan, top, weet echter haar achternaam niet, dus kan die niet invullen.

Snel en goed geholpen.

Ik kon snel terecht voor een reparatie van een kies en is in één keer goed verholpen.

Goed geholpen

Goed zit al jaren bij Blinq goed over te spreken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en vriendelijke behandeling ook snel zonder pijn

Zie boven

Redelijk

Wacht nog op antwoorden mbt een offerte die ik 4 dagen geleden heb gesteld.

Te veel verschillende gezichten

Op zich aardig maar door te veel verschillende mensen is de sfeer verandert

Geruststelling door vrouwelijke mondhygiëniste

Na aangeven angst, goed gerustgesteld en nauwelijks iets van gemerkt, helaas weet ik haar naam niet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig team, professioneel en buitengewoon klantvriendelijk.

Het is de toon die de muziek maakt, dat geldt ook voor deze tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vond het heel fijn dat ik Herman zelf weer had

Vriendelijk, deskundig

Deskundig

Fijn tandartsenteam! van receptie tot en met tandarts!

Netjjes

Keurig geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

gewoon goed

Hier werken mensen met verstand van zaken!

Goeie ervaring

Heb samen met de tandarts een gesprek gehad over de eventuele behandeling. Uiteindelijk zelf de beslissing genomen wat te doen. De behandeling kon meteen plaats vinden dit vond ik deel prettig.

Super vriendelijk en kundig

Mijn zoon is erg bang en werd enorm op zijn gemakje gesteld waardoor de behandeling enorm meeviel en hij met een fijn gevoel naar huis ging.

Gastvrij.

Gastvrij!

Super geholpen

Als je vulling eruit gevallen is en je kunt de zelfde dag geholpen worden dan vind ik dat super. En Mv. Reijnders heeft mij prima geholpen en zeer belangrijk gerust gesteld (alles wat ze ging doen verteld)

Heel goed

Naar de tandarts is nooit een pretje maar op de concordialaan bij Blinq zit je goed. Ik werd gerustgesteld en behandeld door een vrouwelijke tandarts die een goed cijfer verdiend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was erg bang om alles te laten trekken. Ik heb vertrouwen in tandarts de graaf en het is zeer goed verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, zowel aan de telefoon als door de tandarts

Moet helaas relatief vaak naar de tandarts, wordt altijd goed naar je geluisterd, en de eventuele behandeling wordt goed toegelicht. In al die jaren dat ik patiënt ben bij Blinq Tandartsen, is er qua behandeling nooit iets mooier voorgesteld, wat realistisch gezien niet haalbaar is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede voorlichting en meedenkende tandartsen

tijdens behandeling werd ik goed op de hoogte gehouden en regelmatig tussenpauzes tijdens de behandeling om even tot rust te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was gewoon top niets gemerkt van behandeling

Vriendelijk personeel

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!