Goede verzorging g

Altijd ontspannen sfeer

Vind het fijn om door Ed behandeld te worden. Fijne rustige man

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke professionele begeleiding en nuttig

Erg goed

Redelijk goed

Dat je op tijd voor je afspraak er moet zijn en 15 minuten in de tandarts stoel wacht op de tandarts

goed geregeld

Op tijd binnen geroepen, goed werk verricht en aardig personeel. Dat is zoals je hoopt dat het is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ontvangst. Ed en assistente heel vriendelijk. Praten je bij geven uitleg, kortom helemaal goed

Goede uitleg en behandeling

Vriendelijk en rustig personeel en fijne behandeling met goede uitleg.

Heel fijn

Ik ben heel fijn geholpen door geerte Ze is altijd heel geïnteresseerd naar mijn gezondheid Door mijn ziekte vier jaar geleden. En neemt altijd voldoende tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je voelt je helemaal op je gemak

Ze helpen je zonder spanning door de behandeling heen

Heel persoonlijk

prima geholpen

Prima en deskundig geholpen, zoals altijd.

GOED!

Heel goed.

Prima geholpen

Goede praktijk fijne mensen

Zie boven, dat spreekt voor zich

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tand uit prothese en gelijk dezelfde dag geholpen

Prima geholpen

Prettige ervaring

Fijne tandartsen ontspannen sfeer en begrip voor patiënten

Zeer kundig

Iedereen is zeer kundig, mega vriendelijk, fijne werksfeer en goed op elkaar afgestemd. Ook ik voelde mij erg op het gemak ondanks dat ik geen fan ben van de tandarts.

Zoals altijd uitstekend.

Ed is een hele fijne tandarts. Kundig en voor mij belangrijk. Je hoeft nooit pijn te lijden.

Ok tandarts

Ok Tandarts maar ze zijn gefocust op foto,s maken van je gebit. Dit is een verdienmodel. Kinnen ze weer 2x €15 schrijven en je hebt er nooit wat aan.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

snel en goed geholpen!

ik kwam voor mijn halfjaarlijkse controle. Daarbij informeert de tandarts mij over de gesteldheid van mijn gebit en eventuele acties die genomen kunnen worden.

Professioneel behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wederom schitterende facings gezet door Herman!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig ik ben door ed geholpen wat een goeie tandarts echt zo mooi heeft hij de breuk van mijn tand gemaakt en ook heel vriendelijk een fijne man

Fijne praktijk

Ed Wien is een hele prettige empathische tandarts.

Concordialaan 10 4874 NZ Etten-Leur

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!