Uitstekend werk!

Wij hebben door het team van Kruispunt een prachtige tuinkamer laten bouwen. We zijn enkel positief. Nette mensen met heel veel vakmanschap! Geen gedoe over een een dimmer meer, en ook als het even tegenzit geen meerwerk. Het hele proces van verkoop t/m oplevering is prima verlopen. Complimenten!

Beste meneer Derks, Hartelijk dank voor uw lovende woorden. En uw tuinkamer is inderdaad prachtig geworden, heel veel plezier ermee toegewenst. Team Het Kruispunt

Kundige en vriendelijke specialisten die de gemaakte afspraken volledig waar maken

In een woord fantastisch! De vlonders in onze tuin moesten na 5 jaar al vervangen worden door slechte kwaliteit en amateuristische montage. Dan is het wel zo fijn als er kundige professionals alles weer opknappen en daar ook nog een jarenlange garantie op geven.

Beste Harold, Vriendelijk dank voor uw beoordeling en uw lovende woorden. Nog vele jaren plezier toegewenst met uw vernieuwde vlonder. Team Het Kruispunt

Meedenkend, vriendelijk en vakmensen

Positieve ervaring met Het Kruispunt. Vriendelijke, professionele vaklui die meedenken tijdens het maken!

Beste Martine, Fijn dat u de samenwerking met ons zo positief heeft ervaren. Veel tuinplezier toegewenst! Team Het Kruispunt

Veel mogelijkheden, gebruik makend van duurzame en creatieve materialen, afgestemd op de wensen van

Wij hebben deskundig advies gekregen bij het opstellen van een plan voor de bouw van een berging in de tuin. Onze wensen zijn door Het Kruispunt uitstekend vertaald in een ontwerp. Daarbij is gebruikt gemaakt van duurzaame materialen. Het dak is bekleed met sedum beplanting. De praktisch ingedeelde berging is op vakkundige wijze geplaatst. Wij zijn zeer content met de uitvoering van de opdracht aan Het Kruispunt. Gea & Peter Nouwens

Beste heer en mevrouw Nouwens, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te vernemen dat het allemaal goed en naar uw zin is verlopen. Nog veel plezier met uw tuinhuis. Team Het Kruispunt

Uitstekend!

Correcte, klantvriendelijke en vakkundige montage van ons nieuwe tuinhuis.

Beste heer Zeiler, Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met uw nieuwe tuinhuis. Team Het Kruispunt

Vakkundig tijdens hele proces

Vakkundig en vriendelijk geholpen tijdens het hele proces van advies, orderbestiging, werkvoorbereiding en montage. Zeer tevreden over het eindresultaat

Beste heer Van Hedel, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Nog veel plezier met uw tuinhuis. Team Het Kruispunt

Zeer goede samenwerking. Top !!!

Zeer tevreden. Heel vakkundig personeel. Goed meedenkend in ideeën en oplossingen en nette afwerking.

Beste familie Van Eijck, Goed om te vernemen dat jullie zo tevreden zijn. Het is ook een erg mooie tuinkamer met berging geworden ! Heel veel plezier ermee toegewenst. Team Het Kruispunt

Pracht product!

Inmiddels hebben wij al meermalen prettig gebruik kunnen maken van onze nieuw geplaatste overkapping door Kruispunt. Hele nette, hardwerkende mensen over de vloer die met je meedenken en hun werk goed en netjes uitvoeren!

Beste mevrouw Smolders, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te vernemen dat jullie al veel plezier beleven met jullie overkapping ! Team Het Kruispunt

Van de start tot het einde van het poortentraject 'n zeer klantvriendelijke houding.

Op elk moment van onze ontmoetingen met mensen van het Kruispunt hebben wij ons voortdurend positief gehoord en bejegend gevoeld. De uitvoering van het hangen van de drie poorten verliep zonder enige wanklank, zeer professioneel en in goed onderling overleg. Ook de temperatuur van zo'n dertig graden deed daar absoluut geen afbreuk aan.

Beste Marga en Henk, Bedankt voor uw positieve review. Wij hebben het onderlinge contact ook als erg prettig ervaren. Veel plezier met de poorten !! Team Het Kruispunt

Vakwerk geleverd en betrouwbaar bedrijf

De werkzaamheden zijn in goed overleg uitgevoerd door goede en vriendelijke vakmensen. De geleverde tuinkamer ziet er strak uit en het tegelwerk ligt er prima in.

Beste heer Boogaard, Bedankt voor uw review. Heel veel plezier toegewenst met uw tuinkamer. Team Het Kruispunt

Uitbreiding van schuurtje met carport: top gedaan, alsof het in één keer zo bedoeld was.

Nadat Het Kruispunt enkele jaren geleden een schuurtje had geplaatst wilden we tussen schuurtje en garage een carport hebben. Samen ingemeten en ontworpen, en vervolgens heel mooi uitgevoerd door de vakmensen van Kruispunt. Carport vormt mooi één geheel met het schuurtje, alleen de kleur van het nieuwe hout verraadt (nog) dat het in twee keer geplaats is......

Beste Robin, Bedankt voor uw review. Fijn dat we er een mooi geheel van hebben kunnen maken. Veel plezier ermee !! Team Het Kruispunt

Helemaal geworden zoals we hadden gehoopt!

Wij zijn erg tevreden over het plaatsen van ons tuinhuis. Na eerst een keer zelf georiënteerd te hebben bij het Kruispunt hebben we een afspraak gemaakt. Er werd alle tijd voor ons genomen door Peter en er werd heel goed mee gedacht en geadviseerd. Het leveren en plaatsen is ook helemaal naar verwachting verlopen. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Het is helemaal geworden zoals we van te voren hadden gehoopt.

Beste Johan, Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad een erg mooie overkapping geworden. Veel plezier ermee !! Team Het Kruispunt

Het Kruispunt is een betrouwbare partij die meedenkt in oplossingen.

Ik ben blij dat we onze mantelzorgwoning bij Het Kruispunt hebben laten maken. De ruimte die we beschikbaar hadden, was beperkt, hetgeen vraagt om creatief meedenken in oplossingen. De samenwerking met Het Kruispunt heeft tot leuke ideeën geleid met kwalitatief goede materialen. Bij de realisatie van de woning kregen we ook te maken met de vaste partners van Het Kruispunt, voor bijvoorbeeld: Installaties, grondwerk en transport. Het viel me op dat het allemaal ervaren vaklui zijn die graag voor Het Kruispunt werken. Daarom, als je het mij vraagt zou ik voor een eventueel volgende woning weer bij Het Kruispunt aankloppen.

Beste familie Verhoeven, Hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen en uw mooie recensie. Veel woonplezier toegewenst. Team Het Kruispunt

Het Kruispunt is een betrouwbare partij die meedenkt in oplossingen.

We genieten inmiddels van ons prachtige tuinhuis . De montage verliep voorspoedig . Zeeer aardige , vakbekwame medewerkers . Geen onvertogen woord ! Vijf sterren voor jullie mooie bedrijf . Tot de volgende keer !

Beste familie Hurkmans, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Veel plezier met jullie prachtige tuinhuis. Team Het Kruispunt

Heel positieve ervaring met Kruispunt.

Goed advies. Uitstekende vaklui. Het resultaat is zeer naar onze zin.

Had beteren afspraken verwacht

Geachte Heer. Had betere service verwacht vooral wat de levering betreft. Krijgen via het verzend bedrijf op maandag 17-10-2022 een mailtje dat de levering op die avond bezorgd word tussen 20.00 en 20.30 wij maar zitten wachten maar helaas komt niks. De volgende dag met jullie telefonisch contact op genomen . krijgen die dag nog een berichtje dat het bezorgd zal worden op donderdag 20-10-2022 en dat we de tijd van bezorging nog krijgen .Wat schept onze verbazing als wij op donderdag morgen in de goudsbloem komen alles op de parkeerplaats licht achter onze nieuwe wooning. verder hadden we verwacht dat het allemaal precies op maat was, maar dat blijkt ook niet en moesten we nog zelf dingen veranderen en op maat zagen wat ons erg tegen viel. Hopelijk weten jullie nu onze reactie hier op met vriendelijke Groeten Wim den Ouden.

Beste meneer Den Ouden, Bedankt voor uw respons. Inderdaad vervelend dat de transporteur zijn oorspronkelijke planning niet heeft kunnen opvolgen, en dat het vernieuwde bezorgtijdstip ook niet goed wordt gecommuniceerd. Helaas hebben wij daar weinig grip op aangezien wij dat niet zelf verzorgen. Ik heb dit uiteraard al wel aan de transporteur teruggekoppeld en ze verontschuldigen zich hier ook voor naar u. De Woodpro blokhut wordt machinaal geproduceerd waarbij de wandbalken op maat worden gezaagd en ingekeept. Onder andere de dak-, vloer- en boeiplanken worden er bijgeleverd in hun oorspronkelijke maatvoering en/of met wat overlengte, waarbij de laatste plank dan inderdaad nog op maat gezaagd moet worden. Wanneer u hier op vast loopt dan hoor ik het graag zodat we u daar eventueel nog in kunnen ondersteunen indien u er niet uit komt. Ik hoop dat u nog veel plezier gaat beleven aan uw blokhut met overkapping. Met vriendelijke groet, Peter Schoenmakers

Gedegen bouw tuinschuur

Professioneel en betrouwbaar, het Kruispunt. Niet echt goedkoop, maar wel kwaliteit.

Je moet er even op wachten, maar dat is 100% de moeite waard

Door allerlei omstandigheden is de planning paar keer aangepast, maar de uiteindelijke bouw is perfect gelopen. Vakmensen die weten waar ze het over hebben, en knap staaltje werk geleverd hebben. Ook tijdens de werkzaamheden staan ze open voor feedback en denken mee over vragen die gedurende de bouw boven komen drijven.

Mijn aanbouw overkapping met zonnepanelen is perfect geplaatst

Het Kruispunt is een fijn bedrijf om mee te werken. Ze werken netjes en snel. Je merkt dat er veel ervaring aanwezig is.