Fantastisch!

Op het moment dat ik starte met Melisa had ik vrijwel geen hoop meer in mijn toekomst, zowel prive als zakelijk niet. Melisa heeft me echter meegenomen in een voor mij nieuwe auti-proof wereld en heeft me daarmee laten inzien dat er genoeg hoop is voor mij (en andere lotgenoten). Ze is een kundige, enthousiaste, realistische, flexibele, eerlijke, ambitieuze specialist die zeer professioneel te werk gaat. Ze is als het ware een Autisme encyclopedie, maar kijkt ook naar het grotere plaatje en twijfelt niet om ook hierin door te pakken. Ik kan haar blindelings vertrouwen en op haar rekenen.

Zeer betrokken en flexibel

Melisa begeleidde mij al in het omgaan met een nieuwe baan als persoon met autisme. Ik viel helaas uit door een ongeluk en mijn leven veranderde compleet. Ik moest plotselling opnieuw beginnen en opnieuw mijn brein en lichaam leren kennen terwijl ik ook full-time moest revalideren. Melisa hielp mij om het leven opnieuw in te delen en bracht structuur in de chaos. Ik leerde prioriteiten te stellen en mijn gezondheid voorop te zetten. Ik ben zeer dankbaar voor Melisa's inzet en vooral voor de flexibiliteit die zij heeft. Hierdoor bleef ik hulp krijgen van een vertrouwd persoon in een nieuwe situatie.

Fijne en deskundige coach

Melisa is een prettig persoon die meedenkt vanuit haar deskundigheid maar ook jezelf aan het denken zet. Ik voelde mij begrepen tijdens de gesprekken en ik ben op weg geholpen om een volgende stap te zetten.

• Betrokkenheid

"van overleven naar leven waarbij de medewerker aan het stuur staat"

Over het afgelopen jaar heb ik Karin een hele mooie 'beoordeling' mogen geven over haar prestaties van het afgelopen jaar. En dat komt mede door al jouw hulp, je hebt een mooi en intensief contact gehad met Karin waarin ze hele mooie handvatten heeft gekregen in de coaching die jij haar hebt gegeven. En wauw wat een ontwikkeling heeft zij mee gemaakt het afgelopen jaar! Zonder jou hadden we hier nu niet staan, ze heeft zo veel aan jou gehad en ik heb Karin zo ontzettend zien groeien dat is echt een wereld van verschil. Je hebt haar hele duidelijk handvaten gegeven waar ze echt wat mee kon, je hebt haar al die inzichten gegeven waardoor ze zulke mooie stappen heeft laten zien. Blij dat zij ook nu veel meer rust ervaart. Ik ben ook persoonlijk heel blij met al jou hulp, ik kon/kan je altijd bellen en heb jij mij ook hele mooie inzichten gegeven waar ik echt wat mee kon. Ik zie dit ook voor mezelf als een heel mooi leerproces, ik leer ook heel veel van Karin maar mede door al jouw hulp. Ik weet nu ook veel beter hoe ik Karin kan begrijpen maar vooral wat ik voor haar kan betekenen en hoe ik haar kan helpen. Ik ben nu veel duidelijker ook in mijn communicatie naar haar. Je bent een fijn mens, makkelijk benaderbaar, duidelijk in communicatie, zacht maar ook heel daadkrachtig. Ik heb bewondering voor jou en in je werk want ik weet nu ook dat dit wel echt hard werken is waarin geduld ook heel belangrijk is ;) ik heb een hoop geleerd en ben blij dat Karin jou heeft gevonden heeft als coach! Ik zoek naar iets opbouwends om mee te geven maar die heb ik niet, blijf wie je bent en doe wat je doet. Dank je wel voor alles.

Grip op stress

In oktober 2022 ben ik gestart met de cursus 'Rust op het werk bij autisme' in combinatie met coaching door Melisa. Door middel van gestructureerde sessies en een praktisch stappenplan, hielp Melisa me inzicht te krijgen in stresssignalen en -oorzaken. We hebben gewerkt aan het opzetten van een dagelijkse structuur, het creëren van een goede balans tussen in- en ontspanning en het definiëren van haalbare acties om rust te realiseren. Het resultaat is niet alleen nuttig in een professionele omgeving, maar ook in mijn persoonlijke leven. Wat ik vooral waardeer is de benadering die Melisa heeft toegepast. Ik voelde me echt begrepen en gesteund, wat zeldzaam is in een wereld die niet altijd aangepast is aan mensen met autisme. De cursus en coaching zorgden voor grip op (het voorkomen van) stress. De tools en strategieën die ik heb verkregen, zijn nu geïntegreerd in mijn dagelijkse leven en hebben me geholpen rust te vinden in de chaos die het leven kan zijn.

• Betrokkenheid

Professional die meedenkt en meebeweegt

Melisa is een coach die weet waar ze het over heeft. Ze heeft verschillende manier om haar coaching in te vullen en die laat ze aansluiten bij wat er nodig. Ze denkt mee en beweegt mee in wat er speelt. Ze is positief en betrouwbaar in haar afspraken en contacten.

Gedreven, betrokken.

In mijn geval: ze stelt een vraag. Daar weet ik geen antwoord op. Ze stelt hem iets anders en ik geef een half antwoord. Ze weet dan wel wat ik bedoel.

• Betrokkenheid

Ze weet waar ze het over heeft!

Een vol hoofd. Melissa zorgt voor overzicht, zodat ik weer verder kan. Ze geeft ook duidelijk uitleg, zodat je weet waar het vandaan komt. Luistert echt en is creatief in oplossingen zoeken.

• Betrokkenheid

Altijd bereikbaar als het nodig is , precies oppakken wat nodig is en met de juiste tools ondersteunen. Heel blij mee dat ik dit proces met Melisa mocht samen doen....

Vriendelijke en goede coach

Ik ben blij dat Melisa mij heeft begeleid in mijn coachingstraject. We hebben concrete doelen opgesteld en deze behaald. Ik kan het coachingstraject van Melisa aan iedereen aanbevelen.

Fijne coach!

Ik heb dankzij Melisa mijn stress factoren kunnen identificeren en ook een plan om hier mee om te kunnen gaan. Dit zorgt er voor dat ik op mijn werk minder stress ervaar over de hele dag en hoe ik dit waar nodig kan verminderen.

• Betrokkenheid

Door de begeleiding van Melisa heb ik mijzelf leren kennen.

Na jaren van zoeken heb ik mijn diagnose pas een jaar terug, op mijn 45e, gekregen. Je krijgt na de diagnose 10 gesprekken met de psycholoog en je wordt losgelaten, en toen liep ik opnieuw vast. Je moet alles zelf uitzoeken, er is te weinig kennis bij de zorgverleners om je te begeleiden. Dankzij Melisa heb ik opeens duidelijkheid over mijn stresssignalen, mijn sterke kanten en daarmee ook mijn valkuilen. Voor mij heel erg fijn maar ook voor mijn werkgever. Melisa haar positieve energie, duidelijke communicatie en aanpak werkte voor mij heel fijn. Als je vastloopt, raad ik de begeleiding door Melisa zeker aan. Ik heb handvaten gekregen waardoor ik mijzelf heb leren kennen. Hierdoor heb ik vertrouwen gekregen in de stappen die ik nog ga zetten.

• Betrokkenheid

Wat een leerzaam en fijn traject!

Sinds ik bij Melissa kom voel ik mij een stuk beter! Ze maakt je bewust van je eigen acties en hoe je betere keuzes kunt maken. Ze is een fijn mens, een luisterend oor, stelt de juiste vragen en geeft concrete opdrachten mee die je uitdagen om verder te denken. Ik heb mezelf beter leren kennen. M'n zwakke, maar ook m'n sterke punten. Ik voel me nu veel zelfverzekerder en ga met een frisse blik de toekomst tegemoet!

• Betrokkenheid

Ik heb een beter beeld van mezelf gekregen.

Ik heb een beter beeld van mezelf gekregen welke goede eigenschappen ik heb en ook wat mijn valkuilen zijn. Dit inzicht heb ik nodig om vast te stellen hoe ik ben in mijn huidige werkzaamheden en eventueel gericht op een nieuwe toekomstige werkkring. De coach heeft mij hierin kunnen begeleiden doormiddel van het gebruik te maken van kaartjes met daarop verschillende persoonlijke eigenschappen.

• Betrokkenheid

Heb een veel rustiger leven nu.

Melissa is een vriendelijke geduldige vrouw die er echt de tijd voor neemt. Heb een goede dagindeling. Heb daardoor meer rust. Heb veel over mezelf geleerd. Hield geen baan vol,daarna kwam ik bij melissa. Nu ben ik afdelingschef nooit ziek. Ervaar veel minder stres terwijl ik meer verantwoordelijkheid heb. Heb er enorm veel aan gehad.

• Betrokkenheid

Meer rust en minder stress bij autisme - coachingstraject

In mijn samenwerking met Melisa heb ik mogen leren vertrouwen op mijn eigen gevoel. Zij heeft mij geleerd hoe ik voor meer rust en ontspanning in mijn leven kan zorgen. Daar is een totaal ander persoon uit te voorschijn gekomen. Ik ben zelfverzekerd, bereidwillig, flexibel en liefdevol naar mezelf. Ik ben erg dankbaar dat Melisa op mijn pad is gekomen. Ik gun iedereen die bereid is aan zichzelf te werken dit traject met Melisa.

• Betrokkenheid

Fijne coach die echt luistert

Ik ben een jaar gecoacht door Melissa. Ze heeft goed geluisterd, is geduldig. Door inzichten te krijgen hoe het brein werkt en het lichaam daarop reageert. Heb ik een veel beter begrip tussen gevoel en reactie. Daardoor kan ik gauwer mijn ontspanning terug vinden in lastige situaties. De schema’s gebruik ik nog steeds. De coaching ging via Teams vanwege de afstand. Maar dat was geen belemmering.

Onvergetelijk

Melisa is een leuke en zeer vriendelijke professional die weet wat ze doet en zegt. Aardig en strait to the point op een zachte duidelijk manier persoon. Ik had haar hulp nodig en ben veel beter van geworden.

• Betrokkenheid

Fijne coach, biedt altijd luisteren oor

Fijne periode van coaching gehad. Melisa biedt altijd een luisterend oor en goede tools om zelf te gebruiken.

• Betrokkenheid

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”