Topwerkgever met eerlijke producten

Als werknemer ben ik erg tevreden over InDelta en sta volledig achter de filosofie van de indexfondsen; geen 'waan van de dag', maar in rust vermogen opbouwen (scheelt trouwens ook behoorlijk wat tijd, die ik aan andere leuke dingen kan besteden). Verder vind ik het fijn dat wij ondanks dat alles steeds meer online plaatstvindt, toch nog de band met onze klanten persoonlijk proberen te houden. De tijd nemen voor een belletje bijvoorbeeld. Persoonlijke mailtjes. Niet voor alles een template ;-)

Makkelijk beleggen voor later. Je inleg wordt direct gespreid. Je kunt zelf een risico-profiel kiezen en later bijstellen. Ik vind dat InDelta mooie producten aanbied. Met een overzichtelijk dashbord. Je kunt makkelijk beleggingsdoelen en/of rekeningen (bijv. voor kinderen) toevoegen. Zo houd je het overzicht. Betalen via automatische incasso of zelf storten. De investeringen worden gehouden door een stichting, dus bij faillissement vallen je aandelen buiten de failliete boedel. Klein verbeterpuntje: de stortingen en aankopen van de producten mogen wat mij betreft wel sneller.

Ik mis een app

Een app voor het gemakkelijker maken van geld storten zou prettig zijn.

Goed geregeld!

Duidelijk. Goed bereikbaar en InDelta doet wat die zegt.

Perfecte aanbieder om mee te beginnen en aan te houden

Heb ooit op aanraden van een familielid een account geopend bij Indelta, toen nog Robein hetende. Uit eindelijk meerdere andere aanbieders uitgeprobeerd, maar Indelta is de beste en de makkelijkste, met ook nog een goed rendement. Ook qua communicatie alles in orde en nergens problemen mee gehad, niet toen en nog steeds verloopt alles zeer soepel. Ik kan en raad ook alleen maar Indelta aan voor beginnende beleggers. Leg je geld in, kies een modelportefuille en zie je rendement groeien. Makkelijker kan bijna niet. Zeer tevreden met Indelta, echt een aanrader.

Eenvoudig en goedkoop beleggen

Na het account aanmaken kan je zelf de verdeling van je beleggingen kiezen of, zoals ik, gebruik maken van 1 van de 3 standaard verdelingen. Ook geschikt om makkelijk te sparen voor je kinderen.

Prima platform

Prima medium om te beleggen. Hopelijk komt er snel een app om je beleggingen via de telefoon te kunnen bekijken.

Lage kosten

Op aanraden van een vriend bij InDelta gekomen. Kosten zijn laag. Geschikt voor als je niet te veel bezig bent met beleggen! Maandelijks wat inleggen werkt voor mij goed.

Dank Emily voor de beoordeling. Fijn dat de functie automatische incasso tot zijn recht komt. InDelta

Eenvoudig en vriendelijke service

Na wat oriënteren kwam ik bij InDelta terecht. Ik heb telefonisch contact gehad en werd heel vriendelijk geholpen, dit gaf mij vertrouwen. Ik zit nu een jaar bij InDelta en het rendement is erg positief!

Hi Vincent, leuk om te horen! Dank voor de beoordeling. InDelta ^Andrea