De perfecte match

Marijke is authentiek, super ervaren en een geweldige babs! Ze heeft onze bruiloft goed voorbereid door zich breed te laten informeren door onszelf en de getuigen. Ze is warm, energiek en uniek. Daardoor was ze voor ons de perfecte match.

Super fijne Babs, geliefd door al onze gasten

Via twee persoonlijke en ontspannen gesprekken was Marijke in staat om ons verhaal vast te leggen en te communiceren naar onze liefste familie en vrienden. De ceremonie door Marijke was erg mooi en precies zoals we hadden gehoopt, we hebben veel complimenten gekregen over het mooie verhaal van Marijke! Zeker een aanrader!

Waanzinnig

Voor ons was het even zoeken voor we bij de juiste trouwambtenaar uit kwamen. Bij Marijke voelde het direct goed. Ons verhaal heeft Marijke warm en goed vertelt tijdens onze ceremonie en onze gasten hebben net als ons enorm genoten. Marijke treft een goede voorbereiding en ze is ook nog eens aangenaam gezelschap. Kortom, wij raden haar zeker aan als trouwambtenaar.

Warm, persoonlijk en treffend

Vanaf onze eerste ontmoeting voelde het meteen vertrouwd. Marijke haar oprechte interesse zorgde ervoor dat we ons meteen op ons gemak voelde en samen met haar bespraken hoe onze liefde was ontstaan. Ze nam uitgebreid de tijd om ons te leren kennen en slaagde erin alle vertelde verhalen naadloos in de ceremonie te verwerken. Daarnaast had ze aan ieder van ons gevraagd om wat positieve en negatieve eigenschappen aan haar door te mailen, zonder dat we deze van elkaar zouden weten. Dit was een onwijs leuke en persoonlijke toevoeging aan de ceremonie, wat zorgde voor een lach en een traan. Aan het einde van de ceremonie veraste Marijke ons met haar zeer persoonlijke gift die wij bij ons vijfjarig jubileum mogen openen. Als je op zoek bent naar een ambtenaar die warmte, humor en oprechte liefde voor wat ze doet met zich meebrengt, dan hoef je niet verder te zoeken. Lieve Marijke, zonder jou zou onze trouwdag niet hetzelfde zijn geweest. We kunnen je niet genoeg bedanken voor het ongelooflijk speciaal maken van onze dag!

Marijke was geweldig!

We zijn via het zoeken naar een trouwambtenaar op Marijke gekomen. Na het zien van haar video waren we direct enthousiast. Tijdens het intro gesprek was er ook sprake van een wederzijdse klik. Toen is er persoonlijk afgesproken om het hele verhaal door te nemen. Enkele dagen voor de bruiloft kwam ze langs om de feiten door te nemen, ze wilt natuurlijk ook dat het bruidspaar wordt verrast, maar ook dat de feiten kloppen. En wat waren we verrast! Een fantastisch verhaal vol met humor, liefde en een perfecte weerspiegeling van ons. Het voldeed aan alle verwachtingen en we krijgen tot op heden nog zoveel complimenten over dit verhaal. Heel erg bijzonder! Ik zou Marijke echt aan iedereen aanraden!

Meer dan tevreden

Via Youtube zagen wij de presentatie van Marijke. Ons sprak gelijk de warme en mooie presentatie van Marijke aan. Na kennis gemaakt te hebben met Marijke was er meteen een klik en goed gevoel om Marijke te vragen om onze ceremonie te doen. Ze heeft een mooi beeld gekregen van onze jeugd tot aan onze ontwikkeling die wij hebben meegemaakt tot nu toe. Mooi verwoord, samengevat en met wat humor naar de familie, vrienden en kennissen toe. Wij zijn meer dan tevreden over de aanpak en de gesproken tekst tijdens de ceremonie. Ook onze gasten gaven fijne complimenten over Marijke.

Marijke heeft ons een echt persoonlijke en mooie ceremonie gegeven

We kwamen Marijke online tegen en haar persoonlijke videoboodschap sprak ons direct aan. Door Marijke als onze trouwambtenaar hebben wij een warm en persoonlijk verhaal gehoord, wat onze ceremonie tot een succes heeft gemaakt. We kijken er met een positief gevoel op terug.

Marijke is top!

Marijke heeft onze ceremonie op een fantastische manier geleid: persoonlijk, open, warm en authentiek. Wij willen haar van harte aanbevelen!

FANTASTISCH

Bij de eerste minuut van ons gesprek hadden we zo'n positieve klik dat we niet meer verder hoefden te zoeken. Marijke heeft onze verwachtingen overtroffen, met haar geweldige uitstraling en jaren ervaring is zij echt de leukste, beste, charmantste en meer dan fantastische trouwambtenaar. Ook onze gasten waren onder de indruk hoe Marijke onze ceremonie zo bijzonder heeft gemaakt. Het had niet beter gekund. Wij kunnen Marijke aan iedereen aanbevelen.

FANTASTISCH

Bij de eerste minuut van ons gesprek hadden we zo'n positieve klik dat we niet meer verder hoefden te zoeken. Marijke heeft onze verwachtingen overtroffen, met haar geweldige uitstraling en jaren ervaring is zij echt de leukste, beste, charmantste en meer dan fantastische trouwambtenaar. Het had niet beter gekund. Wij kunnen Marijke aan iedereen aanbevelen.

Fantastisch!!

Na het bekijken van het filmpje Jouw trouw ambtenaar Marijke plas wist wij het, Zij word onze trouwambtenaar! Bij het voorgesprek kwam al naar voren wat een warme, lieve en open vrouw Marijke is die je gelijk op je gemak weet te stellen. Zij heeft van de ceremonie iets prachtigs gemaakt en al onze verwachtingen overtroffen. Mooier had ze al onze woorden niet kunnen bundelen en niet alleen wij maar ook onze familie en getuigen kwamen ruimschoots aan bod in haar speech wat het nog persoonlijker en specialer maakte. Lieve Marijke wij willen jou ontzettend bedanken voor alle mooie woorden en je aanwezigheid, het is dat we niet van plan zijn nog een keer te trouwen, maar anders hadden we zeker weer voor jou gekozen haha. Liefs Ad en Zoe Hadders

Een 1 woord:TOP BABS

Wat een fantastisch warme ervaring hoe Marijke ons heeft begeleid naar onze mooie trouwdag. Met enorm veel respect ging zij om met de vele emoties die er tijdens de mooie gesprekken voorbij kwamen. Ook onze getuigen waren enorm over haar te spreken. Mijn schoonmoeder wilde duiven regelen maar wij beheren en begeleiden haar in haar bankrekening dus Marijke heeft geïmproviseerd dat de duiven er kwamen zonder dat wij hiervan af wisten. Met een traan en een lach hebben wij Marijke leren kennen als een fantastische BABS en als een prachtige unieke vrouw.

Een bijzonder aardige warme persoonlijkheid.

Ze heeft er mede een mooie dag van gemaakt, door de manier waarop zij de ceremonie heeft gebracht.

Hartverwarmend

Marijke heeft aan een half woord genoeg om met zorg en toewijding een prachtige speech ogenschijnlijk 'uit haar mouw te schudden'. Met humor en een persoonlijke noot voelen alle betrokkenen zich omarmd. Voor ons was het zeer belangrijk dat onze zoon met verstandelijke beperking en onze kleindochters van 3 en 5 jaar een prominente rol zouden krijgen binnen de ceremonie. Marijke heeft dat fantastisch vorm gegeven, echt hartverwarmend. Wij kijken terug op een zeer geslaagde huwelijksceremonie!

Fantastisch mooi!

Ik beveel Marijke zeker aan! Het is een hele leuke lieve spontane vrouw. Die van onze ceremonie een klein sprookje heeft gemaakt. Deze vrouw heeft zoveel passie voor haar werk. Ze luisterd goed naar wat je belangrijk vind en hierdoor is de ceremonie gepersonaliseerd en heel leuk om naar te luisteren! We hebben hele leuke complimenten terug gekregen van onze familie en vrienden! En om een tweetalige ceremonie te geven is niet gemakkelijk maar ze heeft het heel goed gedaan. Bedankt Marijke. Liefs Sanne & Romain

Blij met Marijke!

Bij het zien van een promo filmpje van Marijke wisten we het eigenlijk al meteen. Kippenvel moment!! En niks is minder waar. Wij hebben een prachtige ceremonie ervaren. Marijke heeft ons van begin tot eind goed aangevoeld en kon het met mooie , grappige en soms roerende woorden vertellen. Recht vanuit het hart! Marijke bedankt!

Beter dan Marijke kan niet.

Met Marijke kan je je geen betere trouwambtenaar wensen. Wat een fantastische ceremonie! Hier blijven wij de rest van ons leven met zeer veel genot op terugkijken. De toespraak was persoonlijk, gedegen, professioneel, gevoelig en humoristisch. Om nooit te vergeten! Marijke is een fantastische en bijzondere persoonlijkheid. Iemand die je niet vaak tegenkomt. Zij STAAT er. De ceremonie had ze tot in de puntjes voorbereid. Absoluut geen standaard praatje. Wat wij mooi vonden is dat ook de getuigen uitgebreid aan bod kwamen. Met betrokkenheid, enthousiasme en zoveel warmte werden zij en de band die wij met hen hebben uitgebreid toegelicht. We zijn blij dat ze ons huwelijk op schitterende wijze heeft voltrokken. Beter kon het niet. Dus nogmaals, met Marijke kan je je geen betere trouwambtenaar wensen. Onze dag kon niet meer stuk. Mr & Mr Schat

Vriendelijke betrouwbare Baps

Marijke is een vriendelijke en zeer fijne Babs. Tijdens het kennismakingsgesprek was bij ons meteen de klik en tijdens het eerste voorbereidende gesprek voelden wij onszelf meteen op ons gemak. Marijke heeft een zeer prettige spreek stem om naar te luisteren. Het verhaal dat Marijke heeft gemaakt was erg interessant, leuk en passend. Ter voorbereiding heeft Marijke ons het stuk van de getuigen verteld omdat dit erg persoonlijk is. Al met al zijn wij Marijke erg dankbaar en vooral erg blij dat wij haar gevraagd hebben om onze trouwambtenaar te zijn op onze mooie dag!

Smooth, personalized, and beyond expectations.

We look back to a lovely wedding day on the 11th of May, which was thanks to Marijke! Her warm personality and personal touch to the ceremony made it very special; we could not have wished for any other official to complete our unity in love in front of the Dutch state and authorities to which we also belong.

• Would you recommend us? Yes

Geïnteresseerd en relaxt zowel voor als tijdens huwelijk

Marijke gekozen aan de hand van de filmpjes die er van de diverse ambtenaren te zien waren. En inderdaad wat you see is what you get ;-) Een geïnteresseerde, ontspannen en vooral enthousiaste ambtenaar die heel goed aanvoelde wat wij als bruidspaar wilden. Louter complimenten gehad van de gasten over de prettige wijze waarop de hele ceremonie zich voltrok. Is dat we nu getrouwd zijn anders zouden we het zo weer doen :-)

Marijke maakte onze prachtige dag compleet!

We hebben met Marijke plezierige gesprekken gehad in het voortraject. Ze zegt het zelf al: ze heeft aandacht voor jullie verhaal en kan het in een perfect vat gieten die niet saai is en met een beetje humor is de voordracht voor jouw ceremonie helemaal af. Wij hebben enorm genoten Marijke, ook dankzij jou! We weten zeker dat je voor nog vele bruidsparen net zo een onvergetelijk mooi verhaal in elkaar zet. Bedankt en heel veel liefs van ons!

Over Jouw trouwambtenaar

Zelfstandig trouwambtenaar in binnen- en buitenland met aandacht voor jullie verhaal, persoonlijk, humoristisch en nooit saai:)!