Zeer betrokken van het overlijden tot de uitvaart.

Wij als familie vonden het een voordeel dat Hans Wachtmeester zowel uitvaartleider was als predikant.

adequaat en geduldig

+goede opbaarruimte

Goed getegeld

Ondanks de inmens verdrietige omstandigheden was alles perfect geregeld. Wij kunnen er goed op terugkijken Dank hiervoor Mvrgr Marjolein Bloemendaal

Een tien. In alle opzichten!

In een moeilijke en emotionele tijd kun je met alle vertrouwen steunen op de expertise van Hans. Dat geeft houvast. Het contact is prettig en je kunt altijd terecht voor vragen of opmerkingen.

Zeer respectvol, rust, alle tijd, eigen inbreng, ruimte voor de kinderen.

Hans gaat respectvol met ieders gevoel om, ondanks ons grote gezin. Hij gaf ook alle gezinsleden de ruimte om hun bijdrage te leveren. Hierdoor hebben we op een persoonlijke manier en liefdevol afscheid kunnen nemen van mijn man en onze vader. Waardoor er veel complimenten naderhand hoorden, vooral ook dat het waardig was en een explosie van liefde. Dankjewel Hans zoals je ons heb gesteund en gemotiveerd. Lieve groetjes Henriëtte Akse en de kinderen

Respectvol, betrokken

Hans heeft ons door een moeilijke,emotionele en chaotische periode getrokken. Wij geen idee wat er op ons af kwam en altijd was Hans daar op zijn rustige,betrokken en respectvolle manier met een oplossing.

ik ken Hans Wachtmeester als pastor al heel lang, als uitvaartleider (gelukkig) niet zo lang. Na het overlijden van mijn vrouw heeft Hans als uitvaartleider het geheel - opbaren, kaarten, advertentie, condoleren, enz- op een zeer zorgvuldige maar ook gevoelvolle wijze georganiseerd, ruim de tijd nemend, geweldig. Ook de dagen dat we gebruik konden maken van het Afscheidshuis aan de Deldenerstraat 22 om afscheid te nemen en ook de condoleance te houden waren prima.

Professioneel - Prettig contact - Respectvol - Betrokken - Vertrouwen

Mede door de zorg van Hans hebben wij de uitvaart van mijn moeder als prettig ervaren. In de week die we hebben samengewerkt is Hans een soort familielid geworden. Hij dacht mee, is altijd bereikbaar en niets is onmogelijk. Hans, nogmaals bedankt.

De insteek van Hans zoals wij het hebben ervaren: zorg, respect en betrokkenheid.

Hans is een aimabele man. Hij is er. Op de voorgrond, op de achtergrond, maar bereik- en beschikbaar daar waar nodig en/of gewenst. Dat hebben wij als prettig en warm ervaren, deze mix aan (professionele) eigenschappen en persoonlijkheid, zeker in een periode waarin er veel emoties zijn, maar er evengoed in korte tijd veel geregeld moet worden.

Fijne begeleiding

Mijn ervaring is zeer fijn, wordt goed geluisterd en prettig in omgang. Rustig en geen gehaast en wordt ook met je mee gedacht.

zeer betrokken...

Fijne relatie die gekenmerkt werd door vertrouwen wat weer rust gaf en geeft.

Professionele en empatische begeleiding

We hebben Hans ervaren als een prettige man, meelevend, maar ook met humor waar dat kon. Wel regelend en aangeven van mogelijkheden, maar zonder prominent aanwezig te zijn. Keurig gedaan, met respect naar alle partijen. Hij nam uitgebreid de tijd voor alles.

perfect geregeld op een prettige manier

geeft goede uitleg en tips je krijgt volledige vrijheid hoe je het graag wil hebben met goede ondersteuning Hans houd je goed op de hoogte hoe alles gereld word zeer tevreden ook het financieel gedeelte klopt zoals is afgesproken

Over Hans Wachtmeester Uitvaartverzorging

Samen met u wil ik werken aan een afscheid zoals dat bij u en de overledene past. Na de uitvaart moet u kunnen zeggen: zó was het goed! Een afscheid is voor iedereen ingrijpend en emotioneel. Het is fijn als er dan iemand is die de zorg voor de uitvaart uit handen kan nemen. Voor zover u die zorg uit handen wilt geven tenminste, want wat u zelf wilt doen, doet u zelf. Ruim 29 jaar heb ik ervaring in het begeleiden van uitvaarten en persoonlijke (geestelijke) begeleiding. Die ervaring komt goed van pas als uitvaartverzorger. Het jaar 2012 heb ik gebruikt om mijn eigen onderneming in de uitvaartverzorging voor te bereiden en sinds november van dat jaar was ik er klaar voor. In de afgelopen jaren heb ik vele uitvaarten mogen begeleiden. Alles wat komt kijken bij een uitvaart moet goed georganiseerd worden. Dat doe ik graag met en voor u. Behalve dat alles goed geregeld moet zijn, heeft de inhoud van de afscheidsbijeenkomst mijn bijzondere aandacht. Wat wordt er gezegd, en door wie? Naar welke muziek wordt geluisterd? De overledene is van veel betekenis geweest voor u en voor de mensen om haar of hem heen, dat verhaal mag verteld worden. Lukt het u om dit verhaal zelf te vertellen? Dat zou fijn zijn. Maar wanneer u dat niet lukt kan ik het voor u doen of iemand anders voor u inschakelen. Wanneer er een afscheidsdienst is vanuit een kerk of moskee bereidt u de dienst uiteraard in nauw overleg met de voorganger voor.