Laden reviews...
Laden reviews...
20 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De ervaringen benadrukken vooral het vriendelijke personeel en heldere communicatie. Het aankoopproces wordt als soepel ervaren, met duidelijke uitleg tijdens de oplevering. Klanten waarderen een professionele aanpak en consistente service door het hele traject.
De Waal Autogroep te Culemborg communiceert duidelijk, komt afspraken na, verrast, denkt mee in oplossingen en is klantvriendelijk. Een onderscheidende dealer in de autobranche. Ik heb hier mijn eerste auto gekocht en blijf hier zeker trouwe klant.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
7 March 2024
Gabriella Revesz
Culemborg
Beste Gabriella,
Dankjewel voor deze mooie review! Hopelijk bevalt je eerste auto je goed.
Fijn dat je ons trouw blijft. Veel veilige kilometers toegewenst!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Tot nu toe, super positieve ervaring. Zowel met de verkoop (Lieke van Zetten) als met de collega’s aan de telefoon en een heerlijk frisse auto gekregen. Dus ook voor de werkplaats mijn complimenten! Mailtjes worden keurig snel beantwoord en Lieke is ook makkelijk telefonisch bereikbaar. Wat Lieke niet wist heeft ze nagevraagd, daardoor voel je je gehoord en heb je ook gelijk vertrouwen in hoe jullie te werk gaan. Tot nu toe, ik verwacht ook niet anders in de toekomst, super! Dankjewel!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
15 November 2023
Anita López Broullón
Apeldoorn
Beste Anita,
Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze collega's. Wij wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Tijdens reparatie van mijn oude auto deed verkoper Lieke van Zetten van De Waal in Culemborg mij een goed aanbod, waardoor ik eerder dan gepland besloot een van hun goed gepresenteerde occasions aan te schaffen. Snel en goed afgeleverd!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
13 November 2023
Will
Houten
Beste Will,
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo goed geholpen bent door onze collega Lieke. Wij wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe wagen.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Vriendelijk en duidelijk geholpen door Sven, met de aankoop van een occasion bij de Waal in Culemborg.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
30 September 2023
Henk
Culemborg
Beste Henk,
Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze collega Sven. We wensen je nog veel rijplezier in je nieuwe bolide!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Ik had duizend en 1 vragen over Electrisch rijden maar ook een simpele vraag wat het verschil was tussen de verschillende pakketten ID3. Lieke heeft de moeite genomen om al mijn vragen uit te zoeken en te beantwoorden. Dit in tegenstelling tot andere VW garages of Pon holding zelf. Het team zelf werkt onderling goed samen. Overdracht tussen Sven en Lieke is geborgd. Enthousiast team.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
11 September 2023
Karin van Os Landman
Maurik
Beste Karin,
Bedankt voor je mooie cijfer. Wat goed dat je een mooie ID.3 hebt kunnen vinden die aansluit bij jouw wensen. We wensen je nog veel plezierige kilometers toe.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Het rijd goed
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
26 August 2023
Alida Verveer
Everdingen
Beste Alida,
Bedankt voor je review. Fijn dat je nieuwe auto goed bevalt! We wensen je veel veilige kilometers.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Ontzettend vriendelijk, kundig en goed informatief geholpen door Sven Verwaaij.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
14 August 2023
Wil Leuvenink
4101HR culemborg
Beste Wil,
Bedankt voor de review! Wat fijn dat je de gewenste informatie hebt ontvangen om zo de juiste keuze te maken voor je nieuwe auto. We wensen je nog veel veilige kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
De aankoop van onze Skoda Kamiq is ons prima bevallen. We werden geadviseerd door de sympathieke junior verkoper Sven Verwaaij. Hij heeft ons prima uitleg over de wagen en alle boord systemen gegeven en al onze vragen naar volle tevredenheid beantwoord. Wij verwachten dat hij in de toekomst een bijzonder vriendelijke en bekwame verkoper wordt. Wij wensen hem dan ook alle succes toe voor de toekomst.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
11 August 2023
C
Joppe
Beste heer/mevrouw,
Een hele goede keuze om voor de Škoda Kamiq te kiezen! En wat een leuk compliment voor onze verkoper Sven. Bedankt voor de mooie review en we wensen jullie nog veel plezier en veilige kilometers in de Škoda!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
zeer duidelijk in uit leg,en gastvrij
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
5 August 2023
eli vermeer
Een
Beste Eli,
Bedankt voor je review. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
zie boven
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
13 July 2023
rosan huizenga
ASPEREN
Beste Rosan,
Bedankt voor je mooie cijfer.
We doen uiteraard ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat dit ook zo door jou is ervaren.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Professionele ontvangst en nette uitleg en rust om e.e.a. af te handelen.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop nieuwe auto
Beveelt aan
12 July 2023
D van Ommeren
zoelen
Beste D. van Ommeren,
Vriendelijk bedankt voor je review.
Wat fijn dat de aankoop van je nieuwe auto zo goed is bevallen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Al vanaf t eerste contact ( info opvragen over een gebruikte auto die op de site werd aangeboden) tot aan de aflevering was er een goed contact. Omdat t mij niet lukte tijdens openingstijden een proefrit te maken, kwam de verkoper Sven Verwaaij na werktijd terug naar de zaak om ervoor te zorgen dat ik een proefrit kon maken. Hij is zeer vriendelijk en behulpzaam en zeer klantgericht. Hij denkt in oplossingen. De aankoop van mijn auto bij De Waal autogroep in Culemborg heb ik als zeer prettig ervaren.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
11 July 2023
Janine
Malden
Beste Janine,
Bedankt voor je mooie review.
Wat fijn om te horen dat je zo persoonlijk bent geholpen. Ook heel mooi dat je toch nog een proefrit kon maken buiten onze openingstijden om dankzij de klantgerichte aanpak van Sven. We wensen je veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Vanaf het eerste contact kreeg ik al een heel prettig gevoel. Ik werd duidelijk te woord gestaan en heb op mijn gemak de auto kunnen bekijken. Mijn vragen werden correct beantwoord en waar mogelijk ondersteund met de gegevens uit het systeem. De verkoper( Sven ) was zeer correct. Alle afspraken gemaakt tijdens de aankoop van de auto zijn ook allemaal prima nagekomen. De aflevering van de auto met Lieke was dan ook een feestje! Bedankt voor de goede service
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
19 June 2023
Thierry
Sint Willebrord
Beste Thierry,
Wat een positieve review, bedankt!
Fijn dat onze service goed is bevallen.
Veel plezier met uw nieuwe auto.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Prima overleg, uitgebreide uitleg en zeer vriendelijk geholpen.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop nieuwe auto
Beveelt aan
4 June 2023
Herman
druten
Beste Herman,
Bedankt voor de beoordeling.
Fijn dat u zo tevreden bent!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Recent mijn eerste ervaring gehad met De Waal Culemborg. Gister mijn occasion mogen ophalen. Het contact met Sven en Lieke heb ik als prettig ervaren. Voor nu zou ik zeggen waarom de volgende keer weer geen occasion van De Waal.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
31 May 2023
Danny
Elst
Beste Danny,
Bedankt voor de review.
Wat fijn dat Sven en Lieke u goed hebben kunnen helpen.
Veel plezier met uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Erg goed geholpen - door Sven - , contact en communicatie is in 1 woord: klasse ! Altijd bereikbaar, altijd terugbellen en snelle reactie. Zowel bij de aankoop als aflevering zeer tevreden. Kortom: zeer aan te bevelen. Zeker de wijze waarop Sven omgaat met klant en communicatie, een pluim !
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
27 May 2023
Ray
Den Helder
Beste Ray,
Bedankt voor de positieve beoordeling.
Wat fijn dat Sven u goed heeft kunnen helpen!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Aangenaam verrast door de open eerlijke benadering van de verkoper Eric en daarna een hele fijne aflevering met deskundige en attente Lieke. T voelde als of we een nieuwe auto gekocht hadden.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
23 May 2023
E.P Meelker
Eemnes
Beste E.P. Meelker,
Bedankt voor de review!
Fijn dat we u hebben kunnen helpen.
Veel plezier met uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
2de paasdag auto gekocht. 20 april konden we deze ophalen. In de tussentijd aangegeven dat er een terugroepactie is voor de accu en software update. In eerste instantie is daar geen actie voor ondernomen want dat zou niet voor ons model gelden. Uiteindelijk werd daar toch een afspraak voor begin juni voor gemaakt. Toen we de auto 20 april kwamen halen bleek het dak rolgordijn en de binnenverlichting niet te werken. Zouden ze in juni ook meteen naar kijken. 22 april de auto weer terug moeten brengen omdat de accu toch snel vervangen moet worden. Dit zou woensdag 26 april gebeuren. 28 april te horen gekregen dat ze geen tijd hebben. We zitten nu (29 april) nog te wachten wanneer we de auto terug krijgen. Dus 1 dag echt kunnen rijden met onze nieuwe auto. Krijgen als excuus dat het heel druk is. We rijden nu in een goede leenauto maar willen van onze eigen auto kunnen genieten.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt niet aan
29 April 2023
Gemert
Lent
zeer goede en fantastische ervaring gehad met Lieke van Zetten. ze neemt de tijd voor je bij het kopen en bij de oplevering van de auto.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
24 April 2023
Ad
Dalem
Beste Ad,
Wat goed om te horen dat Lieke u goed heeft kunnen helpen.
Bedankt voor de beoordeling en veel plezier met uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Ik heb een peugeot 108 uit 2017 aangeschaft, De auto is naar wens opgeleverd, ik kon alles heel makkelijk en netjes regelen bij ze. De offerte en de oplevering van de auto werden ook snel in orde gemaakt. Lieke heeft me goed geholpen en ontvangen met een leuke smile!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop nieuwe auto
Beveelt aan
21 April 2023
Ap
Amsterdam
Beste Ap,
Wat fijn dat alles goed is bevallen.
Bedankt voor de review en nog een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Bij de koop van mijn nieuwe auto en aflevering ging alles perfect. Had ook een reservewiel besteld en een bepaalde prijs afgesproken. De reservewiel kon ik later ophalen. Bij het ophalen van de band werd mijn enthousiasme over De Waal al wat minder. Ik kreeg het volledige bedrag doorberekend. Verkoper erbij gehaald en waar ik bij was ontstond er een geringe discussie tussen magazijn en verkoop. Niet echt netjes. Ik heb het bedrag overgemaakt wat afgesproken was en dacht toen......klaar. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een herinnering voor het volledig bedrag. Mijn enthousiasme in De Waal is behoorlijk getemperd.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt niet aan
21 March 2023
Roy
Culemborg
Wij zijn zeer goed geholpen door Lieke. Gezellig, gastvrij en gewoon normaal. Proefrit ging heel soepel en niks was een probleem. Goeie prijs kunnen maken. Kortom: wij zijn zeer tevreden!
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
18 March 2023
Hans
Beusichem
Beste Hans,
Wat fijn dat Lieke u goed heeft kunnen helpen.
Bedankt voor de review en veel plezier met uw nieuwe auto.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Alle afspraken uitstekend nagekomen en goed op de hoogte gehouden vooral de video voor levering was leuk
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
16 March 2023
Ronald Witjes
Culemborg
Beste Ronald,
Bedankt voor de review.
Veel rijplezier in uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Mijn ervaring was positief. Duidelijke afspraken en goed nagekomen. Er werd tijd geschonken aan de klant en proefrit advies van beste richting. Duidelijke en deskundige uitleg over werking van de belangrijkste uitrusting van de auto. Alle vragen konden beantwoord worden zonder"moet ik even nakijken". Hetgeen wijst op kundigheid.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
23 February 2023
Gino
Sint Jansteen
Beste Gino,
Wat een mooie beoordeling, bedankt!
Veel plezier met uw nieuwe wagen.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Heel blij met mijn bijna nieuwe A3 cabriolet. Samenwerking en contact verliep goed. Service professioneel en bij vragen altijd oplossingsgericht.
Waar heeft uw review betrekking op?
Aankoop gebruikte auto
Beveelt aan
23 February 2023
Sigrid
Utrecht
Beste Sigrid,
Bedankt voor uw review!
Fijn dat alles goed is bevallen, veel plezier met uw A3 Cabriolet.
Met vriendelijke groet,
De Waal Autogroep
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Rijksstraatweg 12
4103 NK Culemborg
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit