Snel en goed geregeld

Mijn aanvraag voor een autoverzekering voor een classic car per email werd anel beantoord met een scherp voorstel. De auto kan tegen taxatiewaarde verzekerd worden hetgeen bij veel standaard verzekeringen niet mogelijk is. Het geeft een gerust gevoel nu de auto naar waarde verzekerd is. Ik kan van harte aanbevelen.

Snel, secuur en vriendelijk!

Mooie offerte, bejegening is heel prettig. Snel zaken doen.

Duidelijke verzekeraar

Een goede en duidelijke uitleg gekregen zowel via de telefoon alsmede de mail.

Snel en goed geholpen met een nieuwe verzekering

Na het opvragen van een offerte en het ontvangen hiervan tegen een scherpe prijs was alles snel geregeld. Bedankt voor het correcte afhandelen.

Super snelle en correcte afhandeling !

Snelle duidelijke offerte, scherpe prijs, meedenken en snel afronden. Ik beveel jullie op zeker aan iedereen aan!

Super bedrijf

Gewoon een super bedrijf heel goed geholpen hele vriendelijke mensen

Deskundige service en scherpe premie

VLC & Partners heeft mij uitstekend geholpen bij het vinden van een passende autoverzekering. Geen complex digitaal aanvraagproces, maar middel van deskundig en vooral persoonlijk contact, waarbij niet alleen de premie maar ook de onderliggende voorwaarden duidelijk worden gecommuniceerd. Zo ontvang je een voorstel dat past bij jou specifieke auto en ook nog tegen een nette prijs. Ik beveel VLC & Partners daarom van harte aan!

Snel en concurrerende tarieven

Mark en zijn team leveren snelle en adequate service voor de echte petrol head. Goede adviezen en passende oplossingen

Snelle goede service

Er werd snel gehandeld en meegedacht. Ookal stond mijn auto niet in het Klassieker Handboek werd de verzekering toch geaccepteerd omdat het een zeldzame auto betreft.

Graag gedaan, Marc. Een Pininfarina-ontwerp wat in Nederland bijna niet voorkomt. Vooral koesteren! De Honda Beat staat overigens wel in het Onschatbare Klassieker Jaarboek.

snel en duidelijk

persoonlijke benadering met duidelijke uitleg ( zelfs na een personeelsfeestje )

Snelle offerte en acceptatie voor een goede prijs

Snelle offerte en acceptatie voor een goede prijs

Snelle afhandeling

Top geregeld. Gaat gelijk aan de slag voor je en ont zorgt je echt.

Prettig om zaken mee te doen

Momenteel heb ik een aantal pre war -en jong timers in de wagenpark verzekering, tot heden had ik geen schade gevallen maar heb er alle vertrouwen in dat in dat geval alles correct en vriendelijk wordt afgehandeld

Perfect geholpen.

Voor mijn e 63amg uit 2007 zocht ik een all risk verzekering die de getaxeerde waarde handhaaft. En die heb ik hier gevonden en ook nog tegen een keurige premie.

Van het BEGIN t/m het EINDE : TOPSERVICE met HOOFDletters door Kim Vissers

Mijn 1e ervaring met VLC & Partners is meer dan goed bevallen. Het contact met Kim Vissers was vanaf het begin zeer prettig. Zij was goed bereikbaar en had kennis van zaken/gaf duidelijke antwoorden. Zeer zeker een aanrader voor een/de volgende keer !

Van het BEGIN t/m het EINDE : TOPSERVICE met HOOFDletters door Kim Vissers

Professioneel direct en vlot gehandeld

Prettige, eerlijke, snelle afhandeling van een nieuwe auto-verzekering.

Binnen een paar dagen een nieuwe autoverzekering, met prima voorwaarden, afgesloten. Dit alles naar volle tevredenheid.

Prettige dienstverlening!

Via deze partij een goede autoverzekering kunnen afsluiten en daarbij prettig contact gehad zowel per mail als telefonisch.

Super offerte ontvangen waarbij goed is meegedacht

Gezocht naar een youngtimer verzekering, maar kon lastig omdat ik geen stalling/garage heb. Ik heb een super goede offerte kunnen krijgen waarbij ook de daily driver is meeverzekerd, op hele goede voorwaarden. Dit allemaal binnen een paar dagen.

Over Oldtimer, youngtimer, sportwagen-verzekeringen

Aangenaam! Mijn naam is Mark Reus specialist in het verzekeren van bijzondere auto’s (oldtimers, youngtimers en sportwagens). In 2011 ging ik van start met Youngtimer-Verzekering.nl. Door de groei kwam er alsmaar meer vraag naar het verzekeren van oldtimers. In 2014 heb ik daarom Oldtimer-Verzekering.nl toegevoegd aan het portfolio. Hetzelfde gold voor Sportwagen-Verzekering.nl, deze is in 2018 van start gegaan. Inmiddels verzeker ik dagelijks de meest uiteenlopende auto’s. Het komt regelmatig voor dat petrolheads niet worden begrepen door de ‘gewone’ verzekeraars. Via ons netwerk van tevreden klanten, autoliefhebbers, forums, autodealers of taxateurs worden wij vervolgens aanbevolen. Wij begrijpen namelijk wel wat u bedoelt en delen dezelfde passie. Als petrolheads denken wij graag met u mee en hebben wij een aantal verzekeraars die dezelfde taal spreken. Dat ziet u terug in de premie, maar ook in de voorwaarden bij een onverhoopte schade. Per 1 september 2019 ben ik een samenwerking aangegaan met VLC & Partners. VLC & Partners is marktleider in Private Insurance met een aantal sterke niches, zoals: kunst en rietgedekte woningen. Vanwege de gedeelde passie en mogelijkheden om verder te groeien heb ik ervoor gekozen om met hen samen te werken. Zo kan ik met een team van petrolheads klanten nog beter van dienst zijn.