Dik tevreden

Goede communicatie en ze doen wat ze zeggen

klantvriendelijk en monteur met veel kennis van zaken

Ik kom al jaren bij Nordic, ze staan altijd voor me klaar. ook in noodsituaties

Goede service met kundig personeel

Goede service met dank aan het kundig personeel

Uitstekend en vakkundig

Auto voor groot onderhoudt naar Nordic gebracht. Goede ervaring, er werken fijne mensen. Allemaal deskundige jongens en de auto rijdt weer perfect!

heel goede serviese

vriendelijk en behulpsaam

Wordt altijd snel geholpen

Prima autobedrijf

Vanaf het eerste bezoek aan Nordic auto correct te woord gestaan en zo hoort het ook. De Toyota Corolla waar wij interesse in hadden stond achteraan en werd naar voren gehaald om te bekijken en we konden een proefrit maken. De auto leek zwart maar was donker bruin metallic. Dat was lastig te zien omdat de auto lang niet gewassen was en dus we spraken, na de auto toch van binnen en buiten bekeken te hebben, af terug te komen nadat de auto wel gewassen was. Dan kon ook nog naar de "voorlopige" inruilprijs voor onze huidige auto worden gekeken. In de tussentijd de auto nagetrokken middels een kentekencheck, bij de RWD en me ingelezen bij Autoweek en de nodige Youtube filmpjes van dit type en deze uitvoering bekeken. Een paar dagen later maakten we naar volle tevredenheid een proefrit, doch constateerden een opvallende en slecht bijgewerkte plek op het linker spatbord van een verder prachtige auto. Deze plek zou eerst bijgewerkt worden alvorens we al dan niet tot koop zouden besluiten. De plek werd bijzonder netjes en onherkenbaar bijgespoten in een toch lastige metallic kleur, maar er is niets meer van te zien. Chapeau dus voor de reparateur. Er werd op verzoek ook een potje lak bijgeleverd. De autoboekjes ontbraken nog maar die werden keurig nagestuurd en het serviceboekje zat er keurig bij. Aldus de auto gekocht en na enkele dagen opgehaald en de oude auto ingeleverd voor een goede inruilprijs. Al met al dus zeer tevreden over Nordic auto, ze komen de afspraken netjes na, ik kan niet anders zeggen.

Vriendelijk en goed geholpen

Begin van het jaar een Volkswagen Passat GTE gekocht bij Nordic Auto. Auto bevalt heel goed, een mooie upgrade van mijn vorige auto. Helaas ben ik afgelopen zomer met de auto gestrand, vanwege een probleem met de versnellingsbak. Dit is door Nordic auto, binnen de garantie verholpen, en nu rijd ik weer met veel plezier de auto. Ga nu ook voor onderhoud en banden wissel naar Nordic auto. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Heel tevreden over de snelle afwikkeling.

Prima hulp.

Vriendelijk, vakkundig en voordelig.

Staan altijd klaar om - naar redelijkheid - service te verlenen bij onverwachte autovragen. Afspraken worden uitstekend verwerkt en nagekomen. Heb ruim 40 jaar ervaring met de werkplaats en verkoop en voel me echt klant.

Prima garage lekker dichtbij

Auto gekocht, wat probleempjes gehad alles netjes opgelost zoals het hoort. Prima.

Kan altijd terecht en wordt prettig geholpen!

Staan altijd voor je klaar!

De service bij Nordic is perfect. Ik heb hier een tijd geleden mijn eerste auto gekocht. Waar ik nog altijd erg blij mee ben. Je wordt uitstekend geholpen. Ook als er nog iets is kan ik altijd snel terecht bij de garage. Heel erg prettig.

Super service

Hier een wat oudere volvo gekocht. Super service, bleek na een maand of 2/3 een koelvloeistof lekkage te hebben, deze hebben ze super verholpen. Eerlijke communicatie en super fijne service en vriendelijk personeel

Correct zoals het hoort

Prima met een goed gevoel een passende auto gekocht .

Prima meteen geholpen

Prima werd meteen geholpen

Goede service, advies en hulp.

Goed en betrouwbaar.

Ben al vanaf het begin klant bij Nordic dit al meer dan 20 jaar 440,S70,V70 en Xc60 gekocht. Elk jaar een onderhoudsbeurt en deze wordt naar volle tevredenheid en met een eerlijke prijs uitgevoerd.Helaas had ik laatst een lek aan de versnellingsbak automaat, deze is naar volle tevredenheid uitgevoerd.De betreffende monteur heeft me precies uitgelegd wat de oorzaak was en het kapotte onderdeel getoond. Goed dat ik een jaarlijkse beurt laat uitvoeren.Voor mij een voortreffelijke garage met vriendelijk personeel.

Gewoon gezellig en goede service

Goede service en aandacht

Onderhoud en reparaties laat ik al tientallen doen. Alles is goed bespreekbaar en de reparaties worden uitstekend uitgevoerd. Deze keer mijn auto Volvo xc60 gebracht voor de grote beurt de APK en ook voor de remmen. En zoals verwacht weer super tevreden.

1 maart een auto gekocht en de vorige ingeruild. Na 3 maanden rijden weet ik dat alles klopt en werkt. Geen enkele storing, alles werkt, verbruik ok. Zeer tevreden over de afhandeling want we moesten 2 maanden wachten voor de eigen auto terug was na de diefstal.

Goede service met goede uitleg

Prima geholpen. Lokaal en goede prijs/kwaliteit.

Keurig geholpen en een fijne auto gekocht

Enige tijd geleden mijn auto hier gekocht Alles prima in orde en dik tevreden Als er iets is staan ze meteen klaar om je te helpen Fijne mensen

alleen maar positief.

ik kom al ruim 20 jaar bij deze garage, voor zowel aankoop,3 zeer goede gebruikte Volvo's gekocht, als onderhoud, nooit geen klachten gehad en de service als altijd super goed.

fijn bedrijf vriendelijk en snel geholpen

kwam voor een APK keuring voor mijn Aston Martin een dorpsgenoot beval mijn aan en ook dit soort auto's zijn voor Nordic geen probleem!