Netjes geregeld

Goede prijs en werkzaamheden

Gewoon een prima bedrijf

Goede communicatie, goede service, vriendeijke mensen

Goede service en meedenkend

Er zaten teveelkosten aan de auto.dit hebben ze tijdig aan mij aangegeven. Het is en blijft een goed bedrijf.

Top garage, open en transparant.

Mijn ervaring is goed. Ze gaan eerst na wat er aan de auto gebeuren moet om je een prijsindicatie te geven zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Kom hier zeker terug

Goede service en duidelijke uitleg

Goede service en duidelijke uitleg voor wat betreft de eventuele teparatie

Goede service en denken met je mee

Uitstekende service en denken met je mee Oplossings gericht Goede prijs kwaliteit verhouding

Louter positieve ervaring

Zeer klantvriendelijk

Top Autobedrijf met een Top service!

Bij problemen met uw auto staan ze direct voor je klaar fijne betrouwbare garage met zeer vriendelijk personeel! Ik beveel dit autobedrijf ook zeer aan bij mensen die kwaliteit, kwantiteit en vertrouwen zoeken! voor mij een dikke 10 !!!!!!!

Kan niet beter!

++++++++++

Ik wordt altijd prima geholpen

Goede vriendelijke service

Goede service, goed advies, eerlijke uitleg over wat ze gedaan hebben en wat er de volgende keer gebeurt, moet gebeuren.

Prettig

Vriendelijke medewerkers

klantvriendelijk en snelle service.

Valt goed te overleggen wat te doen bij autogebrek. Duidelijk uitleg en snelle afhandeling. Altijd vriendelijk en plezierig.

eerlijk advies en snelle reparatie

ga zo door

Ontzettend goede service

Snel en goed geholpen, vriendelijk personeel

Fijn bedrijf

Perfect personeel

Top bedrijf én personeel, veel geduld en altijd meedenken

Prima garage!!!!

Prima geholpen fijn personeel,alles in overleg en de rekening viel mee.

Prima service van Guido en zijn team

Nog in de morgen belde Guido mij op dat hij het probleem had gevonden en de APK er op had zitten. De auto loopt weer als een zonnetje en ik ben er zeer blij mee

Betrouwbaar en snelle service

Meedenkend met de klant, goed overleg en geen verrassingen.

Uitstekende service

Prettig bedrijf. Servicegericht.

Altijd oplossend meedenken en top service!

Ophalen van de auto is een top service en meedenken of een bepaalde reparatie ook uitgesteld kan worden in deze "dure" tijden getuigd van werken op maat. Top!

Prima geregeld!

Keurig uit

top aandacht en service

top aandacht en service

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.