Fijn en meedenkend door jullie geholpen.

De auto die ik wilde was een uur eerder gezegd. De volgende dag werd ik gebeld dat ze een zelfde auto binnen hadden gekregen. Proefrit gepland en ik heb nu een heerlijke auto. Bedankt.

UITSTEKEND

Opnieuw een goede ervaring bij Broekuis

Goed, deskundig en vriendelijk geholpen,

De keuze van een andere auto, de inruil van mijn camper en daarna de aflevering voltrok zich prettig en rustig

Positief

Ik was bij Broekhuis IJsselmuiden voor een kleine reparatie waar ik op kon wachten. Tijdens het wachten liep ik door de showroom en zag daar een mooie Peugeot 3008 met automaat. Aangezien mijn vrouw al langer een auto met automaat wilde hebben, haar wat foto's gestuurd. De verkoper kwam bij mij en we hebben wat over de auto gepraat. Eenmaal thuis gekomen heb ik het er met mijn vrouw over gehad. Ze was enthousiast en we zijn naar de garage gegaan. Allebei een proefrit gemaakt en binnen een uur was de koop gesloten. Leuke prijs voor mijn andere auto gekregen en iedereen tevreden.

Punctueel en klantvriendelijk

Zeer positief

Erg fijn geholpen!

Erg fijn geholpen!

De auto wordt steeds weer goed onderhouden met vooraf delen wat er moet gebeuren op een plezierige m

Prima communicatie. Doen wat er gezegd wordt. Eerlijk. Afspraak is afspraak.

Hoffelijk en plezierig

AANBELINGSWAARDIG!!

In één woord, geweldig!

Vriendelijke klantgerichte medewerkers, vlotte afhandeling. Mijn auto is perfect, schoon en netjes afgeleverd.

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen door Vincent

De volgende auto kopen we zeer zeker weer bij Broekhuis. Auto keurig afgeleverd met een leuke attentie erbij.

Zeer plezierige ervaring.

Het contact als bijzonder ervaring. Vriendelijke mensen die alles doen om het je naar de zin te maken. In één woord, klasse.

Onlangs onderhoud uitgevoerd volgens schema, van A tot Z netjes uitgevoerd en duidelijke communicatie en overzichtelijk rekening. Auto stond bij afhaling weer gewassen klaar! Bedankt voor jullie service.

Super vriendelijk

Geholpen door de vestiging leider André Montfrooy! Hij geeft ons zeer kundig en erg vriendelijk geholpen zeker niet opdringerig en zeer kundig. We hebben onze aankoop nog niet maar we hebben alle vertrouwen en kijken er erg naar uit!

Top ervaring

Geweldige auto gekocht waar ik me super fijn bij en in voel. Goed geholpen en voel zeker de ruimte om langs te gaan als ik een vraag oid over de auto heb

Hele fijne ervaring

Prettig geholpen. Goede service.

Snelle aflevering,en vriendelijke ontvangst met koffie

Goede ervaring bij het kopen van een Opel.

Goede contacten met de Opel verkoper. Keurig netjes behandeld. Alles is keurig afgehandeld. Een pluim voor zo'n jonge enthousiaste verkoper!

Zeer goed.

De auto was keurig afgeleverd zag er perfect uit.Alles werd goed uitgelegd.

Peugeot 2008 gtline van 2020 bij deze dealer gekocht.. Van begin tot eind heel goed geholpen . Aangezien ik met de trein moest komen om de auto op te halen , werd ik keurig opgehaald bij het station door de verkoopster .ivm het inleveren van mij private lease had ik op korte termijn een andere auto nodig . De keuze was snel gemaakt en de levering nog sneller .TOP

Erg tevreden

Erg goede service!

Uitstekende service waar men meedenkt met de klant

Na verhuizing 1e keer bij Broekhuis IJsselmuiden. Denken goed mee en doen wat nodig is. Een klantpas van de garage voor kleine dingen en APK en pechservice ontvangen. Auto mooi schoon terug gekregen. Zeer tevreden

Goede service en vriendelijke mensen

Uitstekent geholpen

voor het eerst met deze garage kennis gemaakt kom hier zeker weer. kan hem alleen maar aanbevelen

Professioneel, vriendelijk en wat een mooie auto!

In januari 2024 hebben wij bij Broekhuis in IJsselmuiden een mooie Peugeot gekocht. Ashlin Drost heeft ons zeer deskundig en vriendelijk geholpen en aan het eind van de maand werd de auto bij ons thuis afgeleverd. Wat is hij mooi! En hij rijdt fantastisch!

Kleiland 2

8271 RV IJsselmuiden