Uitstekende ervaring van het begin tot het eind.

Na enkele offertes te hebben aangevraagd kwamen wij in contact met Njord Power. Een afspraak gemaakt voor een inspectie en informatie. Dit was zeer aangenaam en informatief dat dit ons de doorslag gaf om voor Njord Power te kiezen. Afspraak gemaakt voor het plaatsen en dit ging allemaal heel vlot. Op de afspraakdatum zijn de panelen gelegd door fijne monteurs die hard werkte en zeer netjes waren. Toen alles gelegd en aangesloten was bleek er een storing te zijn. Dit zat hem in onze eigen aansluiting van de stoppenkast. Nadat wij dit hebben opgelost konden we de switch overhalen om de panelen echt hun werk te laten doen. Maar helaas nog steeds een storing. Na telefonisch contact werd er gelijk geschakeld bij Njord Power en kwam er dezelfde dag de monteurs nog even langs. Alles werd nagekeken en getest en het euvel werd na een tijd gevonden en opgelost. Door deze service zijn wij nog blijer dat wij voor Njord Power hebben gekozen. Top gedaan mannen, dank jullie wel.

Verwachtingen overtroffen door prima advies

I.p.v. zonnepanelen op het zuiden in goed overleg gekozen voor oost-west opstelling ivm verminderende salderingsregeling, staat esthetisch ook veel beter/mooier, later nog in overleg een prijsaanpassing doorgevoerd. Ook montage op afspraak in drie uur gereed en keurig opgeruimd achtergelaten. Geheel tevreden!

Zonnige aanbeveling voor Njord Power.

De offerte is met zorg gemaakt, de situatie is beoordeeld, in begrijpelijke taal is mij alles uitgelegd en heb ik een eerlijk advies gekregen. De afspraak voor het plaatsen van de panelen was zo gemaakt en met twee weken stonden de mannen al voor de deur. Snel professioneel gelegd, het contact was beleefd en vriendelijk. Alles werd netjes opgeruimd. Zes weken na installatie de eerste regenbuien, en merkte ik een lekkage. Contact opgenomen en direct werd er actie ondernomen, zonder discussies of het een of het ander de oorzaak zou kunnen zijn. Nog geen 24 uur later was het verholpen en werd ik nog na gebeld of alles nu naar tevredenheid was opgelost. Dat is een betrokkenheid en professionaliteit die echt waardeer. Ik beveel Njord Power zeker aan!

Planning en uitvoering SLECHT.

Tja waar moet ik beginnen...zal het proberen kort te houden.ze zouden na 4 a5 weken leveren maar hoorde maar niets dus bellen tja planning had niets door gekregen, verkoper zei van wel. Oke toengepland op maandag 21 aug 8.30 ...lees ik om 8.00 in de mail dat het verzet is naar 15.00 want er waren 3 mensen niet aanwezig.ze hadden mij gebeld? Mooi niet op de telefoons stond niets!!!!! 16.30 nog niemand!!!!! Gebeld met verkoper levi.hij zou contact gaan zoeken...krijg ik te horen dat ze alle 5 in het ziekenhuis zitten want elektricien heeft in duim gesneden.dat is overmacht natuurlijk maar goed baas heeft gezegd laat de dakleggers maar vast naar klant gaan.komen ze uiteindelijk.om 18.00 aan...geen nederlands sprekende mensen waar ik dus om had gevraagd!!!!!!!! Ze konden ook zeer weinig engels!!!. Goed om 19.00 kwam de nederlands sprekende jongen met gewonde velektricien kijken want ja met 1 hand doe je niets. Avond 22.00 in de donker lagen de zonnepanelen erop.maar geen vernieuwd stoppenkast. Donderdag daarop kwamen ze na 15.00.voor meterkast...gewonde elektricien ( wel een aardige goede jongen deed echt zijn best) maar komen ze Weer met etens tijd nadat ik weer gebeld had waar ze bleven inmiddels 18.00....was het zo zat dus de baas gebeld dat ik zeker wel eten mocht bestellen want nu zat ik met het eten weer zonder STROOM. dat mocht ik en de bon kon.ik indienen. Goed uiteindelijk 20.00 was alles geinstaleerd!! Ze zouden nadat alles klaar was nog x langskomen met excuus maar nooit niets meer gehoord. Positief: de verkoper Levi was behulpzaam en legde alles goed uit en mocht hem altijd bellen - prijs scheelde wel aardig met andere offertes. mocht etensbon declareren . NEGATIEF:: - afspraken niet nakomen!!!!! Zeggen dat ze je gebeld hebben maar niet heus. - geen nederlands team...was wel de afspraak. - planner George onbeleefd aan telefoon toen ik vroeg waneer we aan de beurt zouden zijn...moest maar contact opnemen met verkoper levi en met hem uitzoeken!!!!!

Zeer tevreden over het eindresultaat.

Start was iets later dan gepland maar binnen nog geen 5 uur was de zonnestroominstallatie in bedrijf. Installatie verliep verder netjes volgens afspraak en alle ruimtes, ook buiten, zijn netjes opgeruimd achtergelaten. Tip voor iedereen: zorg vooraf dat alle ruimtes opgeruimd en goed bereikbaar zijn en maak in offerte fase duidelijk afspraken met elkaar over wat waar exact moet komen te hangen en hoe de bekabeling zal moeten gaan lopen. Zorg ervoor dat dit ook goed bereikbaar is. Dit heeft er mede voor gezorgd dat alles vandaag soepel en snel verliep. Mannen nog bedankt voor het geleverde vakmanschap. Waren jullie op tijd geweest en hadden jullie de ontbrekende sticker bij jullie was het wellicht een 10 geworden! Maar ik zie dit als een kleinigheidje. Vind het eigenlijk zelfs een 9,5!

In één woord geweldig.

Goed gesprek gehad met Maurice, en goede uitleg. Daarna de panelen keurig gelegd en aangesloten. Een goede uitleg van de elektricien voor het gebruik van de app. Al met al een aanrader voor dit bedrijf.

Zeer tevreden!

Goed geadviseerd door Levi en daarna een zeer snelle en goede montage door het ervaren team. Aanrader!

Fijne voorlichting en fijne legploeg

Heel helder voorgesprek met duidelijke afspraken en korte lijntjes. Fijne en nette legploeg met mooi resultaat. Aanrader. Daarnaast ook nog eens, niet geheel onbelangrijk, en mooie prijs!

Teleurstellend in de uitvoering

Hoewel vooraf een gunstige indruk van het bedrijf en de afgesproken leverantie bestond, werd de plaatsing en aanleg een grote teleurstelling. Personeel sprak geen Nederlands en door het zeer beperkte en gebrekkige Engels was de communicatie erg lastig. Afspraken klopten niet en/of werden verzet. Ook de vooraf gesuggereerde noodzaak tot vervanging van de gehele meterkast bleek achteraf toch niet nodig te zijn. Moeilijke telefonische bereikbaarheid, terugkoppelen van afspraken werd niet nagekomen. Het duurde ruim twee maanden voordat alles was geleverd en/of aan klachten was verholpen. Hoewel het prima panelen zijn kijken we al met al hierop niet met plezier terug.

Quality for a good price

I had a very good experience with Njord Power. I got a price quote, which was lower then what other companies offered. Also the installation appointment was done quite fast, compared to other companies that would make me wait 6 months. The team that came to install the panels spoke Dutch and English so I had no issued in communicating with them. They explained to me what was needed to be done ( drilling, cables etc) and discussed with me if everything was ok before starting. Some roof tiles were damaged, but they found a solution for the moment until I managed to get some spare tiles and they came by to replace them for free really fast. Would totally recommend them if you need solar panels!

snelle levertijd.

Alles was snel geregeld.

Nogal wat gedoe

Ondanks dat de service verlening behoorlijk goed is opgevolgd ben ik niet heel erg tevreden over hoe het proces is gelopen. Communicatie dongel van de omvormer werkte niet. Daarvoor ben ik 2x terug gekomen vanuit werk. De derde keer dat ik moest terugkomen was omdat de kabels van de zonnepanelen naar de omvormer over het boeiboord van het huis waren gelegd en zodoende dus verplaats moesten worden daar dat er niet uit ziet. Overigens is dit wel gedaan. Ben daar happy mee. Kon dit niet communiceren tegen de ploeg die daar toen aan het werk was aangezien deze niet nederlands spraken en zeer beperkt engels. Verder is de omvormer van solplanet een wat onhandig ding wat niet met een p1 meter kan communiceren zodat je geen goed inzich kan krijgen hoeveel je aan load van je applicaties direct op je zonnepanelen werken en hoeveel je aan het grid terugvoed. Wellicht wordt dit opgelost in de toekomst wat belangrijk wordt nadat de salderingsregeling wordt aangepast. De omvormer is 5kw en de solar 6.4kw. dit 2 procent onder het voorgestelde minimum (78%). Een omvormer van 5.5 kwh zou precies mooi in het midden hebben gezeten (85%). Ook is tijdens de montage van de buren niet aan de voorschriften gehouden waardoor meerdere boorgaten in de gordingen en dakbeschot zijn gekomen omdat hier niet volgens het leg plan was gewerkt. Verder ondanks dat ik dit expliciet gemeld heb en fotos heb laten zien van het dak zijn meerkosten in rekening gebracht NADAT ik al de helft had betaald zoals afspraak omdat het een bitumen dak betreft... Het ligt erop en het werkt allemaal prima maar ben van mening dat de kosten niet opwegen tegen geleverde kwaliteit van communicate, montage en product. Wil echter nogmaals benadrukken dat alles wel piekfijn is opgelost.

komen alle beloftes na

komen ter plaatste kijken, goeie prima duidelijke offerte. zelf meterkast aangepast alles in een keer afgewerkt inclusief app.

Overeenkomstig met het beloofde doel.

Ondanks verkeerde inschatting van het mogelijk aantal elementen op het dak heeft men toch nog een acceptabele oplossing weten te creëren voor de afgesproken prijs.

Zeer professioneel bedrijf

Ben dik tevreden met Njord power komen alle gemaakte afspraken na ook had ik direct n storing deze is ook direct op gepakt en volgens afspraak verholpen systeem werkt perfect ik raad deze onderneming “Njord power”zeker aan top onderneming ik wens ze ook veel succes in de toekomst

Afspraken niet nakomen, slechte service en slordig werk afgeleverd

Na een positieve indruk na het gesprek ben ik ondanks het forse bedrag in zee gegaan met Njord Power. De tijd tussen het moment van de opdracht en de installatie was vrij kort. Echter was ik zeer teleurgesteld in de installatie, er kwamen niet nederlands-sprekende (spraken ook geen Engels) mannen de panelen en groepenkast installeren. Een aantal zaken waren afwijkend van wat we hadden afgesproken, en door de taalbarierre was dit lastig om duidelijk te maken. Vervolgens wilde Njord mij nog opzadelen met extra kosten voor verzegeling ivm groepenkast-installatie (welke was inbegrepen). De groepenkast werd maar gedeeltelijk vervangen (niet volgens afspraak) en datgene wat werd uitgevoerd was slordig en niet eens veilig uitgevoerd (een defecte aardlek is teruggeplaatst). Na veel frustratie is er later alsnog een gecertificeerde installateur (van een ander bedrijf, via NjordPower) langsgekomen, die alles netjes heeft gewijzigd en opgeleverd. Al met al heb ik een slecht gevoel overgehouden aan mijn ervaring met dit bedrijf.

Helaas door slechte planning, twee keer voor niets zitten wachten voor plaatsing panelen.

Uiteindelijk bij derde afspraak zijn de panelen geplaatst. Na problemen met de app, die keurig opgelost zijn, werkt alles nu prima.

Binnen 2 weken van offerte naar plaatsing

Supersnel, duidelijk en volgens afspraak

Volgens gemaakte afspraken

Prima geholpen met zeer snelle service

Vriendelijke mensen, snel 10 panelen op het dak en alles werkt perfect.

gewoon ontzettend goed en op afspraak

DE 3 mannen waren poolse mensen ze werkten ontzettend secuur en netjes, alleen er was een man die een beetje engels sprak maar door naar het kantoor te bellen was alles zo geregeld

Prima geholpen

Na wat problemen met elektra installeren alles prima opgelost

Een uitstekende installatie zonder zorgen.

Njord Power heeft bij mij, op basis van een zeer goed adviesgesprek, een perfect zonnesysteem geïnstalleerd. Ik ben 100% tevreden over het hele (supersnelle) traject van eerste contact tot en met installatie en afronding. Het hele traject kenmerkt zich door deskundigheid, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.

Snel geleverd

Snelle levering zoals afgesproken omdat alles op voorraad is . Alles werkt naar behoren . Minpuntje is dat het montageteam geen Nederlands spreekt maar wel vriendelijk en behulpzaam .

Snel eerlijk duidelijk betrouwbaar

Werken zeer netjes laten geen rommel achter

Over Njord Power

Njord Power is een jong bedrijf dat biedt topkwaliteit panelen, omvormers, optimizers en installatie. Voor je dak en ook voor de toekomst. Met een zonnepaneel kun jij energie leveren. Deze energie ga je met een omvormer of optimizer omzetten naar elektriciteit en daarna kun jij altijd inzicht hebben in jouw energiekosten via de app.