Laden reviews...
Laden reviews...
9 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de beoordelingen blijkt een mix van positieve ervaringen met duidelijke communicatie en betrouwbare service, maar ook klachten over vertragingen en onduidelijke updates. Over het geheel gezien prijzen klanten professionaliteit en reactievermogen wanneer dingen vlot verlopen. Enkele opmerkingen benadrukken eerlijkheid en transparantie als sterke punten, terwijl vertragingen en inconsistent opvolging nadelen blijven.
Ik heb vanaf het allereerste moment met olivier heel leuk, professioneel en duidelijk en open contact gehad. Afspraken zijn na gekomen en heb prettig zaken gedaan
Beveelt aan
15 June 2026
Rob
Ridderkerk
Dit is een opvolging van onze eerdere review, waarin we onze teleurstelling uiten over vooral de gebrekkige communicatie. Inmiddels willen we dit nuanceren. Ondanks dat het traject niet is verlopen zoals gehoopt en er zeker fouten zijn gemaakt, heeft Olivier van Lease-e dit uiteindelijk zeer goed opgepakt. Door duidelijke uitleg te geven en met een tijdelijke oplossing in de vorm van een andere auto te komen, heeft hij veel rechtgezet. Lease-e is een jong bedrijf met een sterk concept. Zoals bij veel startende ondernemingen zijn er wat opstartproblemen geweest, maar die kunnen overal voorkomen. Wat voor ons telt, is hoe het uiteindelijk wordt opgelost — en daarin hebben zij verantwoordelijkheid genomen. Als je de moeite neemt om een negatieve review te schrijven, is het alleen maar eerlijk om ook een positieve update te geven wanneer zaken worden rechtgezet.
Beveelt aan
15 June 2026
Jill
Hellevoetsluis
Prima geholpen door enthousiaste medewerkers.
Beveelt aan
24 April 2026
Robin
Brielle
Zeer teleurstellende ervaring. Bij de aankoop werden er mooie beloftes gedaan, maar daar is uiteindelijk niets van waargemaakt. Op de afgesproken opleverdatum van de auto heb ik helemaal niets gehoord. Pas nadat ik zelf meerdere keren contact heb opgenomen, kwam er reactie. In eerste instantie werd er aangegeven dat er vertraging was door slecht weer bij de import, maar later bleek dit simpelweg niet waar te zijn. De werkelijkheid was dat ze de hoeveelheid aanvragen niet aankonden en mijn auto nog niet eens was besteld of opgehaald. Ondertussen heb ik wel een flinke aanbetaling moeten doen, die ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet heb teruggekregen. Er is meerdere keren toegezegd dat de financiële afdeling dit zou regelen “na het volgende mailtje”, maar ook dit blijkt loze belofte na loze belofte. Al met al een zeer onbetrouwbare en frustrerende ervaring. Ik raad iedereen aan om hier goed over na te denken voordat je met deze partij in zee gaat.
Beveelt niet aan
9 April 2026
Boy
Barendrecht
Mijn ervaring met Leas-e is uitermate positief. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen, met heldere uitleg over de mogelijkheden en geen verrassingen achteraf. De communicatie was snel en transparant, afspraken werden keurig nagekomen en het hele proces verliep soepel en zorgeloos. Ik voelde mij echt gehoord als klant en alles werd tot in de puntjes geregeld. Een betrouwbare partij die ik zonder twijfel aanbeveel.
Beveelt aan
3 March 2026
Martin
Utrecht
Mijn lease was eerst afgekeurd, ik wrrd gebeld om gegdvens aan te leveren en werd opnieuw beoordeeld, yeeaahh goedgekeurd en alles ondertekend dit in 3 dagen. Super blij. Nu ben ik sinds november aan het wachten, steeds wordt mij verteld dat de auto eind volgende week binnen komt. Communicatie blijft weg en moet wederom vragen naar de status. Ook contact gehad met auto bedrijf maar ook zij kunnen geen indicatie geven en zijn de verkopers opeens niet meer bereikbaar Er is een vertraging, waar ik alle begrip voor heb, maar dat er geen indicatie gegeven kan worden vind ik vreemd. Vervolgens vraag ik voor een voorloop auto, die hebben ze niet dus mocht ik weer in het aanbod iets anders uitzoeken. Ik vraag naar het aanbod en dan wordt een mij verteld dat ze op dit moment weinig tot niets hebben in aanbod en dat ze mij de kans willen geven om elders een contract aan te gaan. Huh?? Wat betekent dit, ik wil graag de auto waarvoor ik heb getekend. Ik heb nu gezegd dat ik nog even wacht maar dit doe ik in alle onzekerheid. Wanneer komt de auto? Komt er wel een auto? Hoelang moet ik wachten? Is dit ********ij? Zijn hun opgelicht? Absurd dat ik overal zelf om moet vragen. Had op zn minst een passende oplossing aangeboden gewild of een indicatie nu voelt alsof ik wordt weg geschoven door elke keer te zeggen eind volgende week komt er een batch aan en ze onderaan de lijst moeten beginnen. En nu simpel wordt gezegd dat IK de kans krijg om elders een contract aan te gaan. Als er een lijst is en je weet wat er binnen komt om de zogezegd 2 weken dan weet je toch ook ongeveer waar ik op het lijstje sta? Of ben nu zo achterlijk!? Heel jammer dit! Weet ook niet zo goed meer wat ik moet doen.
Beveelt aan
3 February 2026
Juliena
Den bosch
Wij hebben in september een auto geleased , contract getekend alles. Onze eigen auto weggedaan want t zou snel geleverd worden. Nadat de aangegeven wachttijd was verstreken , een aantal keer gevraagd wat de status was voor de levering. Eer dat we een antwoord kregen en de juist man hadden die ervan af wist mocht ook even duren. Na verschillende leugens dat de auto klaar stond voor vertrek vanuit Duitsland. Kregen we na maanden te horen dat er niet genoeg budget over was van 2025 om de auto in te kopen , dit zou in 2026 gebeuren. We konden een andere auto voor zolang leasen vanaf begin december. 30 december werden we gebeld dat de auto die we tijdelijk hadden, omgeruild moest worden en ook met de mededeling dat de auto die we dachten geleased te hebben nooit aangekocht is en ook niet meer beschikbaar was ! We konden een nieuwe auto uitkiezen, en kregen een andere auto voor tijdelijke lease. We hebben (zo dom) een andere auto uitgezocht , en wederom een contract getekend. De tijdelijke lease auto is rampzalig en alles wat we niet willen. Weer worden we nu aan t lijntje gehouden en kan ons niet verteld worden wat de status van de levering is van de nieuwe auto. Hoe kan t dat ik alleen maar goede recensies lees, en bij ons alles fout gaat, heb hier heel veel vraagtekens bij! Zou Lease-e zeker niet aanbevelen!
Beveelt niet aan
31 January 2026
Jill
Hellevoetsluis
Lease-e biedt een bijzonder prettige dienstverlening. Het contact verloopt snel, duidelijk en professioneel, en ze denken actief mee bij elke stap. De communicatie is helder en persoonlijk, waardoor je altijd weet waar je aan toe bent. Het team is bereikbaar, deskundig en zet net dat beetje extra in om alles soepel te laten verlopen. Een fijne partij om mee samen te werken. Wij zullen absoluut weer gebruik maken van hun service wanneer ons team uitbreid.
Beveelt aan
2 December 2025
Wouter
Breda
Ik was op zoek naar een sportieve auto voor een redelijk maandbedrag, zo kwam ik uit bij lease e. Na een fijn en duidelijk contact met olivier te hebben gehad, waren de papieren snel geregeld. Bij binnenkomst bleken er flink wat beschadigingen op de velgen te zitten. Dit is zondermeer fantastisch opgelost via een velgendokter. Vervolgens de auto bij Mobido opgehaald en een fijn contact gehad met mikail, die ons de auto in grote lijnen heeft uitgelegd. Ik hoop dat de aankomende jaren het contact hetzelfde blijft verlopen. Zeker een aanrader! Bedankt lease e en mobido.
Beveelt aan
5 October 2025
Lars
Wijchen
Goed geholpen met de keuze van auto, probleem wat ontstond werd gelijk de kop ingedrukt op een fantastische manier ( de klant staat nummer 1) Wanneer je mailt of belt gelijk antwoordt , geen ja maar, nee gelijk aktie op te probleem. Chaupeau e-Lease
Beveelt aan
13 June 2025
Suzanna
Den-Haag
Op het afleveren na, er was een enige onduidelijkheid, is alle goed en duidelijk geregeld. Goede begeleiding en prettig contact via mail en telefoon.
Beveelt aan
6 May 2025
Edwin
Vlaardingen
Beste Edwin,
Wat jammer om te horen dat er wat onduidelijk geweest is omtrent de aflevering met onze afleverpartner.
Wel fijn dat je het contact met ons als goed en prettig ervaart.
Veel veilige kilometers!
Team Lease-e
Ik heb een occasion Lynkco geleverd gekregen na goede service gerichte communicatie door Olivier. Ga zo door Lease-e. Ik ben de komende jaren jullie klant en tot nu toe naar tevredenheid.
Beveelt aan
2 May 2025
Frank
Geleen
Beste Frank,
Wat fijn om te horen!
Dat is precies waar we voor staan!
Heel veel plezier van de Lynk &Co.
Team Lease-e
zeer snel, vriendelijk en behulpzaam
Beveelt aan
22 April 2025
Willem
Hoofddorp
Beste Willem,
Dank voor jouw mooie beoordeling.
Kort maar krachtig beschrijf je waar we voor staan.
Veel plezier met je nieuwe auto!
Team Lease-e
De Aiways U5 prime is een hele fijne auto. En de begeleiding vanuit Lease-e was uitstekend.
Beveelt aan
11 April 2025
Paul
Bergentheim
Beste Paul,
Wij zijn blij te horen dat je ervaring met Lease-e positief is.
We wensen je veel veilige kilometers!
Team Lease-e
Ervaring met de medewerkers Kim en Tim is goed. Tim heeft me goed begeleid in het gehele traject en hebben nog steeds contact. Wat ik erg waardeer is dat ze goed bereikbaar zijn, meedenken in oplossingen als je problemen hebt. Je meenemen en duidelijk verwachtingen scheppen. In mijn inzien een partij waar ik graag mee samenwerk en betrokken is hij het proces.
Beveelt aan
7 April 2025
Neville
Gouda
Beste Neville,
Gelukkig hebben we hebben al uitgebreid contact met je gehad en vervangend vervoer geregeld zodat je wel gewoon comfortabel kunt rijden. Net als jij zijn we ook zeker niet tevreden over hoe dit is verlopen en we hebben je ervaring direct met onze afleverpartner besproken. Dit is zeker niet zoals we willen dat je Lease-e ervaart. Je auto komt helemaal top in orde snel je kant op en dan kan je genieten zoals het hoort met Lease-e!
Team Lease-e
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Het contact met lease-e verloopt altijd prettig en bij contact zijn ze altijd behulpzaam en vriendelijk. Auto snel geleverd, zeer tevreden.
Beveelt aan
4 April 2025
Mar
Amersfoort
Beste Mar
Wat fijn om te lezen!
We zijn blij met je mooie beoordeling.
Heel veel plezier van de auto!
Team Lease-e
Vanaf het eerste contact tot aan de levering heb ik als prettig ervaren.
Beveelt aan
4 April 2025
Marcelino
Amsterdam
Beste Marcelino,
Dankje voor je mooie beoordeling!
Fijn dat je blij bent, dan zijn wij dat ook.
Veel plezier van je mooie auto!
Team Lease-e
Vriendelijk Duidelijk Transperant
Beveelt aan
3 March 2025
Wendy
Waalwijk
Beste Wendy,
Wij zijn erg blij met jouw beoordeling en je beschrijft precies waar wij voor staan :)
Heel veel plezier gewenst met de auto!
Team Lease-e
Nieuwe auto uitgezocht. Super geholpen. Bedankt !
Beveelt aan
21 January 2025
Chacha
Rotterdam
Beste Chacha,
Graag gedaan! Jij bedenkt voor de 10. Wat leuk dat je zo enthousiast bent.
Veel fijne kilometers gewenst.
Team Lease-e
Zeer positief en vlot. Afspraken worden nagekomen. Dat is heel belangrijk voor mij. Zeker een aanrader.
Beveelt aan
17 January 2025
Vastgoed Wrap
Lisse
Beste Vastgoed Wrap
Wat goed om te lezen!
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Veel plezier met de auto!
Team Lease-e
Reageren goed en snel op vragen, communicatie is duidelijk, vriendelijk en servicegericht. Lease contract ook snel geregeld.
Beveelt aan
17 January 2025
Roy
Utrecht
Beste Roy,
Dank voor de mooie beoordeling!
Blij dat het allemaal goed geregeld i.
Veel plezier met de auto!
Team Lease-e
Helder, snel en duidelijk. Alles was zo geregeld met het leasecontract.
Beveelt aan
15 January 2025
Patrick
BERKEL EN RODENRIJS
Beset Patrick
Fijn dat het allemaal zo goed en snel gegaan is.
Dank voor de mooie beoordeling.
Veel plezier met de auto.
Team Lease-e
Excellent experience and communication. Well organized and smooth handover of the car.
Beveelt aan
14 January 2025
Bertz
Rotterdam
Hi Bertz,
Goog to hear all was good! Thank you for your excellent recommendation!
Kind regards
Team Lease-e
Ik heb er een auto geleast en een paar maal contact met de service afdeling gehad. Dat ging vlot en met een prima service. Prijstechnisch ook zeer interessant.
Beveelt aan
7 November 2024
Peter Blok
Rotterdam
Hoi Peter
Dankje voor de mooie beoordeling!
Fijn om te horen dat je het contact als positief ervaren hebt.
Veel veilige kilometers gewenst!
Team Lease-e
Keurige service. Reageren direct op emails met een prima en nette communicatie.
Beveelt aan
7 November 2024
Rene
Wageningen
Beste rene,
Wat fijn om te lezen dat je positief bent over je contact met ons.
Veel veilige kilometers en bedankt voor de mooie beoordeling!
Team Lease-e
De Corridor 21 D
3621 ZA Breukelen
Branch
Automotive
Specializations
Lease, Financiering
Webshops