Zeer prettig bedrijf

Mitsubishi ASX zeer netjes afgeleverd, prettig bedrijf om een auto te kopen. Wij zijn erg enthousiast over het vriendelijke personeel bij auto Huiskes Oss en komen er graag weer in de toekomst

Snelle afhandeling goede service

Goede service vriendelijk personeel

Fijn contact, goede afspraken en duidelijkheid vooraf, goede afstemming tijdens het onderhoud bij extra vervangingen Helemaal tevreden

Hartelijk, professioneel en erg klantvriendelijk

We komen hier al heel wat jaren en we zijn iedere keer weer verrast door de kantvriendelijkheid en vakkundigheid

Zoals altijd weer helemaal naar tevredenheid.

Transparant, prettige vriendelijkheid, komen afspraken na en zijn erg behulpzaam.

Vriendelijke benadering, geven je tijd om rustig tot een beslissing te komen, er wordt absoluut niet gepust tot een aankoop. Daarnaast nemen ze echt de tijd voor je en worden al je vragen netjes beantwoord. Afspraken worden keurig nagekomen en zijn goed bereikbaar.

Gewoon weer als vanouds heel goed!

De banden zijn weer snel gewisseld ik was zo weer op weg naar huis. Het ontvangst was prettig en de koffie heerlijk.

Alles volgens afspraak

Hartelijk met deskundigheid

Zie hierboven

Duidelijke uitleg van plan van aanpak en kostenraming vooraf

Alles geregeld zoals het hoort

Mijn ervaringen zijn prima, inclusief thuisbrengen en weer ophalen. Alles geregeld zoals afgesproken.

Onderhoud is uitstekend. Gevolg, probleemloos rijden. Goede service.

Tevreden

Alles wordt voor af goed uit gelegd met de kosten

Top behandeling

Duidelijke en fijne communicatie

Super service

Geweldige service Auto werd thuis opgehaald en weer thuis bezorgd

Een goede service

Een goede service, niks op aan te merken

Over het algemeen goed

Het onderhoud is volgens mij goed uitgevoerd, op een dingetje na: de volgende dag tijdens het rijden stonk het naar olie in de auto. Toen we thuiskwamen, bleek de dop van de motorolie er niet op te zitten. Terug in de werkplaats bleek deze onder in de motorruimte te liggen. Niet goed gemonteerd? Motor schoongemaakt en nu is het goed. Bovendien was de motorkap na het eerste bezoek niet goed gesloten. Dat heb ik natuurlijk, onderweg naar huis, zelf opgelost. Toch een paar slordigheden die aandacht verdienen.

N.a.v. een grote beurt is aangegeven dat accupack vervangen moest worden. Dit kon in garantieperiode! Super! Ook APK bleek aan de grens, dus ook die meteen uitgevoerd, twee vliegen in één klap!

Hele goede & vakkundige garage !!

De servicebeurt voor onze Swift is zoals altijd bij Auto Huiskes prima uitgevoerd met vooraf al duidelijke afspraak over de kosten met gespecificeerde rekening!! Prima garage met goed en vriendelijk personeel en ook dhr. Bas Huiskens is een zeer aangename baas!! Gewoon zo doorgaan!! mvg Janny & Henk

Prima service en prettige verkoper.

Ik werd geholpen door een uitermate vriendelijke verkoper, die ruimschoots tijd nam voor de beantwoording van mijn vragen en die - voor zover ik dat als leek kan beoordelen - ook zeer deskundig was.

Netjes en goed geregeld

Had een deuk in de auto netjes geregeld voor het maken en keurig een leenauto

Klantgericht en kwaliteit, dat is wat je krijgt!

Huiskes is niet zomaar een autogarage, maar een waar de klant nog echt centraal staat. Dat betekent afspraken nakomen, tijdig contact over het onderhoud en altijd met vriendelijke medewerkers.

Duidelijke afspraak

Goede service klein probleem word nog opgepakt

Goede ervaring met monteur en servicedeskmedewerker.

Over Auto Huiskes Oss uw Kia dealer, Suzuki dealer en Mitsubishi dealer

Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes