Aandacht voor de klant en superieure productkwaliteit!

Dit bedrijf neemt de tijd om je te helpen met het maken van de juiste keuzes voor het doel dat je wilt bereiken, reageert snel op berichten, geeft duidelijke, transparante adviezen. Ik ken dit bedrijf inmiddels al 20 jaar, super productkwaliteit, blijft innoveren en zoeken naar verbeteringen, iets duurder dan de grotere bekende bedrijven maar groot verschil, in positieve zin, in resultaat en productkwaliteit!! Ik wil niet anders meer....

Beste Michael, Dankjewel voor je positieve reactie. Vriendelijke groeten, Manuel

Fijne website en hoogwaardige producten!

Ik bestel regelmatig op deze website. Whey Isolaat bestel ik ook nooit meer ergens anders.

Beste Martijn, Fijn dat onze Whey Isolaat (antibiotica en groeihormonen vrij, gemaakt van Nederlandse weide melk; vol en romig) zo goed bevalt. Vriendelijke groeten, Manuel

Wat een top website en een goede klantenservice!

Nadat ik advies gevraagd had heb ik wat besteld. Ik wist bijvoorbeeld niet dat veel supplementen veel suikers bevatten. Op basis van dit advies heb ik wat besteld. Ben er blij mee

Heel erg lekker!

Ik heb de vegan proteine poeder in de smaak Belgische chocolade. Deze is niet te vergelijken met andere merken. Smaakt precies als een chocomelk als je het mengt met melk, en je proeft nauwelijks dat er eiwit poeder in zit. Heel blij mee :)

Dankjewel Isa voor je leuke reactie. Heerlijk met dit koude weer. Ik drink hem (of de Whey Isolaat 90%; Belgische Chocola) ook regelmatig als tussendoortje of na mn training en vooral in de wintermaanden. groetjes en succes met trainen, Manuel

Goed persoonlijk advies

Fijne producten, voor herhaling vatbaar

Dankjewel voor je compliment. We zien je graag weer in de winkel. groeten, Manuel