Prima waarschuwingssysteem, wij gooien geen voedsel meer weg

Bij Voedselbank Nuenen werden wij de afgelopen 2 jaar enkele keren geconfronteerd met flinke schade als gevolg van het uitvallen van onze vriescel. De opgeslagen levensmiddelen waren ontdooid en konden worden weggegooid: een heel vervelende situatie voor een liefdadigheidsorganisatie als Voedselbank Nuenen. Inmiddels is een sensor van Leefsamen geplaatst waardoor wij nu tijdig worden gewaarschuwd als de temperatuur oploopt. Het werkt prima, het is een hele zorg minder en wij hoeven geen voedsel meer weg te gooien !

Hendrik

We gebruiken Leefsamen voor onze moeder. Als er iets mis gaat dan ontvangen ik en mijn zussen direct een melding. Via de app kunnen we dagelijks zien hoe het gaat, dat geeft een zeer veilig gevoel. We zijn erg tevreden over de alarmering. Het is via de gemeente gelopen, daardoor is het ook erg vertrouwd.

snelle reactie op hulpvraag

Een per e-mail gestelde vraag over het tijdelijk inactiveren van een deurcontact werd onmiddellijk beantwoord. Kort daarna een telefoontje waarbij het tijdelijk inactiveren werd geregeld.

Deskundige installateur en handig int gebruik

Goeie alarmering voor mijn Opa en Oma

Alarmeringen werken erg goed. Mijn opa en oma voelen zich een stuk veiliger in hun eigen huis.

Fijn bedrijf wat de tijd neemt voor zijn klanten.

Zeer fijn bedrijf! Geeft goede uitleg, neemt tijd voor zijn klanten. Systeem is makkelijk te bedienen en voor de kosten hoef je het ook niet te laten. Kortom een aanrader!

Dank voor je postieve review!

Oprecht en eerlijk advies en snelle dienstverlening

Zonder enige agressie verkoop advies gekregen over de producten en dienstverlening. De installatie na aankoop vond zeer snel plaats en er werd oprecht tijd voor je genomen. Altijd thuis adviseer ik 100% aan. Tevens de kosten zijn minimaal wat een fijne bijkomstigheid is.

Dank Alain!

Goede service!

Leuk, jong bedrijf. Goed bereikbaar voor vragen en denkt mee in persoonlijke situatie.

Dank Matthijs, we blijven graag met je meedenken!

vriendelijk en behulpzaam

Prima, ongevraagde, nazorg over geleverde rookmelders. Overigens, fijne kleine rookmelders, die door Altijd Thuis al gekoppeld waren.

Dank Jan goed te lezen dat je zo tevreden bent!

Makkelijk te installeren

Ik heb de brandmelders geïnstalleerd. Ging erg makkelijk.

Ha Piet, mooi dat het gemakkelijk is gegaan, en goed voorbereid op de rookmelderplicht!

Slimme rookmelders heel fijn

Vind het heel veilig gevoel dat rook direct gemeld kan worden. Kan zelf instellen wie er gebeld of geappt moet worden. Alles zit in het online profiel. Batterij status, sensoren status etc. En echt niet duur voor een alarmsysteem. Ga het ook uitbreiden met inbraakalarm.

Ha Hans, dit is precies de reden dat we Altijd Thuis zo ontwikkeld hebben, niet duur, wel goed en heel handig in gebruik. Dank!!

Voldoet 100%

Compleet pakket bestelt voor vrijstaande woning. Alles zelf geplaatst en werkt direct. App is eenvoudig, maar doet precies waar hij voor gemaakt is. Makkelijke bediening.

Gebruiksvriendelijk

Via internet opgezocht " alarm draadloos". Daarnaast ook gezocht op rookmelders daar dit per 1 juli verplicht wordt op iedere verdieping.Toen bij Altijd thuis terecht gekomen.Na bestelling snelle correcte levering.Aan de hand van een duidelijke handleiding de centrale aangesloten rechtstreeks in de router Via netwerkkabel.Rest allemaal draadloos. Alle sensoren geplaatst (bewegingsmelders, deurcontacten en overige sensoren)Via het web ingelogd en alles aangevuld met de benodigde informatie, daarna functioneerde alles zoals omschreven!! Tevens snelle telefonisch support voor eventueel aanvullende info.Kortom betaalbaar duidelijk alarmsysteem op basis van plug en play en alles draadloos!!!! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Beste André, Bedankt voor je goede beoordeling, zijn we erg blij mee! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden. Met dank en groet, Bas

Ik weet niet zo goed, hoe blij ik moet zijn

Wij hebben een aantal rookmelders. Soms gaat het alarm af, zonder aanwijsbare aanleiding, en worden we gebeld door de computer. Maar verder wordt er niets gedaan.

Matig tot slecht

Zetten hem vaak niet aan door zeer gebrekkige app die vaak uit aan geeft ipv de werkelijke aan waar door het alarm vaak af gaat , missen daar om een direct uitzetten van het alarm . Je moet elke x opnieuw inloggen op de app omdat die je gegevens vergeet. Toen we hem namen +/-2 jaar geleden werd er gezecht dat er snel een update kwam waar ook meerdere gebruiker in mogelijk zijn . Daar wachten we nog op.

ik ben telefonisch heel goed geadviseerd over rookmelder

de rookmelder deed het niet, maar door vakkundigheid kon deze meneer mij telefonisch toch uit de brand helpen en adviseerde om bepaalde handelingen te doen, waarvan verwacht werd dat dit zou helpen.

Dank voor je reactie, we helpen onze klanten graag uit de brand, maar nog liever voorkomen we die ;-) Groet! Bas

Bij aanvang matig, en uiteindelijk na alle probleempjes te zijn opgelost redelijk tot goed.

Wat kleine opstartproblemen: - het koppelen van het brandalarm van de sprinklerinstallatie via potentiaal contact. - bug in de app, als je de sirenes uitzet bleef deze toch af gaan bij het testen. -inloggen met IPhone, uiteindelijk opgelost na aankoop nieuwe Iphone. - afstand van rookmelder/inbraakmelder tot centrale. Central moeten verplaatsen.

De centrale was kapot !

Na telefonisch contact, is er een monteur geweest, die het probleem heeft verholpen en duidelijke uitleg gaf.

Het brandalarm werkt. alleen af en toe stofzuigen want anders gaan ze onterecht af

Het brandalarm werkt. Alleen af en toe stofzuigen want anders gaan ze onterecht af

Bedankt voor uw beoordeling. En inderdaad heel goed dat u de rookmelders ook goed schoon houdt, dat voorkomt zeker valse meldingen. Met groet! Bas

Prima rookmelders

Ik heb de eerste rook melders en een koolmonoxide melder destijds gekocht uit de aanbieding . De accu’s zijn nog steeds 90 % , gaan dus lang mee . Ik heb nu voor alle ruimtes rookmelders aangeschaft en gekoppeld . Ons hele huis is nu prima beveiligd met 8 melders.

Beste Wim, bedankt voor je beoordeling en goed te lezen dat je tevreden bent met de rookmelders. Jij bent goed voorbereid voor de rookmelderplicht die dit jaar ingaat! Met groet, Bas

Ik je brandmelders

Heb daar goede ervaring mee

Bedankt voor je beoordeling! Groet, Bas

slecht

Blijkt dat de ene brandmelder niet gekoppeld is en de andere brandmelder geeft geen signaal bij test. Waarom dan niet even een mailtje of waarschuwing. Zo voel je je . . veilig maar blijkt niet te kloppenj

Beste Ria, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat Altijd Thuis niet volgens uw verwachtingen heeft gewerkt. We hebben het in uw geval nagekeken en zien dat er ook wat zaken niet goed ingesteld stonden. Graag zouden we dat voor u oplossen. Wij sturen een bericht als de sensoren het niet meer doen. Elke maand via de app. Het zou fijn zijn als we uw instellingen en daarmee de werking van de rookmelders goed kunnen instellen, zodat u weer tevreden kan zijn. We vernemen graag van u of u daarvoor open staat? Alvast bedankt voor uw reactie en met groet, Dave

Werkt goed, maar nog veel verbeteringen mogelijk

Het systeem werkt hardwarematig goed, sensoren gaan lang mee op batterijlading en houden goed contact met de centrale. De software kan nog verbeterd worden, gebruiksvriendelijker en meer mogelijkheden. Het is nu eindelijk mogelijk om sensoren een gedeelte van de tijd te deactiveren ( ramen worden overdag opengezet), maar dat kan nog niet per sensor/groep. Het zou ook handig zijn om de status van de sensoren real time uit te kunnen lezen. Verder is het afmelden van een alarm onduidelijk geregeld, en kan de beheerder geen afmelder zijn? Ook de koppeling aan vervolgacties is nog slecht geregeld. Is er een koppeling met ifttt mogelijk bv?

Beste Bas, dank voor je feedback die gaan we zeker meenemen in de doorontwikkeling van Altijd Thuis. Koppeling met ifttt is nog niet mogelijk, gaan we ook beoordelen of we dat in een nieuwe versie van de software gaan meenemen. Als je nog meer suggesties hebt, vernemen we die graag van je. Je kan die mailen naar [email protected] Alvast veel dank en groet, Bas

Duidelijke info

Goede info , klantvriendelijk.

Dank Piet, dat zien we graag dat je onze service waardeert. Groet, Bas

Geen probleem

Het systeem werkt gewoon

Beste Ruud, dank voor je beoordeling! Groet, Bas

Over Leefsamen

Leefsamen zorgt ervoor dat mensen veilig en verbonden thuis kunnen blijven wonen.