Zeer goed geholpen

De onderlingen heeft onze ruitschade snel en adequaat opgepakt. Een telefoontje was voldoende om alles in gang te zetten. Een zeer positieve ervaring.

Samen verzekeren, geen winstoogmerk

Al jaren heb ik mijn (belangrijkste) verzekeringen lopen via De Onderlingen. Goed overleg, fijn advies (soms ongevraagd).

• Deze review gaat over dienstverlening op het gebied van: Verzekeringen

Alles was snel en vriendelijk behandeld. Meer heb ik niet kunnen wensen.

Geweldig geholpen nadat ons huis compleet afbrandde in 2008

Persoonlijk en vriendelijke behandeling

Schades worden goed afgehandeld

Goede service. Top

Als ik iemand nodig heb, worden wij altijd zeer goed geholpen.!!

Voordelig en betrokken

Het onderlinge gedachtengoed spreekt mij aan. En bij weinig schade - mede door preventie - wordt premie teruggegeven, Waar vindt je dat anno 2022?

• Deze review gaat over dienstverlening op het gebied van: Verzekeringen

Heel goede klantenservice, vriendelijke en bekwame medewerkers!

Ik heb al ruim 10 jaar enkele verzekeringen bij De Onderlingen en het bevalt mij nog steeds heel goed!

Zeer persoonlijke service!

Gewoon even langs komen op locatie zoals je dat graag ziet als je je meest kostbare bezittingen wilt verzekeren, en dan ook nog bijzonder flexibel in de mogelijkheden. Super!

• Deze review gaat over dienstverlening op het gebied van: Verzekeringen

Hallo Kees, dank je wel voor je review. Fijn dat je tevreden bent!

Tevreden over het traject

De Ondelingen heeft erg haar best gedaan om het best passende pakket aan te bieden.

• Deze review gaat over dienstverlening op het gebied van: Verzekeringen

Hallo Frans, dank je wel voor je review!

Over De Onderlingen

De Onderlingen geeft gezinnen, huisbezitters en (agrarische) ondernemers een zeker en veilig gevoel door een persoonlijk en helder financieel advies. Van ons mag je verwachten dat wij deskundig zijn met uitgebreide en actuele kennis. Betrouwbaar zijn is voor ons vanzelfsprekend. En bovenal zijn we als coöperatie solidair met elkaar. Eén voor allen en allen voor één.