Verfwerk en tegelwerk zeer goed uitgevoerd

In één week tijd hebben de mensen van Property Engineer drie van onze slaapkamers geverfd en een deel van onze keuken betegeld. Vooraf van Frederic helderheid gekregen over alle werkzaamheden, de prijs en de planning. Fijn dat er snel begonnen kon worden! Over de planning is er ook nauw contact gedurende de werkzaamheden en wordt deze waar nodig bijgesteld. Indien nodig wordt er ook langer doorgewerkt, zodat de planning wordt gehaald.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Werken super netjes

Lekkage snel gevonden en badkamer is super mooi geworden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Badkamer precies naar wens uitgevoerd. Er is goed geluisterd en mee gedacht. Frédéric en zijn medewerkers hebben hard gewerkt om het binnen de afgesproken tijd af te krijgen en dat is prima gelukt!

Vakwerk

Property Engineer heeft mijn badkamer en toilet gerenoveerd. Het is erg mooi geworden. Er kan van te voren een schatting van de prijs worden gemaakt en een schatting voor de duur van de werkzaamheden. Ik had een standaard badkamer en toilet verwacht, maar er is echt maatwerk afgeleverd.

Rijswijkse landingslaan 352

2497 TJ Den Haag