goede wijn

Alleen jammer dat ik alleen de kistjes van 24 stuks zelf mocht inladen, beetje service had netjes gestaan. Groet Vianey

Prima wijn en snelle afhandeling

Goede service en vriendelijk

Top wijnen !

Snelle levering!

erg goede klantenservice

Afgelopen week had ik een verkeerde levering ontvangen. Na dit te hebben gemeld bij de klantenservice, werd de volgende dag al de correct bestelling met daarin een leuke attentie geleverd. Het contact met de klantenservice via e-mail en telefoon is zeer prettig en professioneel verlopen. Dikke plus voor de service van de Heeren en Daames van de Wijn!

Delicioso!

heerlijk Portugese wijnen zowel wit als rod. Zeer aanbevolen om te proberen. top top top!!!

prima wijn

Prima wijn

Goede en snelle levering

Helaas 1 fles stuk van de 14 Heb het doorgegeven ,hoop dat ik hem vergoed krijg,ben in afwachting

Fijn bedrijf, goede service!

Gewoon direct wijn bestellen hier.

Mooie wijnen en snelle levering, bedankt

Altijd fijn!

We halen hier regelmatig mooie wijnen en zijn altijd weer blij verrast als we nieuwe ‘pareltjes’ ontdekken.

1 bestelling

Op juiste datum geleverd, Helaas heen proef beleving door een gratis flesje van een wijntje wat aanbeveling verdiend

Uitstekende service

Uitstekende service

Levering volgens afspraak. Goeie wijn. Niet duur.

Prima rosé, goede prijs

Vlotte levering, nu een keer zelf afgehaald. Ook goed te doen.

Fantastisch!

Aix rosé zeer scherp geprijsd, gelijk een doosje gekocht, en ook nog gratis verzending!

Snel en keurig bezorgd

Zeer snelle bezorging en netjes verpakt. Heel blij mee.

Geweldige wijnen. Perfecte verzending.

Ruim assortiment van wijnen van goedkoop tot het duurdere segment. Verzending in zeer goed verpakte dozen.

Makkelijk besteld, heerlijke wijn

Bestellen en ophalen verliep makkelijk en snel. Heerlijke rode en witte wijn

Snelle levering, zeer goed verpakt en voordelig geprijst.

Super service

Besteld via internet, daarna email ontvangen vanaf wanneer de bestelling gehaald kon worden. Goed geregeld! En zo wie zo een goede selectie aan wijnen

Tof ingepakt en snelle levering !

Goede service en goede wijn en héél snel bezorgd

Binnen 1 dag bezorgd of parkeren voor de deur allebei heel handig En goede wijn natuurlijk

Klein foutje in de levering goed opgelost

Per ongeluk het verkeerde jaar geleverd gekregen. Dit kan gebeuren en gelukkig was de communicatie snel en helder en had ik snel de juiste wijnen in huis!

Goede wijnen, snelle levering

Goede wijnen, online bestellen ideaal...zeer snelle levering. Foed advies In de winkel