Was goed netjes volgens afspraak geleverd

Was goed volgens afspraak geleverd

Tegenvaller

De pepernoten die ik heb besteld zijn niet lekker. Ze vallen me zo tegen dat ik ze zelf niet op eet. De gewone pepernoten smaken oud. De sneeuwpepernoten vielen enorm tegen. Geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar helaas.

Mooi overzicht, makkelijk bestellen en snel binnen

Mooi overzicht, makkelijk bestellen en snel binnen

Alles goed geregeld en op tijd binnen in perfecte verpakking, niks meer aan veranderen

En waarom geen ster meer?omdat ik de laatste zak oud Hollandse pepernoten heb gekocht terwijl ik er 10 wilde, dus als je n perfecte score wilt, maak 10 zakken

super snel ,en erg lekker. leuk als cadeautje te verturen

l

Andere verwachtingen

Had een wat zachtere of luchtere pepernoot verwacht Deze zijn mij te hard Verder goed verzorgd

Heerlijk maar prijzig

Onze kids konden ook na Sinterklaas geen genoeg krijgen van pepernoten. Online opzoek gegaan en kwam uit bij Peppernuts. We hadden 2 zakjes chocolade pepernoten besteld. Ze zijn echt wel heel lekker maar vond het wel erg prijzig. 2 zakjes voor €9 ofzo plus verzendkosten. Nogmaals ze waren wel echt heel lekker.

Leuk assortiment, snelle verzending.

Echt goed, goede prijzen, snel aflevering, lekkere smaken

Ik raad iedereen aan Pepper nuts Holland!

Goed.

Goed.

Snelle levering, heerlijke pepernoten!

Niets gekregen

Ik heb niets gekregen

Prima service, heerlijk pepernoten

Prima service, heerlijke pepernoten

Delicious!

My husband bought me some pure chocolate kruidnoot rotsjes. They are absolutely delicious. I have lactose intolerance and they are also lactose free. Cannot stop eating them. Ordered 3 packets online as the store is seasonal and it had already closed in December when he went back. Thanks for the tasty treat!

Fantastisch!

De pepernoten zijn heerlijk! Snelle verzending en geweldige service. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Lekker snel!

Je bestelling wordt snel verwerkt en je kan goed de bestelling volgen, ook kan je op de hoogte gehouden worden door mailtjes.

"Bijna" in orde !

prima product en prima levering binnen gevraagde termijn ...Helaas was de bijbestelde geschenkverpakking niet aanwezig ; vandaar de "bijna" ... Toch tevreden.

Echt klantgericht!

Ik had voor het eerst een pepernoten bestelling gedaan. Toen ik het pakje had ontvangen zag ik dat de cadeau verpakking ontbrak waar ik ook al voor betaald had. Ik ben toen het nummer van de klantenservice gaan bellen en kreeg een fijne verrassing: een medewerker zou de verpakking even snel langs komen brengen! Hij was in de buurt en erg aardig want ik kreeg ook nog een zakje pepernoten kado! Ik was sprakeloos en heb dus een erg goede herinnering aan de service van Peppernuts.

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen. Klantenservice reageert erg traag en pas na een paar berichten gestuurd te hebben. Ik had uiteindelijk afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen. Maar een maand later heb ik nogsteeds niks ontvangen :'(

Beste Mel, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakketje volgens jou niet is afgeleverd. In ons systeem staat dat het pakketje bezorgd is, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag en zoeken we een passende oplossing, je kunt kiezen voor geld terug of het pakketje opnieuw ontvangen. Onze excuses! Groetjes, Team Peppernuts

Werkelijk een topbedrijf

Zending met pepernoten was door DHL erg vertraagd. Telefonisch contact opgenomen met Peppernuts en die boden direct aan gratis een nieuwe doos te sturen. Fijne telefoongesprekken gevoerd. Vanochtend ging de bel en ja, DHL kwam er toch aan met de vorige week bestelde order. Eind goed, alles goed. Ben Peppernuts zeer erkentelijk!

Great quality

The peppernuts are high quality, delicious, and rich in flavors. I ordered more than 6 different ones and I'm happy with each. I also ordered two gift boxes that were carefully and securely wrapped in bubble wrap guaranteeing that the boxes won't get damaged during transportation.

Vorige week donderdag 14 dec besteld en betaald, maar helaas had ik buiten de schuld van Peppernuts (bleek achteraf) nog steeds niets ontvangen. Inmiddels heeft Peppernuts het uitstekend opgelost. Wat mij betreft is de dienstverlening en oplossingsgerichtheid prima te noemen en hoop ik alsnog snel te kunnen genieten van de overheerlijke producten.

Snelle service

Iets van mijn bestelling was niet meer leverbaar er werdt direct gebeld en een alternatief aangeboden. De volgende dag werd het al geleverd. De noten zijn verslavend lekker. Min puntje de smaaknamen van de zakjes zijn niet altijd gelijk. Dat maakt het moeilijk om het juiste artikel te bestellen. Desalniettemin zijn ze héél smakelijk.

Goede service en ze zijn heerlijk Top bedrijf voor herhaling vatbaar

Over Peppernuts Holland

Bij Peppernuts Holland zijn wij gek op kruidnootjes, het is onze passie. Van de ‘originals’ tot speciale smaken.