WAARDELOOS

AANGEMELD VOOR DE CURSUS BERICHT VAN AANMELDING ONTVANGEN DAARNA NIETS MEER VERNOMEN ?

• Contact met Academy
  • Inhoud van de training N.v.t.
  • Trainingsmateriaal N.v.t.
  • Interactiviteit tijdens de training N.v.t.
  • Vakkundigheid van de trainer N.v.t.
  • Tijdsbestek (start-/eindtijd, duur) N.v.t.
  • Meerwaarde in de dagelijkse praktijk N.v.t.

NEGATIEF

NIETS VERNOMEN VAN DE ACADEMY !!! TOTAAL GEEN COMMUNICATIE NADAT IK EEN BEVESTIGING HAD ONVANGEN VAN AANMELDING. OOK GEEN FACTUUR ONTVANGEN MISSCHIEN HEB IK ZELF IETS GEMIST.

• Contact met Academy
  • Inhoud van de training N.v.t.
  • Trainingsmateriaal N.v.t.
  • Interactiviteit tijdens de training N.v.t.
  • Vakkundigheid van de trainer N.v.t.
  • Tijdsbestek (start-/eindtijd, duur) N.v.t.
  • Meerwaarde in de dagelijkse praktijk N.v.t.

Interessant en leerzaam

Dankzij deze cursus kan ik onze organisatie beter ondersteunen en het beveiligen verbeteren en elkaar beter samenwerken.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk
  • Heb je suggesties voor andere trainingen? laat het ons weten Als er te snel gepraat worden dan verspringt de ondertiteling en dan kan ik soms niet helemaal lezen omdat het te snel gaat. misschien helpt het als hij iets rustig aan doet met praten dan zou het goed moeten gaan met ondertiteling.

Goede uitleg en interactie

Alles was goed bij te houden en de vragen werden prima beantwoord.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk
  • Heb je suggesties voor andere trainingen? laat het ons weten geen

Duidelijke interactieve training

Het was een duidelijke, interactieve training met goede praktijkvoorbeelden en een trainer die duidelijk veel verstand had van hetgeen hij vertelde.

Voldeed aan de verwachtingen

Ik heb de training als prettig ervaren. Goede trainer, duidelijke informatie. Kortom: voldeed aan mijn verwachtingen

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk
  • Indien deze training uitsluitend online (e-learning) aangeboden wordt, zou u deze training dan ook volgen? Ja

Gematigd positief

Paar opmerkingen: 1) zonder twijfel deskundige trainers 2) had in korter tijdsbestek gekund. Ter illustratie: geplande aanvangstijd was 9:00 uur; werkelijke aanvang 9:15 uur; 15 min voorstel rondje; 15 min wat verwachten jullie van deze cursus? echte training begon naar mijn mening pas om 9:45! 3) AON (jullie partner in verzekeringen, waaronder cyber security) geeft ook een training over dit onderwerp. 25 min en gratis!! hoe verhoudt dat tot 3 uur en Euro 299 ?? 4) disclaimer bij mijn opmerkingen is dat ik een 20 min van de training heb gemist ivm technische problemen van onze zijde.

• Contact met Academy N.v.t.
  • Meerwaarde in de dagelijkse praktijk
  • Indien deze training uitsluitend online (e-learning) aangeboden wordt, zou u deze training dan ook volgen? N.v.t.

Beste Peter, Als eerste dank voor je deelname aan de training, maar jammer om te lezen dat de training je niet volledig heeft gebracht wat je er misschien uit had willen halen. De opbouw van onze training is erop gericht niet alleen “zender” te zijn van informatie. Juist door het delen van ervaringen, het bespreken van de wensen van de deelnemers en het daardoor interactief maken van een online training zorgt voor meer adoptie in de praktijk. Wellicht voelde hierdoor het begin als een “slow start” en met de technische onderbreking van 20 minuten was dit net teveel. Bij deze bied ik je graag aan om 1-op-1 nogmaals door een deel van de leerstof te gaan zodat ook jij een optimale ervaring kunt overhouden aan deze training. Stefan van Nifterick, trainer MnP Solutions / MnP Academy

zeer nuttig

Ik heb de training als zeer nuttig ervaren. Ieder bedrijf (groot of klein) kan er mee te maken krijgen.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Leuke en leerzame training kunnen volgen.

Zeer praktisch

De training had een goede snelheid, niet te snel en niet te langdradig. Zeer functioneel ingericht met praktijkvoorbeelden en ook wanneer de persoonlijke omstandigheden werden verteld, werd er praktisch op ingegaan.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Voor ons kleine bedrijf was de cursus te hoog gegrepen.

Ik had verwacht dat de cursus meer gericht was op kleinere bouwbedrijven, maar ik bleek de enige niet ICTer in de vergadering te zijn. De trainers probeerde dit wel goed op te pakken, maar er kwamen termen voorbij waar ik niks vanaf weet dus dat maakt het lastig. Uit het commentaar van de medecursisten bleek ook wel dat het gevaar vooral bij de minder ICT onderlegden medewerkers ligt, ik zou een cursus daar dan ook toegankelijker voor maken (de kosten wegen daar ook in mee).

Interactief, informatie en verrijkend

Goede interactieve sessie waarbij ervaringen van alle bedrijven gedeeld konden worden. Hierdoor kon je goed van elkaar leren waar je staat en welke acties er nog gedaan dienen te worden.

Verhelderend

De ervaring leert dat men gewoontes moet doorbreken. Dat collega's getraind moeten worden waarom men anders moet gaan werken. Deze veranderingen moeten worden aangestuurd vanuit de bedrijfsdoelstelling die bepaald wordt door de directie.

• Contact met Academy N.v.t.

Waardevol en leerzaam

De kennis van de specialisten was van een hoog niveau. De kracht van de training was het sparren onderling en ervaringen uitwisselen. Samengevat erg waardevol.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Nuttig om cybersecurity te kunnen implementeren binnen ons bedrijf

Zie hierboven

Leerzaam

Ik vond het een inspirerende sessie, met veel praktijkvoorbeelden.

Over Bouwend Nederland - Academy

Bouwend Nederland Academy verzorgt diverse trainingen specifiek gericht op de bouw- en infrasector. Deze trainingen worden verzorgd op verschillende locaties in alle regio’s. Daarnaast kunnen ze op verzoek geheel op maat samengesteld worden én bij jou op locatie plaatsvinden. Zo zorg je ervoor dat jouw bedrijf altijd op de hoogte is van de meest recente ontwikkelingen en onderwerpen binnen de branche.