Vriendelijk en Kundig

Helpt je snel en denkt mee.Komt afspraak na.Super bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Overtreffende service en kwaliteit.

Victor van der Hoek heeft mij goed geadviseerd en we zijn tot conclusie om mijn ketel te vervangen voor een hybride ketel. Tot nu heb ik geen gas meer gebruikt . En is mijn energie rekening met meer dan 100 euro verlaagd. De kwaliteit en betrouwbaarheid van , van der hoek installaties zijn uitmuntend. Als je een betrouwbare eerlijke loodgieter zoekt is Victor de aangewezen persoon .

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk en uitstekend geholpen!

3 verwarmingsknoppen laten vervangen. Voor mijn gevoel was het zo klaar en alles netjes achtergelaten. Zeer klantvriendelijk! Als er weer wat is weet ik wie ik moet bellen.

Prima geholpen

Reparatie prima uitgevoerd volgens afspraak Betrouwbaar, netjes achtergelaten en de oude spullen meegenomen on af te voeren. Dus een tevreden klant.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Erg betrouwbare vakman

Komt al vele jaren voor al het loodgieterswerk hier in de zaak, naar alle tevredenheid!

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, betrouwbaar en goede communicatie

In de afgelopen jaren heeft Victor voor mij diverse klussen naar volle tevredenheid uitgevoerd. Hij kiest voor kwaliteit en de 'goede' oplossing. Daarnaast verloopt de communicatie professioneel en komt hij zijn afspraken na. Ik kan Van der Hoek Installatiebedrijf van harte aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Positief vakkundig komt zijn afspraken altijd na toppie

Heb al wat laten doen door Victor zoals nieuw lood dakje radiatoren afzuigsysteem reinigen en een nieuwe motor vervangen ben blij met hem ik raad hem iedereen aan.

Professioneel, meedenkend en vriendelijk

Mijn ervaring met van der hoek installatie bedrijf heb ik als prettig ervaren , er werd goed meegedacht om zo mijn wensen te kunnen vervullen. Ik zou iedereen aanrader om het werk door van der hoek installatie bedrijf te laten uitvoeren.

Gewoon goed!

Heeft de standleiding gereinigd na verstopping en een regenpijp vervangen

• Nazorg en Garantie

Een professionele en heel netjes werkende vakman

Bij ons is een ketel gewisseld. Op advies een nieuwe ketel gekozen en deze werd vakkundig opgehangen en aangesloten. Ook is er veel leidingwerk opnieuw aangelegd omdat de vorige installateur dit erg slordig had gedaan. Van der Hoek werkt erg netjes en zorgt dat alles er ook netjes uit ziet. Ze gaan pas weg als alles goed is en naar behoren werkt.

• Nazorg en Garantie

Goed en gedegen werk wordt geleverd!

Een aanrader om in te schakelen!

Over Techniek Nederland