Mooie collectie en top service!

Mooie optiek in Gouda. Saar staat altijd voor je klaar, heeft oog voor detail en een hele mooie collectie monturen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Goede halfjaarlijkse lenzencontrole!

Sarah controleert goed of je ogen in orde zijn en of er iets is aangepast aan je sterkte. Altijd fijn om na de lenzencontrole weer de nieuwe lenzen in te doen!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting

persoonlijk en goed

Ik werd goed geadviseerd en de beeldschermbril met leesgedeelte bevalt erg goed. Aan het einde van mijn werkdag houd ik nog energie over.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Gezellige optiek zaak met kundig advies

Ik heb een zonnebril op sterkte gekocht en ben daarbij persoonlijk en kundig geholpen. Het resultaat is een mooie en fijne zittende bril voor een prima prijs!

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Vriendelijke en snelle hulp

Mijn bril was gebroken en de volgende dag had ik al een nieuwe, erg blij met Saar haar kordate hulp en de mogelijkheid voor een spoed bestelling

• Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Uitstekende service

Ik wist niet goed wat voor bril ik wilde hebben maar dankzij de hulp van de medewerker heb ik een leuke bril gevonden die goed staat.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe bril

Mooie winkel in Gouda, waar ik na het maken van een afspraak via de website, keurig netjes, vriendelijk en volgens afspraak ben geholpen. Ik kreeg prima advies bij het uitzoeken van het montuur (wat overigens niet meeviel door het ruime assortiment waaruit je een keuze kan maken) en was onder de indruk van de apparatuur die wordt gebruikt bij het inmeten. Ik ben zeer tevreden met mijn multifocale bril en kom in de toekomst graag terug.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Leuk en jong bedrijf met veel ervaring.

Super leuk en jong bedrijf! Heb een oogmeting gedaan en een nieuwe bril uitgezocht, hierbij ben ik ook geholpen met wat er goed bij mij past. Naast de oogmeting en het uitzoeken van een bril ben ik ook goed geholpen met het aanmeten van contactlenzen, en word hier ook de tijd genomen om je hierbij goed te helpen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl