Superblij met mijn nieuwe bril!!!

Nieuwe bril inclusief glazen net hier bij Saar Optiek aangeschaft, had ik nog nooit zo’n goede glazen en montuur gehad. Jan advies heeft bijzonder goed uitgepakt. De oogtest leek in niets op de test die ik ooit bij een andere opticien had gehad. Al met al een perfecte ervaring!!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Super ervaring, vriendelijke mensen die met je meedenken

Mijn ervaring is uitstekend geweest en nog steeds. Ze hebben mij goed geholpen met het kiezen van een nieuw montuur met multifocale glazen. De informatie was zeer uitgebreid, oogmeeting ging ook soepel en snel. De eerste week met mijn nieuwe bril met multifocale glazen was echt heel erg wennen en ik dacht zal ik nu wel of niet terug gaan of nog even wachten maar toen belde Jan op hoe het met de bril ging en de volgende dag kon ik meteen terecht zodat hij mijn bril iets beter afstelde en de bril zit nu fijn op mijn neus. Echt TOP service. Ze geven mij het gevoel dat ik altijd mag binnen lopen om even iets, ook al is het maar klein, te verstellen aan mijn bril. Hoge service kwaliteiten. En zeker een aanrader!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Fantastische opticien, een aanrader

Ik heb mijn man na veel praten weten te overtuigen naar Saar Optiek te gaan en wat een goede zet!! Zijn zicht was ronduit slecht ondanks zijn bril. Bij de zaak waar deze bril voor ruim € 900,= aangeschaft was konden ze toen wij teruggingen omdat we ontevreden waren niets voor hem betekenen. Het antwoord luidde; Er kan in zeer korte tijd veel veranderen aan iemands ogen. Alleen een nieuwe bril (voor eigen kosten) zou uitkomst bieden. Niet meedenken, geen korting niets. Zo doorlopen was geen optie dus met een zeer sceptische echtgenoot naar Saar Optiek........ Sinds 2 weken ziet hij veel beter met zijn deskundig aangemeten nieuwe bril. Geen dansende ondertiteling op de tv, de kleinkinderen weer kunnen voorlezen wat er daadwerkelijk in het boek staat. Kortom een schot in de roos. Vriendelijkheid, behulpzaamheid en deskundigheid staan hoog in het vandaal. Mijn man vroeg vanmorgen heb je al een review op de site geschreven. Bij deze, wij maken met groot enthousiasme reclame voor deze fijne opticien in Gouda.

• Waar kent u de optiek van? internet

Een persoonlijke, professionele benadering

Persoonlijke benadering en goed advies bij keuze montuur. Saar neemt ruim de tijd voor het opmeten. Ik was zo tevreden dat dochter Melanie ook voor een nieuwe roze bril naar Saar is gegaan. Zelfs echtgenoot Henk overgehaald om een nieuwe leesbril aan te schaffen. Dus een tevreden familie.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Uitstekend advies, sfeervolle zaak en ruime collectie!

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop! Ik ben goed geholpen en de eerste bril die mij aangerijkt werd stond gelijk perfect. Na veel wisselen van opticiens, omdat ik niet erg tevreden was over het advies, is Saar optiek echt een blijvertje. Zeer kundig advies, ik kom zeker terug voor mijn volgende bril!

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Fijne Optiek met oog voor de klant!

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Oogmetingen worden met veel zorg uitgevoerd. Daarbij ben ik ook super leuk geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe montuur. Ook heeft Saar mijn bril die ik al had, weer juist afgesteld. Ik wil nooit meer anders, daar zijn ogen toch net even te belangrijk voor. Bijkomend pluspunt Saar Optiek is een leerbedrijf, twee dames, die zelf nog in opleiding zijn voor Opticien, lopen stage bij haar tijdens hun opleiding. Ik als leerling Verpleegkunidige weet hoe belangrijk een goede leer-/ werkplek is.

• Waar kent u de optiek van? internet

Mooie collectie en top service!

Mooie optiek in Gouda. Saar staat altijd voor je klaar, heeft oog voor detail en een hele mooie collectie monturen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Goede halfjaarlijkse lenzencontrole!

Sarah controleert goed of je ogen in orde zijn en of er iets is aangepast aan je sterkte. Altijd fijn om na de lenzencontrole weer de nieuwe lenzen in te doen!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting

persoonlijk en goed

Ik werd goed geadviseerd en de beeldschermbril met leesgedeelte bevalt erg goed. Aan het einde van mijn werkdag houd ik nog energie over.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Gezellige optiek zaak met kundig advies

Ik heb een zonnebril op sterkte gekocht en ben daarbij persoonlijk en kundig geholpen. Het resultaat is een mooie en fijne zittende bril voor een prima prijs!

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Vriendelijke en snelle hulp

Mijn bril was gebroken en de volgende dag had ik al een nieuwe, erg blij met Saar haar kordate hulp en de mogelijkheid voor een spoed bestelling

• Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Ik wist niet goed wat voor bril ik wilde hebben maar dankzij de hulp van de medewerker heb ik een leuke bril gevonden die goed staat.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe bril

Mooie winkel in Gouda, waar ik na het maken van een afspraak via de website, keurig netjes, vriendelijk en volgens afspraak ben geholpen. Ik kreeg prima advies bij het uitzoeken van het montuur (wat overigens niet meeviel door het ruime assortiment waaruit je een keuze kan maken) en was onder de indruk van de apparatuur die wordt gebruikt bij het inmeten. Ik ben zeer tevreden met mijn multifocale bril en kom in de toekomst graag terug.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Leuk en jong bedrijf met veel ervaring.

Super leuk en jong bedrijf! Heb een oogmeting gedaan en een nieuwe bril uitgezocht, hierbij ben ik ook geholpen met wat er goed bij mij past. Naast de oogmeting en het uitzoeken van een bril ben ik ook goed geholpen met het aanmeten van contactlenzen, en word hier ook de tijd genomen om je hierbij goed te helpen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl