geweldig bedrijf met een topservice

Onze Nissan ingeruild voor een Jeep. Omdat ze toch bij ons in de buurt moesten zijn (we wonen in Zwolle) kwamen ze de Jeep bij ons thuis brengen. De radio deed het niet en is vervangen door een nieuwe. Nieuwe matten voor in de auto zijn erbij geleverd. Op ons verzoek een nieuwe accu en de auto afgeleverd met een volle tank. Hier zijn geen extra kosten voor gerekend. Mochten we in de toekomst een andere auto nodig hebben, is dit het eerste bedrijf waar we heen gaan, ondanks de afstand die we hiervoor moeten rijden

Marcel, bedankt voor de positieve review, we vinden het altijd fijn om te horen dat mensen tevreden over ons zijn wij wensen jullie veel rijplezier. Met vriendelijke groeten, Autobedrijf Hartjes

goede service en prijs

Dacia gekocht kwa bouwjaar en km vraagprijs relatief goedkoper dan bij andere garages auto zag er zoals beschreven was idd prima uit alles afgehandeld bleek er geen reservesleutel te zijn dit werd keurig opgelost en via erkend bedrijf de reservesleutel gekregen met inlezen bleek iets niet in orde motorlampje ging branden na laten kijken en bleek idd iets kapot te zijn was toeval moest worden vervangen konden hun van te voren ook niet weten ook dit keurig geregeld kreeg leenauto mee en probleem onder garantie verholpen dus zeer goede service en eerlijk verder fijn vriendelijk personeel je wordt super geholpen goede ligging ook tov snelweg voor mensen die van verder komen een aanrader

Een autogarage die je oprecht goed wilt helpen

Toen ik hier voor mijn nieuwe auto kwam kijken was het personeel zeer vriendelijk. Ze zorgde voor een nieuwe APK en een beurt voordat ze de auto opleverde. Alles netjes en keurig geregeld inclusief garantie. Echter bleek na een paar weekjes toch iets niet goed te zijn met de accu. Ik moest proberen om de auto over te starten, om naar de garage te komen. Helaas ging dit niet en stond ik stil op de plek waar mijn accu het begeven had. Gelukkig gingen ze het bij Hartjes Oss gelijk regelen en een tijdje later stond er iemand bij mij om de accu ter plekke te vervangen. Dit is service die je hoopt te verwachten bij een garage, maar je tegenwoordig nog maar weinig ziet. Zeker een absolute aanrader om hier eens te gaan kijken voor een auto of andere gerelateerde diensten.

Een bedrijf zo als het hoort te zijn .

De auto zag er uit zo als op de foto en zo als werd omschreven. De verkoper nam er de tijd voor en had begrip voor ons .

I feel that I found the perfect company into hunderent option.

I found a few seller via online browser to buy my first car in Netherlands. But I have a doubt to go one step further. When I visit the Ronnie’s shop, I saw that this place is a family company for years. They have really good team to support everything that I need for processes. They provide guarantee too. They have good workshop. I highly recommend this trustworthy seller!!

Goede service en blij met mijn aankoop.

Fijn ontvangen, prettige gesprekken en goede uitleg over auto’s gekregen. Erg blij met mijn aankoop van de Suzuki Swift!

Goede service, perfecte prijs kwaliteit verhouding.

altijd een snelle deal

nou altijd vriendelijk koffie staat klaar, en heb ik daar snel een deal gesloten. heb er al vaker een auto gekocht. dus aan bevolen.

Een top bedrijf

Zeer mooi bedrijf en heb een heel mooie bijna nieuwe suzuki vitara gekocht en is naar volle tevredenheid afgeleverd met zoals afgesproken een grote beurt met alles vernieuwd dus een top bedrijf

Absolutely top notch!

I can not recommend this place enough. We dealt with Ron who was incredibly professional, helpful and delivered on everything exactly as promised. Our car seemed to be too good to be true, as it was in perfect condition at a great price, but everything was delivered exactly as we hoped. If you want a no non-sense purchase on a vehicle, without any sales pressure or "tactics" that typically plague the buying process, go here. If you want confidence that what you'll get exactly what you're being promised, go here.

• Would you recommend us? Yes

Netjes geholpen , regelt dingen ter plaatsen. Zeker te vrede.

Goede autodealer

Heb er een auto gekocht aan een goede prijs. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Na een paar dagen probleempje opgetreden dit werdt op zondag verholpen. Dan zeg ik wauw. Ik zou er nog eens teruggaan in de toekomst

Een fijne garage met meedenkend en behulpzaam persone

In augustus 2021 heb ik een auto gekocht bij Hartjes bv. Ik ben goed geholpen door erg gastvrije medewerkers. De auto was snel klaar om opgehaald te worden en voldoet aan alle verwachtingen

Heb in april 2021 bij autobedrijf Hartjes in Oss een Renault Clio gekocht en het is een super fijne auto 100% tevreden. Afgelopen zondag had ik dan wel het probleem dat hij niet start, maandagochtend na Hartjes gebeld en ze hebben het vrij meeten met een nieuwe accu opgelost. En tot mijn verbazing helemaal gratis dus ik kan allen maar zeggen 10+ voor deze goede service!!!! Groetjes Sigrid

Helemaal naar mijn tevredenheid geholpen!!!

Heb mijn station diesel ingeruild tegen een nette, mooie Renault Grand Scénic benzinemotor met lage kilometerstand voor een nette prijs inclusief een kleine beurt en apk . In het weekend heerlijk door Nederland gereden en een melding van een accu zwak op display, 1 telefoontje en kon maandag meteen een nieuwe accu ophalen met montage zonder bijbetaling. Dat noem ik goede service en nette behandeling ook na een aankoop (wat je bij de meeste dealers niet ziet dan mag je je portemonnee trekken) mijn tevredenheid over van Hartjes auto's is een dikke 10 Voor mijn volgende auto kom ik zeker terug bij Hartjes Auto Oss

Mannen die zich houden aan het woord!

Blij met de keuze voor Hartjes. Goede samenwerkingen en betrouwbare mannen. Reageren goed via zowel telefoon als Whatsapp.

Heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Heb hier mijn occasion gekocht en na een wat weken toch een paar dingen geconstateerd waar even naar gekeken moest worden. Erg fijn dat ik een leenauto mee mocht nemen voor een paar dagen. Zojuist de auto opgehaald en nog goed advies gekregen. Mocht het nog niet opgelost zijn dan mocht ik altijd weer even contact opnemen dan gaan ze het verder onderzoeken en oplossen. Dit is dus een garage waar je met een gerust Hartje(s) een occasion kan kopen en niet zo'n garage van garantie tot de voordeur. Groetjes.

Goede eerlijk service en zeer klantvriendelijk

Voor ons wel een stukje rijden maar de rit meer dan waard. Begin 2021 een mooie Suzuki Vitara gezien, helaas de airco vanwege schade aan de condensor stuk gegaan. Netjes met een deel coulance gerepareerd door Hartjes!!

Vriendelijk personeel en prima services

Ik heb eind mei een kia Soul gekocht voor mijn vrouw met de garantie van de verkoper dat als er wat mee was om altijd contact op te nemen en dan werd het probleem opgelost. De remmen bleven toch een beetje geluid maken en dat het moest slijten volgens onze eigen monteur dat werkte tocht niet. Gebeld en gelijk afspraak ingepland om het na te laten kijken. De auto ging bij aankomst gelijk op de brug en het probleem werd door middel van het vervangen van de remblokken opgelost kosteloos. Ik kan niet anders zeggen prima services en klantvriendelijk personeel echt een aanrader om hier voor een 2e hands auto te kijken.

Zeer goede en vriendelijke service!

Vanaf het begin al warm ontvangen en een zeer goede service. Echt een aanrader!

Nette en eerlijke verkoop en uitstekende service

Vorige week een auto gekocht, een Renault Twingo. Eigenaar en zijn zoon zijn heel vriendelijk en behulpzaam! We zijn heel netjes geholpen. De auto’s die er staan zijn erg goed, zeer nette en eerlijke verkoop. Bij thuiskomst bleek er vocht in de koplamp te zitten. Gebeld en de volgende dag werd de lamp al kosteloos vervangen, Top service!

Geweldig mensen van afspraak

Wat een geweldige service van dit bedrijf ! Een man een man , een woord een woord , ik denk dat deze service nog maar weinig bedrijven aanwezig is! Vandaag onze auto weer op kunnen halen ! Koppeling en versnellingsbak vervangen , auto ongeveer 2 maanden in bezit , en dit alles op kosten van het bedrijf omdat bij de aankoop al was gezegd als er iets is bellen ! Ik heb er geen woorden voor en zal er zeker bij een volgende auto naar terug gaan . Mannen bedankt !

Vriendelijk, eerlijk, top service. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Ik was opzoek naar een Vitara Allgrip welke nergens bij mij in de buurt te koop was. In Oss bij Ron Hartjes stond precies wat ik wilde hebben, Ik heb hem gebeld of hij de auto wilde vasthouden omdat ik vanuit Maastricht moest komen, dit was allemaal geen probleem. Ontvangst was super vriendelijk, persoonlijk en nam ruim de tijd voor ons. Volgens hem was auto perfect in orde alleen een klein scheurtje in de bekleding, Hier had hij natuurlijk over kunnen zwijgen want dit viel zo niet op. Na 3 maanden een probleempje ook hier werd ik weer vriendelijk te woord gestaan en is dit op een zeer correcte manier opgelost. Ik geef niet gauw 5 sterren maar deze zijn verdiend