Een behulpzame en geduldige advocaat

Ondanks een moeizame scheiding heeft Sevgi mij geduldig door het proces geholpen.

• Geholpen door: Sevgi Akpinar

Fijn contact gehad met Maria.

Maria stond steeds voor me klaar . Was erg vriendelijk en correct.

• Geholpen door: Maria Psara

Zeer betrokken en zeer snelle en goede opvolging

Maria heeft alles goes uitgezocht. Heeft kennis van zaken en schakelt zeer snel. Staat dicht bij je en is zeer betrokken. Zeer oplossingsgericht en verstaat haar vak!

De beste die er is!

Super! Als ik ze nodig heb is ze altijd heel snel en ze is er altijd voor mij en de kindjes.

Heel fijn direct duidelijk

In deze achtbaan was Maria mijn anker. Zij zei tegen mij die stop op de horizon die komt er en die gaan we bereiken. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar het is gelukt. Ze dacht mee. Als ik het niet meer zag zitten gaf ze me motivatie om door te gaan. En eerste gesprek dat ze zei maar hier kunnen we wat aan doen. Je moet wat doen. Eindelijk steun en hulp. Erg blij.

• Geholpen door: Maria Psara

Goed bij gestaan op deskundig en juridisch vlak

fijne advocaten kantoor die lang voor me heeft gestreden zo wel binnen als buiten de rechtbank .

Eerlijk en duidelijk

Sevgi schetst een eerlijk en reëel beeld van je situatie. Dat is, ookal is dat niet perse leuk, wel belangrijk. Ik stel haar eerlijkheid zeer op prijs. Dank voor jouw hulp.

Positieve ervaring

Mijn ervaring met sevgi was zeer positief. Voelde mij gehoord. Ze dacht mee met mij en handelde adequaat indien nodig. Zeer professioneel en deskundig. Mijn dank is groot voor het bijstaan in mijn zaak. Mvg

Professioneel, eerlijk en betrokken

Goed bijgestaan door Sevgi Akpinar tijdens mijn echtscheiding waar kleine kinderen bij betrokken waren. Sevgi is professioneel en betrokken. Goed bereikbaar en handelt direct bij spoed. Zij is direct, zegt waar het op staat en geeft duidelijk advies. Ik voelde me begrepen en had vertrouwen met Sevgi aan mijn zijde.

Ze vechten voor je.

Mijn situatie heeft te maken met een complexe scheiding. Maria en Sevgi (en Sanne)hebben me geholpen met meerdere rechtszittingen, zowel simpele als complexe zittingen. Ik voel me gehoord, en er is goede en directe communicatie. Ook bij de 'simpele' zittingen zie je dat ze altijd iets extra's doen. Bij de complexere zittingen voel ik me heel beschermd, dit geeft mij heel veel rust. Uiteraard omdat het voor mij gevoelsmatig ligt, kan het wel eens botsen, dit komt door mij. Ik heb enorm respect voor hun eerlijkheid en geduld. Ik zal ze altijd aanraden.

• Geholpen door: Maria Psara

Oprecht, transparant en zeer vriendelijk en begripvol

(Helaas) meerdere malen gebruik moeten maken van de dienst van mw Psara. Ik ben zeer tevreden. Ze bood altijd een luisterend oor, gaf goede adviezen over haalbaarheid en kwam afspraken altijd na. Naast het juridische stuk heb ik veel steun ervaren in een lastige periode. Ook de dames op kantoor zijn altijd vriendelijk, goed bereikbaar en meedenkend. Ik had me geen betere advocaat kunnen wensen!

Jammer dat ik geen 10sterren kan geven

Ik kan me geen betere advocaat voorstellen, ik ben heel blij met Maria en Sanne, superkundig en heel betrokken.

Super advocaten

Ik heb een hele goede ervaring met het kantoor van Sevgi zeer zeker een aanrader

Fijne advocaat

Super fijn geholpen en luisteren echt na wat je wil. En geven duidelijk en goed advies.

Super goed geholpen!!!

Maria heeft veel ervaring m.b.t familierecht. Ik ben uitstekend geholpen.

Fantastisch bijgestaan!

Maria was mijn rots in de branding tijdens een moeilijke periode. Een enorm fijne persoonlijkheid, ik voelde mij gehoord & gesterkt en samen hebben we een duidelijk standpunt in kunnen nemen. Ze is ontzettend goed bereikbaar en schakelt snel. Ik kan Maria van harte aanbevelen, echt een topper!

Prettige samenwerkijg

Prettige samenwerking, altijd nejes en coorrect behandeld, snelle reactie op je vragen.

Fijne communicate

Door Maria zeer goed geholpen tijdens mijn scheiding. Goed bereikbaar en snel antwoord op vragen.

Ik ben enorm tevreden.

Ik ben zo tevreden vanwege het prettige contact, de duidelijke communicatie, de deskundige bijstand, de betrokkenheid en de zorgvuldige afwikkeling. Ik raad iedereen die een familierechtadvocaat nodig heeft en het beste wil voor zijn kinderen, Maria & Sevgi van harte aan.

Professionalisation and effective communication

I had the chance to have as a lawyer Mrs. Maria Psara through an unpleasant situation in my life. Mrs. Psara explained to me from the beginning all the details of the process and she analyzed all the possible scenarios of my case. She responded always on time and she always provided me with sufficient advice, clarifications, and suggestions. As per her guidance and her negotiations, many difficult and blocking issues were solved. She had the ability to develop open and effective communication and this approach solved a lot of problems and saved a lot of time. She was able to understand my demands from the first moment and acted proactively when this required. She was acting always professionally and respectfully. Her calm and empathetic demeanor was many times the key factor in the handling of my case. She defended me decently and she was trying always not to spend more time than was required. I hereby recommend the law firm Maria & Sevgi Familierecht without reservation.

Duidelijk en doelgericht

Ik heb het geluk gehad om zowel Sevgi als Maria mee te maken als advocaat. Het zijn begripvolle mensen die hun werk duidelijk en doelgericht uitvoeren. Mocht het weer nodig zijn, weet ik waar zeker moet zijn! Super bedankt voor jullie hulp en begrip!

• Geholpen door: Sevgi Akpinar

Zeer goede ervaring met dit kantoor

Intake verliep soepel en netjes. Er werd gelijk actie ondernomen. Bij een volgend probleem zou ik direct weer naar dit kantoor gaan.

• Geholpen door: Sevgi Akpinar

Voortreffelijke vertegenwoordig van mijn belangen

Dank Maria voor het voortreffelijk vertegenwoordigen van mijn belangen. Jullie zijn persoonlijk, professioneel en efficiënt. Beveel jullie van harte aan.

Rechtvaardig en oprecht

Mijn ervaring is niet in woorden te beschrijven. De eerlijkheid, oprechtheid en steun wat ik zocht in m’n situatie heeft mevr. Akpinar met volle overtuiging behaald. Ik ben haar voor altijd heel dankbaar dat ze mij heeft bij gestaan in m’n moeilijkste periode in mijn leven en zal haar nooit vergeten. Zowel voor mijn kinderen vooral voor mijn oudste dochter was zij een zeer gedreven advocaat die ons optimaal heeft gesteund en onze vertrouwen heeft kunnen winnen. Nogmaals mijn complimenten en dank je wel voor alles.

• Geholpen door: Sevgi Akpinar

Zeer behulpzaam, vriendelijk en goede service

We hebben goed advies van Maria gekregen. Snelle reacties en erg behulpzaam. Mocht het nodig zijn dan komen we zeker terug.

Kasteleinenkampweg 11 C

5222 AX