Wij hebben een ‘vakman’ getroffen

De tevredenheid hangt, naar mijn mening, hoofdzakelijk af van de uitvaartbegeleider en niet van het bedrijf waar hij of zij actief is. Wij hebben met onze uitvaartbegeleider Bas Poelstra een ‘vakman’ getroffen. Vakkundig, toegankelijk, ziet van te voren waar mogelijk knelpunten kunnen ontstaan. Hij bood ons ruime mogelijkheden voor de invulling en eigen inbreng van de uitvaart. Eigen ideeën kregen de volle ruimte. Onze toch warme herinnering aan het afscheid van onze moeder heeft zeker ook te maken met de betrokken en vakkundige begeleiding van Bas Poelstra. Ruim zes jaar geleden heeft Bas al eens een uitvaart begeleidt in onze familie, dus wij wisten met wie we te maken kregen.

Meedenkend persoon

Wij zijn van begin tot eind zeer goed begeleid door dhr. Bas Poelstra. We hebben hem ervaren als een zeer integer, meedenkend persoon.

Warm en persoonlijk

Warm en persoonlijk contact, begripvol. Goede adviezen tijdens de bespreking van de uitvaart. Snel geregelde afspraken waardoor persoonlijke wensen goed konden worden ingevuld. Nette, strakke uitvoering en goede timing van de uitvaart. Veel ruimte voor eigen invulling.

Alles weer tot in de puntjes geregeld ...

Nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van Bas Poelstra. Wederom een voortreffelijke verzorging van de uitvaart. Een regelrechte aanbeveling.

Mooi afscheid

Bas Poelstra heeft de uitvaart van onze moeder vakkundig en betrokken geregeld. Ik ben hem zeer dankbaar.

Goede begeleiding

Zeer goede begeleiding. Niets opgedrongen. Ons overal meegeholpen. Wij zijn zeer tevreden.

Een luisterend oor

Bas heeft altijd de tijd voor ons genomen en heeft hierbij goed geluisterd naar onze wensen, zowel woordelijk als tussen de regels door.

De begeleiding vanaf het overlijden van mijn moeder hebben wij als bijzonder positief ervaren.

Een super organisatie en dan met name Bas

Wij zijn zeer tevreden over de verzorging/aandacht die Bas Poelstra ons heeft geschonken. Bas was echt top. Vanaf het moment dat hij bij ons thuis kwam om alles met ons te bespreken tot aan de nazorg, het bellen hoe het met ons ging en of hij nog wat voor ons kon betekenen. In één woord een super organisatie en dan met name Bas. Onze hartelijke dank namens de familie.

Een perfecte begeleiding.

Alles wat er besproken is met de familie hebben jullie volgens mij uitgevoerd.

Ten alle tijden bereidwillig, rust en betrokkenheid

Bas was een belangrijke factor ondanks ons verdriet. Top

Wij ervaarden veel rust en hadden alle vertrouwen

Bas Poelstra heeft ons zeer goed door het gehele proces begeleid. Dit gaf ons rust waardoor wij wisten wat er komen ging. Alles werd besproken. Wij hebben dit als zeer positief ervaren. De uitvaart is hierdoor goed verlopen wat ook opgemerkt is door de familie, onze vrienden en bekenden.

Bijzonder prettig, empathisch, professioneel en kundig.

Bijzonder prettig, empathisch, professioneel en kundig. Zeer goede adviezen wanneer aan de orde; onmerkbaar regisserend zonder opdringerig te zijn; steeds direct reagerend en aanwezig als nodig. Kortom: een fijn, rustig baken in een woelige tijd...

Mijn ervaring is die van een aangename, kwalitatief goede en efficiënte samenwerking. samenwerking

Vlot en vriendelijk contact. Goede advisering maar niet dwingend. Er is goed geluisterd naar onze wensen t.a.v. de uitvaart. Ik ben vooral tevreden over de ruimte die wij hadden om de uitvaartplechtig zelf in te richten en over de realisatie daarvan.

Een prachtige begrafenis

Vorige week stierf mijn oudste zus vrij plotseling. Ik was haar 1ste contactpersoon en moest de begrafenis regelen. Zij woonde niet bij mij in de buurt, dus ik heb op goed geluk Bas Poelstra gebeld. Ons eerste gesprek verliep meteen heel goed: een vriendelijke, emphatische man met goede, soms verrassende ideeën. Toen mijn zus in haar kist ( mand) werd gelegd, was ik daar zelf bij, en dat gebeurde op zeer respectvolle wijze, echt keurig personeel! Op de dag van de begrafenis verliep alles zoals afgesproken. Bas Poelstra was altijd in de buurt (voor het geval je hem nodig had) en verder bescheiden op de achtergrond. Ik kijk terug op een prachtige en respectvolle begrafenis!

Geweldige dienstverlening, deskundig, betrokken. gehoord en ontzorgt.

Wij kijken met een heel goed gevoel terug, mede door de deskundige zorgverlening van Bas Poelstra, op het mooie afscheid. Onze ervaring: - de vriendelijke dienstverlening vanaf ons eerste contact na het overlijden tot en met het laatste contact na de crematie - er was een goede balans tussen adviseren en meedenken - met hart voor de zaak en grote deskundigheid - geen optreden op de voorgrond als het niet nodig was maar op de achtergrond bijsturen als dat wel nodig was - alles was tot in de puntjes geregeld

Ondanks verdriet een top persoonlijk begeleiding.

Een persoonlijke begeleiding op en top. Ook advies gekregen wat we hebben ervaren als geweldig en menselijk. Wij kunnen Bas Poelstra dan ook met een volle 100% aanbevelen. Bas dankjewel !!!

Warm en persoonlijk

Bas ontzorgt je en is op de achtergrond toch aanwezig

Het was onvergetelijk,zo ontroerend mooi en zuiver.

Ik vond het zo indrukwekkend en fijn om op deze wijze afscheid te kunnen nemen van Rietje. Ik zal er altijd hele mooie herinneringen aan bewaren.

Heél betrokken .

Natuurlijk ben je heel verdrietig en emotioneel nadat je geliefde is overleden. Hij geeft ruimte voor je verdriet en geeft daarnaast ook goede handvaten om verder te gaan. Geen moment spijt van deze keuze. Vanaf het begin tot het eind was alles goed verzorgd en ik voelde me echt gesteund

HEt was een mooie uitvaartdienst

Bas heeft ons op een hele goede manier door deze moeilijke periode heen geholpen en heel veel voor ons geregeld. Nogmaals bedankt Bas

Respectvol en prettig contact

Vanaf het eerste moment tot na de crematie is er heel fijn contact geweest. Korte lijntjes als er vragen waren. Alles goed geregeld en in ons geval een goede oplossing gevonden ivm corona besmettingen binnen de familie. Mooie tekst uitgesproken bij aanvang van het afscheid.

Uitmuntend

Alles was tot in de puntjes verzorgd Was een hele mooie crematie Petje af Ik en de familie zijn zeer dankbaar

Heel goed.

Met dhr Poelstra hebben mijn kinderen en ik een heel goed contact gehad. Hij luisterde goed en begreep ons. Geageerde snel op vragen - dacht mee en gaf zo nodig advies. Goede en fijne samenwerking.

Indrukwekkend wat Bas allemaal heeft gedaan voor ons.

De dag nadat onze (schoon)moeder, vrouw en oma was overleden, belde we Bas Poelstra op om te vragen ons te helpen met de uitvaart. We hebben hiermee de beste keus gemaakt. Bas heeft aan al onze wensen voldaan, laat niets aan het toeval over, werkt heel georganiseerd, houdt van 100% en dan nog nét iets beter, maar het belangrijkste is toch wel: het luisteren. Bas luistert heel goed naar wat de nabestaanden willen en onthoud ook alles. Daar waren we nog wel eens verbaasd over. Want onze familie was natuurlijk niet de enige waar Bas zich mee bezig kon houden. Toch lukte het ‘m. We hopen natuurlijk dat niemand zijn of haar dierbare hoeft weg te brengen. Maar als het zover is, neem contact op met Bas Poelstra uitvaarten. Het gaat je onwijs goed op weg helpen waardoor je rust krijgt in de week dat er al zoveel op je af komt. Bas. Dank je wel voor alles.

Over Bas Poelstra Uitvaarten

Uitvaartbegeleiding is vooral goed luisteren naar wat u wilt vertellen. Vanaf het eerste contact na een overlijden, het vormgeven van de begrafenis of crematie, tot en met de nazorg. Elke dag is gericht op het bieden van een goede en vriendelijke dienstverlening waarbij u zich gehoord en ontzorgt voelt. Ik bied onafhankelijke hulp, afgestemd op uw persoonlijke situatie én op die van uw gezin. De uiteindelijke vraag die ik mijzelf regelmatig stel is; hoe zou ik in uw situatie zelf geholpen willen worden? Vanuit deze gedachte probeer ik alle verwachtingen waar te maken en als het kan te overtreffen. In Utrecht en omstreken maar ook elders. Zelfs wanneer het nog niet nodig is.