Fantastisch

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend. Gewoon erg goed geregeld allemaal. Precies zoals je het wilt hebben. Met ks eindresultaat een mooi afscheid waar iedereen goed op terug kan kijken. Nogmaals bedankt Bas.

Waardevol, respectvol en oprecht medeleven

Beste Bas, Ongelofelijk bedankt voor je onvoorwaardelijke steun tijdens mijn vaders laatste reis. Jouw toewijding en inzet hebben mijn moeder, mijn zoon en mij in staat gesteld om stap voor stap afscheid te nemen, met ruimte voor verdriet en we hebben afgesloten met een intiem, warm en eervol afscheid dat perfect past bij wie mijn vader was. Geen moeite was teveel, en we zijn dankbaar voor het realiseren van al zijn wensen en meer. Met oprechte dank, Odilia, Noor en Quirine Bosch Reitz

Wat een geweldig team.

Fijne mensen, zeker Bas Poelstra zelf en Walli de dame die ons met allerlei zaken geholpen heeft op Noorderveld. Heel warm en hulpvaardig. Ik zal Bas Poelstra Uitvaartbegeleiding warm aanbevelen.

Goede combinatie van accurate service met gepaste en gewaardeerde inleving.

Kort na het overlijden van mijn vader konden mijn broer en ik al snel met Bas Poelstra beginnen met overleg en plannen, het uitvaartcentrum was bijvoorbeeld al een dag na het overlijden gereserveerd. Terwijl wij in beslag werden genomen door rouwverwerking en de noodzaak om in een korte tijd veel te regelen, ondernam Bas de benodigde activiteiten, ons hierbij nauwkeurig op de hoogte houdend en consulterend. Wij werden hierbij op ons gemak gesteld en hebben niet onder (te grote) druk gestaan. Zodoende werd het een proces dat weliswaar zonder Bas niet had kunnen plaatsvinden, maar waarbij wij ons van begin tot einde totaal betrokken hebben gevoeld, waardoor het onze eigen familiegebeurtenis is geworden.

Alles was prima georganiseerd

Gepaste betrokkenheid met een mooi inleide nd welkomswoord.

Ontzorgen

Van A tot Z ons begeleidt en er was niets teveel als we om advies vroegen.

Goed, en in had er vertrouwen in

Bas heeft goed aangevoeld wat wij voor ogen hadden. Een heel persoonlijke uitvaart. Wij zijn heel tevreden

Een betrokken uitvaartverzorger

Bas levert kwaliteit en geeft het vertrouwen dat alles goed geregeld gaat worden. Het klikte gelijk goed tussen jou en ons gezin. Bas bedankt dat we door jouw gedegen werk zo'n mooi afscheid hebben kunnen realiseren.

Het maakte de crematie voor ons minder zwaar door dat Bas meedenkt en met tips komt,denkt mee en is in voor een grap zodat het allemaal luchtiger wordt en niet te zwaar beladen. Ik zou Bas zeker aanbevelen!

Uitermate tevreden.

Zeer goede begeleiding en vooral de aandacht en tijd die aan alles besteed werd. Goede communicatie en terugkoppeling.

Hele fijne samenwerking.

Zeer goed bereikbaar. Goede adviezen. Niet opdringerig, probeerde geen 'extra' dingen aan te smeren. Op de uitvaart zorgde Bas ervoor dat alles precies liep zoals de planning was. Wij konden ons helemaal richten op het afscheid.

Warm en persoonlijk

Bas is een warm persoon. Hij voelt feilloos aan wat wij nodig hebben. Alle zorg is ons uit handen genomen. Mede door Bas was de uitvaart mooi en respectvol.

Vertrouwen en ervaring

Elke uitvaartbegeleider neemt je geregel en zorgen uit handen. Maar Bas doet daar een schepje bovenop. De persoonlijke begeleiding had niet beter gekund, net als de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart van mijn vader. Bas luistert goed en vertaalt wensen naar mogelijkheden maar blijft daarbij realistisch. Dat was precies wat wij nodig hadden.

Betrokken

Vanaf het eerste contact heeft Bas ons vertrouwen waargemaakt. Open voor de wijze waarop wij een gepast afscheid wensten te realiseren, heeft Bas om de ruimte geboden om dat te realiseren, waarbij hij tegelijkertijd subtiel heeft bijgestuurd waar zijn jarenlange ervaring hem dat aangaf. Het organiseren in stilte op de achtergrond, het pro-actief overleggen met elkaar waar keuzes moesten worden gemaakt, het netwerk in de regio om wensen uit te kunnen voeren: stuk voor stuk aspecten die er samen voor hebben gezorgd dat we met zeer veel dankbaarheid kunnen terugkijken op deze belangrijke dag.

gedaan wat wij wilde

Bas is een aardige man , met een goed inlevingsvermogen vermogen

zeer empatisch

Een zeer prettig persoon, medelevend, mededenkend en helpend zonder opdringerig te zijn. Probeert niet extra 's te verkopen. Staat steeds klaar voor vragen en hulp. Een zuur goede ervaring in een periode van verdriet.

Zeer tevreden over de begeleiding van Bas Poelstra

Vanaf het allereerste contact tot en met het laatste contact , ben ik zeer tevreden en heb een fijn gevoel over gehouden over de gehele begeleiding van Bas Poelstra.

Een prachtige uitvaart!!!

Hallo Bas Wij als familie en vrienden vinden de uitvaart van mijn vader echt heel mooi en super verzorgd. Wij als familie zijn dik tevreden. We kregen ook heel veel positieve reacties van familie en vrienden. Dank je wel Bas namens de familie !

In moeilijke tijden een steun in de branding

Meedenkend aanvullend wat kan kan en zonodig grens doorbrekend

Een hele fijne uitvaartverzorger, hij begeleidt je goed en verzocht alles uitstekend

Bas Poelstra heeft ons fantastich begeleid. Door zijn rustige houding wordt je op je gemak gesteld en het overlijden van een dierbare heeft al een enorme impact op je. Hij neemt de tijd voor alles en legt alles goed uit. En voor eventuele afwijkende wensen kijkt hij wat de mogelijkheden zijn. We zijn dan ook zeer tevreden over Bas Poelstra. En zeer betrokken uitvaartverzorger.

Mooie crematie dienst, onze wensen geheel ten uitvoer gebracht. Is een mooie herinnering geeorden.

Bas Poelstra is in één woord: fantastisch!

Bas verplaatst zich snel in de situatie zoals deze zich voordoet. Hij heeft gevoel voor sfeer en een perfecte mensenkennis. Bas is sympathiek, empathisch, sterk in begeleiding, programmeren, het volgen en aansturen van het proces en in de voorbereiding en uitvoering van formaliteiten en plechtigheden. Nooit opdringerig, wel tijdig in het contact. Bas is gedurende vele uren van de dag, van ‘s-morgens vroeg tot ‘s-avonds laat, bereikbaar om te adviseren, te helpen, duidelijkheid te scheppen. Ook de nazorg is compleet en met sympathie en empathie gegeven.

Soms heb je pech en doet 't even pijn, maar goed dat er dan mensen als Bas Poelstra zijn.

De uitvaart van m'n beide ouders super goed geregeld. Ik heb beide keren afgesloten met 'n "blij" gevoel. Bas werkt goed met je samen, laat je zaken afhandelen zoals je wilt en neemt over of stuurt bij waar dat nodig is. Een goed iets want bij het overlijden heb je al zat (ellende) aan je kop. Dus voor de 2e x... Zenks Bas.

Terug kijken op een mooie dienst

Helaas had ik dit jaar 2x een overlijden, maar beiden keren verzorgd door Bas poelstra, zeer uitmuntend, alles goed bespreekbaar, goed verzorgd, contact is fijn. Bas brengt rust, alles word tot de puntjes verzorgd. Direct bereikbaar, wat heel fijn is.

Topper

Bas is een topper! Niks is hem te veel al bel je midden in de nacht , je kan heb dus dag en nacht bellen , alles was zo fijn geregeld Bas je bent een fijne man die lekker rustig is en veel aandacht aan ons besteed hebt dat was erg prettig voor ons bedankt !! Je hebt mijn moeder en ons een hele mooie uitvaart bezorgd ,collega’s van Bas ook super fijne mensen ook bedankt .

Over Bas Poelstra Uitvaarten

“Als een geliefde naaste overlijdt, komt er veel op je af. Al die verwarrende emoties. En ondertussen moet je van alles regelen. Hoe doe je dat allemaal? Ik ben er om jullie te helpen. Samen met jullie sta ik stil. Neem jullie zoveel mogelijk zorg uit handen. En loods jullie door alle stappen richting die ene dag: de uitvaart. Een uitvaart die helemaal past bij de overledene: traditioneel of totaal anders. En waar je met een goed gevoel op terugkijkt, hoe pittig ook. Daar zorg ik voor.”

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.