Vertrouwelijk en efficiënt werk.

Super empathische advocaten. Steeds een luisterend oor en weten snel al je noden te vertalen. Je hoeft niet veel te vertellen. Het werk en de efficiënte van hun werk is uitslaggevend.

De beste advocaat !

Shari Desmet heeft mij gered dankzij haar slaap ik met een gerust hart.

Ik heb sinds 2018 enorm veel steun en hulp gehad van Meester Torney

Deze verdediging was zowel tijdens de bewind voering als na het overlijden van mijn moeder en de erfenis volledig correct verlopen. Zeer tevreden

Aangenaam

Het was heel aangenaam om met Mter Teurelincx te werken. Ondanks de lange duur van het proces en de moeilijke medewerking van mijn ex-partner, heeft hij mij bijgestaan tot het einde en daarvoor wil ik hem en zijn hele team bedanken. Een top advocaat!

Opluchting

Als je van de ene op de andere moment naar de gevangenis wordt gebracht, alles achterlaten zonder verwittigen, valt de wereld onder je voeten weg, zeker als het de eerste keer is. Wat een lange hechtenis had kunnen worden, werd verkort tot 1 week, en dit alles aan de vriendelijke professionele werking van Testudo, al haar leden, maar in het bijzonder Meester S. Desmet.

• Geholpen door: Shari Desmet

Altijd super vriendelijk en doen heel veel moeite

Word altijd geholpen bij elke zaak die ik testudo al heb laten doen en komt zo goed als altijd eeb positieve uitkomst van Laatste zaak zag ik heel weinig positiefs in maar toch heeft meester desmedt de rechters te weten overruige

• Geholpen door: Shari Desmet

Mter Van Hee heeft van minuut 1 tot het laatste enorm goed geluisterd naar hetgene ik te vertellen had. Op de rechtbank pleitte ze ongelofelijk. De communicatie was perfect. Ze heeft er vooral voor gezorgd dat ik me gehoord, begrepen en serieus genomen voelde. Hetgene enorm belangrijk voor me was.

• Geholpen door: N.v.t.

Haalbaar advies en correct verloop

Na een ongeluk in mijn recht en de tegenpartij die alles in twijfel trok, hielp en adviseerde mijn raadsvrouw altijd correct en objectief. Verwachtingen werden correct geformuleerd en de afhandeling ervan was professioneel. Ik hoop geen beroep meer te hoeven doen op dit kantoor, maar indien nodig zal ik niet aarzelen opnieuw te kiezen voor testudo.

Top team

Kan me geen betere advocaten kantoor inbeelden. Zal met plezier jullie aanraden aan mensen die eventueel op zoek zijn naar een advocaat.

TOP advocaat

Onzeker en wat onwennig ging ik op kennismakingsgesprek bij meester Teurelincx. Ik moest deze stap maken voor mijn kinderen. Na 2 minuten in gesprek te zijn met meester Teurelincx voelde ik mij onmiddellijk "op mijn gemak". En dit gevoel is nooit weggegaan. Een zeer professionele, enorm bekwame advocaat stond aan mijn zijde. Weg mijn onzekerheid. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik en mijn kinderen krijgen waar we recht op hebben. Ik ben meester Teurelincx enorm dankbaar voor alles wat hij voor ons gedaan heeft.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Na dat ik dacht dat ik alles verloren was hebben deze fantastische mensen echt wel hun best gedaan voor mij. Eindresultaat was zelfs beter dan dat ik verwachtte. Ik raad ze ze zeker aan. Meester Teurelincxs en Margot van Hee, zijn heel professioneel en meelevend. Ze doen meer dan hun best voor u. Had me geen betere advocaten kunnen voorstellen. Ben blij dat ik jullie aan mijn zijde heb. Daarvoor dank voor alles!

Top Kantoor

Ik had de eer verdedigd te worden door Mter. Teurelincx. Van in het begin werd alles zeer professioneel en tot in detail aangepakt, zowel de voorbereiding van het dossier als het pleidooi op de rechtbank. Geen enkele vraag was te veel en er kwam altijd een begrijpelijk antwoord. Hierdoor was alles duidelijk, van voor de zitting tot na de uitspraak van de rechtbank. Ik hoop uiteraard niet dat een volgende samenwerking met hen nodig zal zijn, maar indien wel werk ik absoluut graag opnieuw samen met dit top kantoor!

top

Mter. Teurelincx, Beste Carlos, Na 5 jaar kwam onze samenwerking onlangs tot een eerste climax. Op het eindresultaat is het nog even wachten maar dat doet er op dit moment voor mij zelfs niet toe. Ik voelde me gehoord en begrepen maar vooral voelde ik uw vuur in de rechtzaal. Ik heb in mijn professionele leven al veel advocaten zien pleiten, slechts enkelen konden mij begeesteren en overtuigen van hun punt. Maar waar ik afgelopen week, als betrokken partij, getuige van mocht zijn, verdient een waar applaus. U heeft uw confrator als het ware omver geblazen met uw woorden en met uw geestdrift maar ook met uw empathie en grondige kennis van zaken. Ik kan niets meer zeggen dan bedankt! Ook aan Mter. Van Hee een hele grote dankjewel om telkens ieder punt of ieder mailtje nauwgezet op te volgen en uit te werken. Alsook om me, tijdens onrustige en emotionele momenten, onverstoord en rechtuit te wijzen op de beste strategie. Niets anders dan lof voor jullie team bij Testudo Legal.

Een absolute aanrader!

Mr. Torney staat voor : T : terdege, top O : onderlegd, oordeelkundig, ondersteunend R : rechtschapen, respectvol, resoluut, resultaat N : niet belust op lange procedures E : empathisch, efficiënt, excellent Y : YES, your best lawyer! Mr. Torney is een superpersoon, en heeft me niet alleen met raad en daad bijgestaan, maar is daarnaast ook persoonlijk begaan.

• Geholpen door: Silvia Torney

Meester Torney is een top advocate.

Na ongeveer een jaar heeft de tegenpartij ons vergoed. Dankzij tussenkomst van meester Torney.

Super tevreden

Super geholpen, altijd duidelijk wat er ging gebeuren.

While Driving - Phone, expired driving licence,

Even though from the beginning it looked like it would be a simple solution, it wasn't like that. I don't know if I should be angry with the Belgian prosecutor's office or the police. Half of what they accused me of was pure nonsense. And after everything I experienced for about two years, I am extremely glad that I chose this legal office. Once again, thank you very much. ​

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Opluchtend

Ik ben zeer correct en professioneel behandeld, zeker een aanrader

• Geholpen door: Shari Desmet

grote tevredenheid met het bekomen resultaat.

Kantoor met heel veel bekwaamheid en vakkennis.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Onmogelijk in 1 zin te bevatten...

Carlos, We go way back... intussen bijna een jaar of 10 denk ik. Vreugde, verdriet, gelukjes maar ook pechjes hebben we gedeeld. Oprecht, vanuit het diepste van mijn hart, wil ik je hiervoor bedanken. Voor de juridische vaderfiguur die je steeds voor me was en ongetwijfeld in de toekomst opnieuw zal zijn indien nodig. Ik laat je een aardigheidje op jouw kantoor, ter appreciatie, voor mij persoonlijk een weerspiegeling van onze historiek, the way I want it: pittig, soms op het randje van de snede, vaak scherp, nooit chique noch prentieus, maar bovenal aimabel, eerlijk en pur sang! The utmost respect voor jou als advocaat, voor je kantoor, waarop ieder elke dag opnieuw even gedienstig is, maar bovenal voor jou, als mens, steun en raadsman. Ik wens jou, je familie en jouw team het allerbeste in al wat er op jullie pad komt! Ik sluit af met mijn all time favourite quote: "Once you've tasted the taste of sky you will forever look up." - Leonardo Da Vinci - Zoek niet verder beste lezer, er bestaat simpelweg geen beter kantoor als Testudo Legal!

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Na het overlijden van onze vorige raadsman, Mr. P. De Ferm, zijn we een beetje op de dool geweest. Ik heb in deze zaak voor de eerste keer uw kantoor gecontacteerd en moet eerlijk bekennen dat alles zeer vlot en heel efficiënt verlopen is. Dit had ik zeker niet direct verwacht. Wij zullen uw kantoor in andere aangelegenheden zeker terug contacteren en - wanneer het pas geeft - ook aanbevelen. Nogmaals onze dank en vriendelijke groeten, Ludo Peeters Zowel in persoonlijke naam dan als afg. bestuurder van onze vennootschap Mervi nv

• Geholpen door: Silvia Torney

Vanaf het begin de zaak helemaal goed opgevolgd en helemaal op de hoogte van alle details. Altijd bereikbaar zowel telefonisch als op mail. Met als resultaat een positieve uitspraak! Zeer tevreden…

• Geholpen door: Shari Desmet

goeie advocaten, eerlijk en super snelle service

bedankt voor de snelle en eerlijke hulp!! ik ben echt heel tevreden dat ik bij jullie ben terecht gekomen, jullie zijn heel aangename en oprechte mensen :)

vriendelijk, bevlogen en correct

Ik ben reeds 3 jaar bij Meester Teurelincx en zijn kantoor. Altijd word je er onthaald met een lach en een vriendelijk woord. In mijn zware dossier is alles correct en snel in orde gekomen. Zowel telefonisch als persoonlijk altijd tijd voor informatie, geen moeite teveel. Telkens in de rechtbank vol vuur en passie. Een aanrader voor wie een persoonlijk contact belangrijk vindt!

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Ik ben hier uitstekend geholpen en heel goed verdedigd geweest. Met heel goed bedoel ik echt goed !!

Over Advocaatscore.be