Uitstekend geholpen

We zijn heel tevreden over de samenwerking die wij zijn aangegaan met DOP Advocaten. We zijn uitstekend geholpen. De deskundigheid is ruim aanwezig en de communicatie verliep snel en makkelijk. Wij raden DOP advocaten zeker aan.

• Geholpen door: Egbert Douma

Altijd bereikbaar en vriendelijke man.

Een TOP advocaat die ik iedereen zou aanraden.

• Geholpen door: Egbert Douma

Zeer kundige en betrokken advocaten

MR. E. (EGBERT) DOUMA heeft mij bijgestaan in een rechtszaak. De communicatie, het advies, de deskundigheid en betrokkenheid verliepen allen zeer goed en ik zou de diensten van dit kantoor zeker aanraden.

Tevreden

Wij zijn op een prettige manier geholpen waarbij de zaak niet op de spits gedreven is.

• Geholpen door: Mathijs Oudman

Dhr Douma heeft mij zeer goed bijgestaan.

Dhr Douma heeft mij vakkundige door een voor mij moeilijke periode geholpen.

• Geholpen door: Egbert Douma

Een betrouwbare vertegenwoordiger van jou zaak

Ondanks dat je niet zit te wachten op dit soort dingen kijk ik er positief op terug. We zijn door de heer Oudman op een hele goede en ook prettige manier geholpen. De uitkomst van de procedure was voor ons ook nog eens positief. Dus alles omvattend Top!!

• Geholpen door: Mathijs Oudman

Duidelijk communicatie en advies.

Wij hebben ervaren dat we deskundig zijn geholpen. Was geen lange wachttijden en kregen snel antwoorden op onze vragen.

Duidelijk, snel een daadkrachtig

Vanaf het eerste contact meteen duidelijk in de communicatie en snel in het reageren. Hoop het niet weer nodig te hebben maar als het nodig is ga ik zeker weer contact opnemen.

Grote klasse.

Trefwoorden: Goed en snel benaderbaar. Prettige en open communicatie. Pro-actief meedenken en betrokken. Concepten precies goed, en snel klaar. Correcte facturen. Super bedankt!

Accuraat. Vriendelijk. En deskundig

Deze zaak is naar wens opgelost. Het contact was warm. Vriendelijk en zeer deskundig. Ook werden er nog duidelijke adviezen verstrekt waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben. Ook ging het snel er was telkens snelle terug koppeling.

Uitstekend professioneel kantoor

Uitstekend professioneel kantoor

Snel en kordaat gehandeld

Door mond op mond reclame bij dit kantoor beland ( de beste reclame die je kunt hebben) Heb meerdere keren beroep gedaan op dit advocatenkantoor. Ik wordt er altijd correct en snel geholpen. En boeken de heren voor mij zeer goede resultaten. Erg blij met dit kantoor

• Geholpen door: Egbert Douma

Super goed geholpen, goede en snelle communicatie! En duidelijk advies.

Floron2go

DOP is een professionele en goede sparing partner in ons dossier geweest. Wijst je bij voortduring op wat je wel en niet moet doen en reageert snel.

• Geholpen door: Mathijs Oudman

Ik had geen betere advocaat kunnen hebben.

Egbert Douma van DOP Advocaten is nuchter, realistisch, deskundig, to the point en zeer plezierig in het contact. Ik ben heel blij met het positieve resultaat in een onplezierig en slepend conflict bij een nieuwbouwproject.

• Geholpen door: Egbert Douma

Snelle reacties, deskundig en meedenkend.

Zie titel.

Doelgericht en doorzettingsvermogen

Langdurig afwikkelingszaak gehad met een klein schadeongeluk dat al sinds Dec 2021 speelt. Ik prijs de doorzettingsvermogen van de advocatenkantoor zeer! Met name Dhr. Douma. Zeer goed geholpen! Zonder zijn inzet was het nooit gelukt!

Over Advocaatscore.nl