Wordt je niet blij van.

Schnitzel niet goed gebakken heel weinig groente champignonsaus waterig het is om te janken zo jammer.

Wat jammer dat u zo reageert , ik heb het opgenomen met de medewerkers en die wisten nog wie u was , u heeft helaas niks verteld toen u moest afrekenen, en dan nu via internet kunnen wij ons niet verweren , het klopt dat u weinig groente krijgt dat is het concept plate service , dat is vlees patat en rauwkost , daar is de prijs dan ook naar , dat u de schnitzel niet lekker vindt dat kan natuurlijk smaken verschillen , maar wij bakken met onze zaken een paar honderd schnitzels per week en horen hier nooit wat over. , nogmaals als u dit had verteld met afrekenen hadden we nog wat voor u kunnen betekenen. gr, Henri

Zeer vertrouwd gevoel voor klanten en verwachtingen !

J.l. vrijdag (lunch) en zaterdag (diner) op reservering, waren wij bij u te gast. We proefden ongedwongen sfeer en welkom. Mooie kaart en lekkere eigentijdse gerechten met hulde aan de Chef. Ook een compliment voor uw bediening in alle opzichten. Wij hebben van u genoten !

Hebben gisteren heerlijk eten afgehaald.

Hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Vriendelijke bediening.

heerlijk! eerlijk en goed!

tijdens onze vakantie enkele keren in 2 weken gaan eten bij deze gelegenheid. Elke keer was het TOP ! Proficiat. Wij raden iedereen deze brasserie aan!

Wat fijn om te horen dat u het bevallen is en dat u een fijne vakantie hebt gehad

Het ontbijt was geweldig!

Voor twee personen luxe ontbijt besteld (wij wonen in Lochem) bij ontbijt.nl en deze werd vanmorgen bezorgd door Brasserie Lievestro uit Ruurlo. In één woord samenvattend het was GEWELDIG! Ruime keuze, alles vers en netjes verpakt, verse jus zoals het hoort en ook nog precies op tijd bezorgd door Lievestro. Kortom wij zijn de dag heerlijk begonnen! Klasse!

Goedemorgen dat is voor ons ook een goede start van de dag , we zijn blij dat jullie genoten hebben van het ontbijt en we hebben het graag gedaan Gr Henri Lievestro

wij hebben er lekker gegeten

Wij hebben er voor het eerst gegeten en het was TOP!!! Eten was lekker, en er werd netjes gezegd dat we even moeten wachten omdat het druk was, want sommige mensen hebben altijd wat te klagen. bediening was goed en waren klantvriendelijk.

Hallo Daan bedankt voor jouw review , en ook voor je begrip dat het wat langer kan duren , we maken alles vers klaar voor elke bestelling !

Ronduit slecht

Pannenkoek met spek teruggestuurd; veel te dik en niet gaar. De tweede poging (pannenkoek naturel gevraagd) helemaal zwart geblakerd. Zuurpruimerige bediening en geen sorry of niks!

Geweldige locatie

Wij zijn al een paar keer gast geweest bij Lievestro. Leuke locatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Zowel voor diner, lunch en high tea de moeite waard!

Heerlijk gegeten en vlotte bediening ! Aanrader !

Zomaar op een maandagmiddag, 3 mei dit jaar, een malse schnitzel en een heerlijk zalm gegeten. Met rauwkost en patat Smaakte voortreffelijk, na een fikse wandeling. Fijn zitten op het terras, achter het scherm. Top voor elkaar.!

Een echte aanrader

Een lunchroom brasserie met klasse! Al diverse keren geluncht. De wrap toktok een echte aanrader. Ook kan je er terecht voor lekker pannekoeken. En met oud en nieuw bakken ze de lekkerste oliebollen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en gastvrij. De hygiëne is schoon en netjes. Ik zou het iedereen kunnen aanraden

Geweldig genieten voor een leuke prijs

Wij hebben al verschillende dingen gedaan. Lunch bestellen voor thuis, op terras wat eten, cadeaubonnen gekocht. Het is altijd goed en lekker en plezierige bediening. Dit is zeker een plek om vaker terug te komen.

Uitmuntend

Afgelopen zondag daar gegeten en het was weer super verzorgt. Ook daarvoor al meerdere keren wat besteld en thuis genuttigd en dit was ook super voor elkaar. Zellfs de lunchboxen zijn super gevuld en zeer lekker. Dus van alle markten thuis en zeer vriendelijk

SUPER

Wij ( echtpaar) hebben een langwerkend door gebracht in Ruurlo heerlijk in deze Brasserie gegeten. Genoten van het 3 gangen vakantie menu voor de prijs van € 17.95 . Vriendelijk personeel. Wanneer wij deze streek bezoeken ga wij hier zeker weer terug. Prijs kwaliteit super.

Lekker en uitgebreide high tea

Prima high tea. Zag er mooi uit, divers en erg lekker

Aanrader!

Ik heb vóór Corona wel eens genoten van een high tea met vriendin of van een lekker saucijzenbroodje eten met mijn zoon. Tegenwoordig bestel ik via Whatsapp (slechthorend) en dit bevalt erg goed en gaat vlot. Een lunchbox, diner, high tea of gewoon wat lekkers, het is altijd goed verzorgd! Een aanrader!

Goede kwaliteit, voor de juiste prijs!

Het is altijd geweldig hier te komen, altijd eigengemaakte producten, zoals ik al zei, goede kwaliteit, voor de juiste prijs, ga zo door!

Zeer goed.

Wij halen geregeld eten bij jullie. Hemelvaartsdag hebben we bij jullie gegeten en toen was het ook erg goed.

Geweldig!!

Met mijn verjaardag een heerlijk ontbijt gehad. Het was heel uitgebreid. Zeker een aanrader

Gezellig, gemoedelijk & lekker eten/drinken

Al een aantal keren op het terras gezeten. Van een heerlijke high tea, lunchplank tot aan een kopje koffie. Alles was goed verzorgd. Als je gezellig wilt gaan zitten met wat lekkers erbij ben je hier aan het goede adres!

Heerlijk lunchen op een mooie locatie

Ik heb hier al meerdere keren heerlijk geluncht Het personeel is erg aardig en ze zitten op een mooie locatie

Verrassende smulplank

Een paar weken geleden kreeg ik een vegetarische smulplank cadeau van mijn vriendin. Na een fijne wandeling hebben we samen erg genoten van de heerlijke vegetarische gerechten! Voor herhaling vatbaar, dus echt een aanrader!

Genoten van heerlijke en geweldig verzorgde maaltijden door Brasserie Lievestro tijdens moederdag!

Tijdens de afgelopen moederdag hebben wij bij jullie de warme maaltijd besteld. Het was heel goed bereid. De bestelling werd keurig op tijd bezorgd en aan alles was gedacht. Hopelijk kunnen we snel een keer bij jullie in de Brasserie eten! Tot een volgende keer. Hartelijke groet, familie Slotboom.

Meer dan genoeg

Laatst een borrelplank besteld ,zeer tevreden . Prijs en kwaliteit verhouding was prima

Heerlijke uitgebreide high tea

Genoten van een uitgebreide en vers bereidde high tea. Koffie ipv thee was geen probleem en enkele aanpassingen ivm dieet ook geen probleem. En een heel mooi terras in ons mooie dorp Ruurlo. Echt een aanrader!

Goeie service en heel lekker allemaal

Vorig jaar met mijn zus en.moeder hightea gehad en met mijn collega de lunchplank, heel erg lekker, en gezellig gezeten, je kijkt gezellig op het kerkplein En al geregeld het snitselmenu besteld, ook super lekker