Het heeft even geduurd door het weer en de wind om ze te leggen

Goed overleg met Gideon bedankt

Proffesioneel, Eerlijk en meedenkend

Voor mij sprong Visie Duurzaam er echt uit. De betrokkenheid, advies op maat en een eerlijke prijs zorgden er al gauw voor dat ik akkoord was. Heel erg bedankt!

Gemakkelijk, bereidwillend en netjes gewerkt.

Jordy heeft bij ons de schouw gedaan en kwam snel met een goede oplossing en eerlijk advies. Ondanks een aantal wijzigingen vanuit onze kant deden ze niet moeilijk en dachten vooral goed mee. Ik weet zeker dat we hier nog jaren plezier van hebben en we zijn toekomst klaar voor eventuele thuisbatterijen. Jordy en installatiecrew heel erg bedankt!

Nette installatie airco’s en zonnepanelen conform afspraak

Top advies van Visie Duurzaam Twee airco’s en zonnepanelen laten plaatsen . Ook goede service na levering. Snel antwoord op vragen en goed advies . Topbedrijf ga zo door

Afspraak is afspraak

Deskundig advies. Afspraken netjes nagekomen, nette installatie op het dak en ook de meterkast.

Prima service, snel en professioneel geleverd en afgerond

Opmerking: we verwachten nog een offerte/kostenindiactie voor ínstallatie airco.

Ging professioneel plus correct advies

Snelle installatie ondanks wat kleine aanpassing

Toppie!!

Goed advies, duidelijke offerte, faire prijs, goede kwaliteit, keurige montage, fijne deskundige mensen.

Erg tevreden, zowel over voor traject, als de daadwerkelijke installatie.

Zeer fijn bedrijf. Komen afspraken na. Heldere communicatie. Heren van installatie zeer netjes gewerkt. Erg vriendelijk. Ook de " verkoper" heeft ons alles goed en duidelijk uitgelegd, door hem gelijk alle vertrouwen in dit bedrijf. Alles naar wens verlopen.

Erg tevreden, zowel over voor traject, als de daadwerkelijke installatie.

Stipt en kundig gerealiseerd

Vanaf het 1ste gesprek tot de afronding is alles gelopen zoals beloofd. Eindelijk een bedrijf dat echt doet wat ze zeggen. Ook een kleine storing, die niet aan visie_duurzaam te wijten was, hebben ze snel en goed opgelost. Chapeau

Correcte offerte en conform plan correct geinstalleerd

Na enkele malen afstemming is een correcte offerte ontvangen. Levering en garantie was helder beschreven. Installatie is correct volgens plan uitgevoerd.

In een woord: Top!!

Top bedrijf, met kennis van zaken, klantvriendelijk, reageren meteen op je vragen.

betrouwbare leverancier heeft goed werk geleverd

Offerte en bijbehorend verhaal waren goed. Ook op levering was niets aan te merken, alleen de communicatie kan stukken beter.

Snelle reactie na aanvragen offerte. Duidelijke en rustige uitleg door adviseur. Levering is vervroegd, top dus. Monteurs werkten netjes, snel en waren vriendelijk en dachten mee met vragen van ons. Dezelfde dag mails met alle gegevens voor het aanmelden bij energieleveren.nl etc Kortom super tevreden

Snelle telefonische reactie na aanvraag offerte via de mail. Duidelijke en rustige uitleg van adviseur Marvin. Snellere levering dan eerst was afgesproken, top dus! Monteurs waren vriendelijke en kundig, waren snel klaar. Dachten met ons mee qua bekabeling. Direct dezelfde dag de afhandeling voor energieleveren en app gegevens Zeer tevreden dus.

Snelle reactie op aanvraag via mail. Duidelijke en rustige uitleg van medewerker Marvin. Snellere levering dan eerst was afgesproken, top dus! De monteurs waren vriendelijk en netjes en hebben snel goed werk geleverd, dachten mee met ons.

GEWELDIG

Heel blij met Visie Duurzaam. heel goed montageteam en tevreden over de afwerking. bedankt Walter en Michael!

Persoonlojk ben ik iemand die zeer critics is In burgelijke taal een mieren zeiker. En heb veel van deze cowboys aan huis gehad met mooie praatjes. Allemaal perfect prima toch Maar omdat deze firma Geen praatjes had en geen huis bezoek heeft gefaan puur op foto en wel aangesloten is bij een waarborg fonds En wel steefs te bereiken is en niet via zo een popie yopie in zijn dikke auto alleen telefonich te bereiken is. Was mojn keuze snel gemaakt. Prijs prima snelheid binnen 3 weken instalstie amway en mico omvormers en niet te bevaten alles liep perfect achter elkaar zelf de btw aangifte terwijl ik niets had betaald. Zelfs de instalatie achter elkaar dit heb ik nog nooit megemaakt no nonsen bedrijf. Dit bedrijf verdiend een PLUIM. zo hoort het geen cowboys die de consement pootje lichten met hun glade praatjes.

Gewoon goed en duidelijk.

Alles gegaan zoals het hoort te gaan. De panelen zijn zeer vakkundig en snel geplaatst. De monteurs zijn beleefd en vriendelijk. Als je een vraag hebt reageert Jordy binnen een dag met een duidelijke uitleg. Kortom super!

Prettig bedrijf

Van het offerte gesprek tot aan de oplevering niets dan lof. Wij hebben zowel de zonnepanelen als de airco’s via Visie Duurzaam laten plaatsen. Ondanks dat Visie Duurzaam met partners werkt die de installaties doen waren zij als aanspreekpunt goed bereikbaar. De installatie partners hebben net werk afgeleverd en waren bovendien erg meedenkend. De installatiedatum van de zonnepanelen is 1x verplaatst wegens levertijd van het materiaal, dit werd tijdig gecommuniceerd. Enige aandachtspunt was dat er bij het offertegesprek voor de airco’s niet vermeld was dat er voor de dakdoorvoer en de extra groep in de meterkast nog kosten bovenop de offerte zouden komen. De adviseur heeft de situatie destijds bekeken dus dit had men al kunnen aangeven. Dit is uiteindelijk overigens netjes opgelost door Jordy! Heel tevreden over de gang van zaken.

Professioneel bedrijf en alle afspraken stipt nagekomen

De monteurs hebben perfect gewerkt en alles tot op het laatste papiertje opgeruimd, ook de Electricien was stipt op tijd. Ze waren allemaal heel beleefd en behulpzaam. Echt topple.

Service was goed. Telefonisch alles goed geregeld en de prijs was ook niet verkeerd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Deskundig en eerlijk advies. Uitstekende nazorg.