OOQE PRO Q6 soundbar is een TOP soundbar

De OOQE PRO Q6 soundbar is een geweldige upgrade van het gevoelloze blikkerige geluid wat uit de TV komt. Wat een heerlijk vol geluid komt uit deze soundbar. De ingebouwde subwoofers verhogen de bas beleving aanzienlijk. Het volume kan nu super luid, al is dit vaak niet eens nodig. Films en muziek komen echt tot leven met deze soundbar. Kortom een goede aankoop met een zeer goede uitstraling ook.

prijs kwaliteit de beste keuze

mijn beste aankoop sinds jaren. De watch doet wat hij moet doen, en is daarbij nog mooi en goedkoop ook. Om de een of andere reden begaf de batterij het na 6 maanden, maar ik kreeg prompt een nieuwe watch toegestuurd. Topservice !!

Zeer goede aftersales garantie

Een jaar na aankoop kon ik mijn horloge niet meer laden. Ik kreeg een nieuw horloge opgestuurd . Top!

OOQE powercharge 3 powerbank = handig

Heb hem nu een tijdje en ben zeer tevreden. Het ligt standaard in mijn auto, zodat ik altijd genoeg vermogen heb om mijn telefoon op te laden. Heb het een aantal keren per ongeluk laten vallen. Het kan tegen een stootje :D Opladen is snel gedaan. Kan minimaal 6 keer mijn telefoon opladen.

Zeer blij met de aankoop van mijn OOQE Watch CS PRO

Fijn horloge die naar behoren werkt. Ziet er erg goed uit, precies hetzelfde als op de afbeelding. Wat ik zo fijn vind aan dit horloge is dat alles zo is gemaakt dat het makkelijk in te stellen is en ook zeer makkelijk in gebruik. Je kunt er echt heel veel mee. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

watch pro 7 van ooqe

Op tijd geleverd, goed van kwaliteit, makkelijk in gebruik. Het horloge doet meer dan alleen het tijd bijhouden: hartslag meting, bloeddruk meting, dagelijkse aantal stappen, calorie verbruik etc. Je kunt er ook mee bellen en berichtjes zoals e-mails, whatsapp berichtjes en social media berichtjes mee ontvangen. Het is erg makkelijk te bedienen. Ook voor mensen die niet zoveel verstand hebben van smartwatches zoals de wat oudere mensen.

Zeer goeie bluetooth oordopjes

Mijn OOQE FLOW MAX ervaring tot nu toe is erg positief. Fantastische oordopjes. Ik ben erg blij met het geluid wat eruit komt. Voor buitengebruik is het ook super handig. Het valt niet uit mijn oren. Je kunt het buitengeluid ook blokkeren als je dat wilt. Gewoon een paar keer op de oortjes drukken en je kan wisselen tussen de verschillende luistermodi. Top apparaatje!

Geweldige service!

Ik was heel blij met mijn OOQE ProX9, totdat mijn rechter oordop geen geluid meer gaf. Ik heb een mail naar servicedienst gestuurd en kreeg heel snel een reactie met tips waar het aan zou kunnen liggen. Uitgeprobeerd, maar helaas bleef mijn rechter oordop stil... Dus teruggemaild dat het nog steeds niet werkte en en waarop ik bericht kreeg dat ze een nieuwe set opgestuurd hadden ( die ik inmiddels heb ontvangen) Prima service dus, echt persoonlijk!

OOQE watch pro 7!

Dit is de beste smartwatch binnen de prijs categorie, denk niet dat ik een betere had kunnen vinden. Super strak design, mooi. Heel licht waardoor je nauwelijks merkt dat je het om hebt. Het irriteert de pols ook niet. Belkwaliteit is uitstekend. Trilfunctie is handig, wanneer je berichtjes binnenkrijgt enzo. Deze kan je ook uitzetten. Met berichten kan je zelf een selectie maken van welke programma's je wel of geen berichten wilt ontvangen op de smartwatch. Zo kun je zelfs e-mails binnenkrijgen. Opties voor wijzerplaten zijn ontelbaar. Letterlijk honderden wijzerplaten waar je een keuze uit kunt maken. Voor ieders wil is er wel wat, klassiek of sportief. Je kunt het ook passend maken voor elk soorten kleding wat je aan hebt. Ik raad deze smartwatch zeker aan, mooie uitstraling en heel veel interessante functies.

ooqe watch pro 7 perfect

Heel fijn deze smartwatch. Ik ben niet zo handig met technologische apparaten, maar moet zeggen dat deze erg makkelijk te leren en bedienen is. Redelijk accurate meetwaarden voor hartslag en bloeddruk. Lees mijn berichtjes niet meer op mijn telefoon maar direct op mijn horloge. De batterijduur is ook erg lang. Minimaal zo'n 7 dagen.

OOQE PRO HX9: Bijzonder goede koptelefoon voor het geld

Hele fijne koptelefoon met een erg goede audio. Verbind snel met TV en telefoon. Voor beide apparaten is de audio goed tot zeer goed. Het zit ook goed op je hoofd. Geen last van harde kussentjes ofzo.

Goede smartwatch met veel functies

Ik heb een smartwatch van dit merk, de OOQE Watch Pro 7 gekocht. Na lang zoeken tussen verschillende merken toch voor deze gegaan, omdat het toch wat voordeliger was qua prijs, maar ook door de verschillende specs. Tot nu toe ben ik er erg blij mee. Het heeft zeer veel functies. Zowel de smartwatch zelf als de bijbehorende app kan veel. Berichten en belopties zijn goed. Je kunt zelfs e-mails ontvangen. Daarnaast kun je je meest gebelde nummers importeren en direct bellen via de smartwatch. Verder heeft het een duidelijke opzet. Je krijgt alle functies in 1 opslag te zien. De menuweergave kun je ook gewoon zelf bepalen. Hierbij heb je keuze uit verschillende weergaves. Verder heeft het veel gezondheid en sport functies voor de liefhebber.

Super service!

Wat een top service! Het drukknopje van mijn OOQE CS PRO was verdwenen, en die kan je niet los bestellen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ik werd de volgende dag al terug gemaild. Na het toezenden van de factuur kreeg ik snel het bericht dat er een nieuwe watch wordt toegestuurd, gratis! Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen? Echt heel blij mee, bedankt Alex!

Snelle powerbank met veel vermogen

Zeer tevreden met de powerbank , de powercharge 3, die ik bij ooqe heb aangeschaft. De reden hiervoor is dat het een snelle laadtijd heeft. Ook wanneer je meerdere apparaten hebt verbonden. Ten tweede heeft het geen probleem met het opladen van grotere apparaten. Alles tiptop in orde dus.

OOQE S3 speaker: mooi geluid, batterijduur kan beter

De OOQE S3 speaker is een betaalbaar apparaatje met een mooi prijskaartje. Het geluid is zuiver en klinkt zeker niet verkeerd. Wat mij wel soms irriteert is dat de batterijduur niet zo lang is. Het gaat nog geen 10 uurtjes mee. Voor derest prima.

flow max earbuds

Artikel is top. Wel prijzig, 120 euro voor oordopjes is niet niks. Noise Cancelling werkt top, het blokkeert bijna al het geluid. Deze kun je ook handmatig makkelijk uitschakelen door de oordopjes ingedrukt te houden. Het geluid is goed en het volume kan hoog.

Geweldig geluid en draagcomfort

Ik was een tijdje geleden mijn ooqe flow pro kwijt. Dus besloot ik nu de ooqe flow max te kopen. Wat een fijne oortjes zijn het. Het geluid is van goede kwaliteit en de noise cancelling werkt naar behoren. Deze oordopjes zitten ook super lekker in de oren. De foam eartips zijn echt zacht en zo stoort het niet wanneer je ze in hebt. Ik gebruik ze ook om youtube films te bekijken op mijn smartphone, heerlijk.

watch 7

Ik had eerst een smartwatch van een ander merk. De watch pro 7 is veel uitgebreider op het gebied van stress, gezondheid en sport. Daarnaast heeft het ook veel bruikbare apps voor als je wilt afvallen en om gemotiveerd te blijven. Je kunt er veel mee doen en ook veel dingen aanpassen naar wens. De batterijduur is ook veel langer. Bij mij gaat het gemiddeld zo een 8 dagen mee. De batterijstatus wordt ook keurig weergeven.

Prima pro 7 smartwatch

Ik heb vorige week maandag de OOQE watch pro 7 aangeschaft. Tot nu toe ben ik onder de indruk van zijn kunnen. De gezondheidsfuncties werken goed en de metingen worden relatief snel verricht. Deze metingen worden ook opgeslagen en geanalyseerd waardoor je in een oogopslag alles ziet. De display is mooi helder en scherp. Het beeld hapert ook niet wanneer je de touch screen gebruikt. Batterijduur is bij intensief gebruik wel iets korter.

Fijne oordopjes, zuiver geluid en een lange batterijduur

Uit de oordopjes (OOQE FLOW MAX) komt een mooi gebalanceerd geluid. De oordopjes passen perfect in mijn oren en voelen echt ergonomisch aan. Heb er geen last van, ook niet bij langdurig gebruik. De oordopjes en oplaadcase zijn stevig en compact gebouwd.

PowerCharge 3 Powerbank : sterk, mooi, robuust

Erg fijne back up voor je telefoon en tablet wanneer je buiten huis bent en deze lege zijn. Het is voorzien van alle belangrijke aansluitingen voor Apple, Samsung en andere merken. De snelheid van opladen is, dankzij de quick charge functie erg snel. De powerbanks die ik hiervoor had hadden ook zogenaamd een snellaad functie, maar met deze merk je echt verschil. Ook kun je je telefoon vele malen opladen zonder dat het leeg gaat. Ik heb de 20000mah versie en ja vermogen heb ik zeker wel. Het is wel een beetje aan de zware kant. Voor mij is dit geen probleem, want dit laat ook daadwerkelijk zien dat het een groot vermogen heeft.

oordopjes ooqe flow max geweldig

de oordopjes zijn zeer makkelijk in gebruik, je hoeft niet eens de handleiding te lezen, binnen seconden verbonden. ze vallen niet uit de oren, ook niet tijdens het sporten. het geluid is helder, zowel de bas als hoge tonen doen het goed. je kunt ruisonderdrukking modus inschakelen door de oordopje 2 seconden in te drukken. vrijwel al het geluid van de omgeving wordt dan geblokkeerd. ik ben er zeer blij mee.

Koptelefoon duur maar goed, de OOQE PRO HX9

Hij mag dan duurder zijn dan sommige koptelefoons, maar hij is het dubbel dwars waard. Een zeer mooi geluid en het zit perfect op de oren. Je kunt zelf de maat volgens je eigen hoofdomtrek bepalen. De kussentjes zitten ook comfortabel en laten je niet zweten. Alhoewel €119,95 niet niks is, vind ik het toch dubbel dwars waard.

Nieuwe Ooqe watch binnen

Ik heb de watch pro 7 van Ooqe dinsdag binnengekregen. Het is een prachtige uurwerk. Gemakkelijk te activeren met je smartphone. Het horloge heeft veel functies en is makkelijk af te lezen. Ik ben zelf 74 en was eigenlijk bang dat het niet goed afleesbaar zou zijn. Gelukkig is dit niet het geval en zijn de letters relatief groot en alles is gelukkig in het Nederlands. Ik ben blij.

OOQE FLOW MAX: Geweldige oordopjes met ANC

Na veel oordopjes te hebben uitgeprobeerd om het windgeruis tijdens mijn fietstochten te blokkeren nu deze gekocht vanwege de veelbelovende reviews. Eindelijk is het gelukt! Er heerste een serene rust tijdens mijn fietstocht :) Het geluid is ook zuiver en helder. De bassen en hogere tonen zijn allemaal aanwezig en lopen niet in elkaar op. Ook de pasvorm is zeer goed. Lichtgewicht en je voelt nauwelijks dat je ze in hebt en toch zitten ze stevig in de oren. Een top product en elk besteed euro waard!

Over OOQE

OOQE is een Nederlands elektronica bedrijf dat momenteel actief is in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Polen en Oostenrijk. Wij spreken dezelfde taal en zijn altijd bereikbaar. De service van OOQE is persoonlijk. Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord op jouw vragen en wij lossen elk probleem op. Wij zijn als bedrijf rechtstreeks betrokken bij het design, de marketing en de productie van onze producten. Het productieproces wordt gecontroleerd door OOQE. Hierdoor kunnen wij een hoge kwaliteit waarborgen en jouw problemen snel oplossen. Zo staan wij garant voor de kwaliteit van onze producten.