Zeer aan te bevelen

Prettige en zeer vaardige mediator, had me geen betere kunnen wensen.

• Betrokkenheid

Betrokken en kundige advocaat!

Mijn ervaring met Ilse was heel erg prettig! Ze weet waar ze het over heeft, denkt met je mee en is heel erg betrokken. Ze communiceert snel en duidelijk en komt haar afspraken na.

Nvt

Nvt

Goede ervaring geweest

Een goede en fijne samenwerking

• Betrokkenheid

Nauwkeurig, Empathisch en Uitstekend: Een Voortreffelijke Advocate!

Mijn ervaring met Via Nova Advocatuur & Mediation was uitmuntend. Haar diepgaande kennis en expertise in het vakgebied waren indrukwekkend. Ze toonde niet alleen professionaliteit, maar ook een grote empathie en betrokkenheid bij mijn zaak. Ze leverde uitstekend werk en ik ben enorm dankbaar voor haar hulp.

Vakkundige advocaat

Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren! Communicatie was snel en duidelijk, is zeer daadkrachtig en door haar zelfvertrouwen , kennis en kunde beter uit mijn situatie gekomen dan ik zelf had voorspeld. Heel erg bedankt Ilse.

Daadkrachtig en deskundig

De samenwerking met Ilse heb ik als heel prettig ervaren. Zij weet op het juridische vlak heel goed en onderbouwd te adviseren en vertegenwoordigen met een daadkrachtige zakelijke insteek. Ilse heeft ook aandacht voor de persoonlijke en emotionele aspecten als dat nodig is om mij als cliënt gerust te stellen. Die mix van zakelijke aanpak in combinatie met aandacht voor het welbevinden van de cliënt spreek mij heel erg aan. Ik kan Ilse zeer aanbevelen.

Betrouwbare zelfverzekerde advocaat

Ik ben iemand die bevestiging nodig heeft in de keuzes die ik moest maken en hierbij heeft Ilse mij een super goed begeleid. Ze heeft alle opties die er waren in goed overleg besproken maar iok haar mening geeft als ze iets anders denkt en neemt daar ook de tijd voor. Voor mij is ze een betrouwbare en zelfverzekerde advocaat die haar werk super goed doet.

Prettig, ontspannen geregeld!

Ilse heeft aandacht voor de sfeer, geeft beiden de ruimte en bakent toch goed af. Ze weet inhoudelijk waar ze het over heeft.

• Betrokkenheid

Uitstekende begeleiding van een complexe zaak

We zijn erg, tevreden over hoe Ilse de zaak heeft opgepakt, begeleid en afgehandeld. Professioneel, goed gecommuniceerd en snel.

Zeer fijn geholpen

Ik ben heel erg prettig geholpen door Ilse. Ze geeft duidelijk aan hoe het er voor staat en wat zij dan voor je kan betekenen. Ik zou haar zeker aanraden!

Daadkracht, persoonlijk en eerlijk

Op aanraden van een collega contact gezocht met Via Nova terecht. Er was snel contact en binnen 2 werkdagen had ik een afspraak. In het gehele proces heb ik het contact en de afstemming als zeer prettig ervaren, zijn mijn belangen goed behartigt maar bovenal is er een akkoord gekomen waardoor ik verder kon en deze situatie kon afsluiten. Ilse is een enorm betrokken en warm persoon, die echt meedenkt en alles op alles zet voor het beste resultaat.

• Betrokkenheid

Ik vindt dat ik heel goed ben geholpen door Ilse

Ilse heeft heel veel voor mij geregeld en is van alles op de hoogte. Ze heeft heel veel voor mij uitgezocht en wat ze belooft doet ze. Ze is niet alleen advocaat maar ook echt betrokken geweest bij mij zaak en leeft met mij mee tijdens en na het proces.

• Betrokkenheid

Ilse is een hartelijke professional die ik iedereen zou gunnen in zijn of haar proces!

Dank Ilse voor jouw inzet en betrokkenheid; je bent enorm professioneel en warm tegelijk!

• Betrokkenheid

Ilse heeft ons goed begeleid en weet beide partijen nader tot elkaar te brengen.

Het mag voor zich spreken dat een scheiding nooit leuk is. Ilse voelt goed aan hoe beide partijen er in staan en weet de juiste vragen te stellen en indien nodig geeft ze ook tegengas om je de juiste inzichten te geven.

Toegankelijke mediator

Ik vond het prettig om met Ilse van Via Nova te werken. Het maakte voor mij het proces van de scheiding een stuk duidelijker. Haar expertise en makkelijke manier van praten zijn een mooie combinatie.

Betrokken en creëert overzicht

Mijn ervaring met Ilse zijn positief. Ze creëert overzicht in de chaotische periode waarin je belandt. In elk gesprek hanteert ze dezelfde volgorde van wat er geregeld moet worden, dat geeft duidelijkheid! Ze neemt je bij de hand en neemt werk uit je hand. Er is ruimte voor gevoel, ik voelde me gehoord.

• Betrokkenheid

Rust en duidelijkheid in een gekke periode

Ik kan Ilse van harte aanbevelen. In een periode met veel vragen, stress en emoties zorgt zij voor rust en duidelijkheid en waar nodig kan ze binnen no time de plannen wijzigen, zonder dat je daar zelf over na hoeft te denken. Een welverdiende 10!

• Betrokkenheid

Een eerlijke advockaat die ervoor gaat.

Ik kan deze advocaat aan iedereen aanbevelen, ze is profesioneel, kan zich goed inleven in de problemen en is erg meelevend.

• Betrokkenheid

Ik heb Via Nova als betrokken, betrouwbaar en invoelend ervaren.

Vanaf de eerste ontmoeting voelde Via Nova menselijk aan. Niet alleen oog voor het formele, maar ook voor de personen aan tafel. Hierdoor werd een respectvolle en open sfeer gecreëerd en konden er, geholpen door de kennis en deskundigheid bij Via Nova, goede afspraken worden gemaakt.

Betrokken, deskundig en professioneel

Tijdens deze lastige periode was Ilse zeer betrokken en empatisch zonder haar professionele en onpartijdige rol te verliezen. Zij dacht op zoveel fronten mee en kon verschillende adviezen en afwegingen duidelijk formuleren, juist ook op onderwerpen waar je in eerste instantie niet aan denkt. Dit alles maakt dat ik ondank alles positiever kan terugkijken op deze periode.

Hele goede ervaring

Ik ben op een goede, empathische en deskundige manier geholpen.

Fijn geholpen

• Betrokkenheid

Ilse is pro-actief, doortastend, empatisch, eerlijk en assertief.

Vanaf het eerste contact voelt het vertrouwd. Ilse deelt eerlijk wat kansen en valkuilen zijn. Qua communicatie tussen ons kan ze zowel meevoelend als direct zijn. Dat voelt veilig. Tijdens gesprekken neemt ze de leiding en is ze doortastend. Als het nodig is deinst ze niet terug en staat haar ‘mannetje’.

Betrokken en betrouwbaar

In het mediation proces was Ilse nooit partijdig, maar bij beide partijen betrokken. Haar advies en uitleg over alle stappen in het proces waren helder, daardoor vond ik de gesprekken prettig. Ik voel me gehoord en ben erg blij met het resultaat.

Over Advocaatscore.nl