Zeer professioneel en vakkundig

We zijn in een lang en intensief overname proces uitermate plezierig, maar vooral ook deskundig bijgestaan door Bright Orange, waarbij de rechten en benefits van de verkopende organisatie goed geborgd zijn gebleven. De stijl van onderhandelen, waarbij de ervaring van Leen van Hoogdalem en zijn team zeer waardevol is gebleken, is een vak apart. De charme waarmee dat gebeurt, naast de standvastigheid heeft geleid tot een succesvolle deal, waarbij onze rechten en belangen goed bewaard zijn gebleven.

Zeer professionele en prettige begeleiding met uitstekend resultaat

Ik heb Leen van Hoogdalem leren kennen als een waardevolle partner en adviseur. Hij heeft ons op een niet alleen zeer deskundige, maar ook prettige manier begeleid. Dit met oog voor tegengestelde belangen en met veel humor. Tevens pluim voor Robin

Zeer deskundige en professionele advisering, waarbij de klant echt centraal staat.

Een zeer positieve ervaring over het gehele recente verkoopproces en ook eerdere transacties in de afgelopen jaren, waarbij mede door een heldere en analytische uitleg van de adviseur het voor ons de te nemen stappen en keuzes gemakkelijker maakte. De kracht daarbij is vooral het bij elkaar brengen van verschillende belangen zonder het menselijke en sociale aspect uit het oog te verliezen.

Uitstekende begeleiding, alleen maar lof!!!

Bij de verkoop van ons bedrijf zijn we begeleid door Leen van Hoogdalem. Hij heeft ons als verkopers uitstekend geadviseerd. De voor ons vaak lastige materie wist hij aan ons steeds goed uit te leggen , vaak in "Jip en Janneke". Hij is onvermoeibaar en altijd beschikbaar. Daarnaast is Leen een heel prettig persoon.

Uiterst prettige samenwerking!

Ik ken Peter Paul uit een eerder traject uit 2008, waarbij hij ons bijstond op het gebied van een waarderingsvraagstuk. Nu vonden wij, gezien de eerdere uitstekende ervaring, de weg terug naar Zwolle voor een mediationtraject. De ervaringen waren wederom zeer positief. Een traject kon je het eigenlijk niet noemen. Doordat Peter Paul de juiste (vaak ook kritische) vragen stelde en met een uitstekende analyse van de situatie kwam, konden we enorm snel tot de kern komen en waren we het binnen twee sessies helemaal eens. De uitkomst is er één die niet voor de hand lag, maar wel volledig door beide partijen gedragen wordt en bovendien nieuwe energie en kansen biedt. Wat mij betreft is Bright Orange dé go-to partij voor waarderingen en mediation op dit vlak.

Beste Marnix, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het doet ons goed om te lezen dat u onze werkwijze zo waardeert. Dat stimuleert ons team enorm om tot het uiterste te blijven gaan voor onze klanten.

Aan te bevelen

BrightOrange hebben we ingezet voor een aantal bedrijfswaarderingen en we zijn erg content met de samenwerking. Kundige analyses, prettige communicatie, objectief en veel gevoel voor onderlinge verhoudingen. We kunnen Peter Paul en zijn collega’s dan ook van harte aanbevelen binnen dit vakgebied.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over onze bedrijfswaarderingen.

Persoonlijk en professioneel

Ik ken Peter Paul al meerdere jaren. Bij diverse vraagstukken heeft hij mij en mijn compagnon altijd zeer goed geholpen. Kan de situatie duidelijk analyseren en de gevolgen in kaart brengen. Daarnaast staat Peter Paul ook open voor jouw visie op de zaak en houdt daar rekening mee.

Beste Rene, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dat stimuleert ons team enorm om tot het uiterste te blijven gaan voor onze klanten.

Een zeer deskundige begeleiding, als zeer prettig ervaren

Een top begeleiding van het begin tot het einde. Kennis van zaken en zeer goed bereikbaar.

Beste Daniël, bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat het proces zo goed verlopen is.

objectief, professioneel, duidelijk

Een waardering door BrightOrange bevat het hele spectrum aan analyses waardoor er zekerheid wordt verkregen over een objectieve en vooral correcte waardering. De professionele aanpak blijkt uit het brede en daardoor ook verassende manier van waardeonderzoek. Niet eenzijdig maar meerdere invalshoeken worden beoordeeld. Ondanks de soms complexe materie zijn ze instaat dit helder en duidelijk uit te dragen zodat het voor iedereen begrijpelijk is. En prettige mensen om mee samen te werken.

Beste Piet, hartelijk dank voor uw beoordeling. BrightOrange hecht veel waarde aan een professionele waardering en het is fijn om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft. Dat stimuleert ons team enorm om tot het uiterste te blijven gaan voor onze klanten.

Betrouwbare, eerlijke en leergierige organisatie.

Hoogopgeleide professionals die hun vak verstaan. In het vakgebied van de corporate finance zijn ze beter dan de markt. Daarom schakelen we professionals van Bright Orange graag in om hun kennis over te dragen aan andere professionals. Als je als organisatie veel in je medewerkers investeert, dan duurt het niet lang of je maakt het verschil in de markt. Bright Orange weet dat als geen ander. Herman Derks MBA Directeur Personal&Corporate Finance Avans Hogeschool BV

Beste Herman, ontzettend bedankt voor uw positieve beoordeling. Bij BrightOrange vinden we continue ontwikkeling heel belangrijk. Uw beoordeling stimuleert nog meer om het beste uit onszelf te halen, kennis te delen en nog lang met jullie samen te werken.

Prima partij als je bedrijf wilt verkopen

Een goede partij in de onderhandelingen bij de verkoop van uw bedrijf. Zij ontzorgen u compleet bij de onderhandelingen met koper.

Beste Henk, bedankt voor uw mooie beoordeling. We blikken terug op een fijne samenwerking, waarbij we jullie met plezier hebben bijgestaan.

Erg positief, kundige en eerlijk team!

BrightOrange heeft mij geholpen mijn bedrijf deels te verkopen, hun kennis en eerlijkheid hebben ervoor gezorgd dat het juiste bedrag tegen de juiste condities is onderhandeld. Voor de kopende en verkopende partij is dit een groot voordeel geweest omdat achteraf beide partijen met een goed gevoel terug kijken op de deal. Dit is mijn inziens het belangrijkste bij een gedeeltelijke verkoop. Ik beveel BrightOrange zeker aan.

Beste Arthur, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat zowel u als de kopende partij met een goed gevoel terugkijken op onze samenwerking. Natuurlijk staan we ook in de toekomst graag voor u klaar.

Verstand van zaken en informeel, professioneel contact

Peter Paul en Hermen hebben geholpen bij waarderingsvraagstukken bij een overname. Dit is uiterst goed verlopen.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u met plezier bijgestaan en blikken terug op een fijne samenwerking.

Zeer professioneel en toch pragmatisch

Wij zijn zeer professioneel en succesvol geholpen ons bedrijf te verkopen.

Beste Onno, wat fijn om te horen dat het verkooptraject zo positief verlopen is. Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling, dat waarderen wij zeer.

Actief, duidelijk en ondernemend

Wij werken bij aankoop en verkoop samen met BrightOrange, onze ervaringen zijn zeer positief, de betrokkenheid van de directie en haar personeel is groot, de werkzaamheden worden tot in detail goed uitgewerkt, waarbij de realiteit nooit uit het oog verloren wordt, markt kennis en inzicht in branches ( cijfer inzichten) zorgen ervoor dat BrightOrange snel en adequaat reageert en daarmee een actieve rol heeft in het speelveld van overname.

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat jullie onze samenwerking zo positief ervaren hebben, dat is geheel wederzijds.

Kwaliteit behoeft geen uitleg

In de bedrijfsliteratuur van BrightOrange staat: Sinds 2014 gaan wij tot het uiterste voor onze klanten. Van het eerste adviesgesprek tot en met de closing van de deal. Ik zou dit als waardering hebben kunnen schrijven. Dhr L van Hoogdalem, wij zeggen inmiddels Leen, heeft ons als bedrijf diverse keren bijgestaan bij een mogelijke aankoop als verkoop. Bij iedere bespreking was er gedegen onderbouwing. Bij iedere onduidelijkheid een heldere uitleg en bij elke moeilijke voortgang een eerlijke mening, een kalme stem in een soms roerige uitwisseling. Persoonlijk heb ik veel aan het advies van Leen gehad welke hij met veel geduld en humor gaf. Wij zijn tot de closing van de deal gekomen. Tot grote tevredenheid. Dank aan BrightOrange.

Beste Ingrid, bedankt voor uw mooie woorden. Het doet ons goed dat onze bedrijfsliteratuur helemaal aansluit op uw ervaring. De persoonlijke, servicegerichte aanpak is iets waar we bij BrightOrange veel waarde aan hechten. We zijn blij dat we samen met u het traject met succes hebben afgerond.

Bijzonder positief!

Met BrightOrange/Leen één onderneming-verkooptraject gerealiseerd en verschillende aankoop- en participatieacties gedaan. Met name de allround kennis en professionele/no-nonsens aanpak spraken mij enorm aan en hebben tot mooie resultaten geleid. En vaak met een goede dosis humor :).

Beste Daan, wat fijn om te horen dat u onze samenwerking zo positief ervaren heeft. Goed om te horen dat onze kennis, aanpak en humor tot mooie resultaten hebben geleid. We staan ook in de toekomst graag voor u klaar.

Zeer prettig om mee te werken

In de meerdere decennia dat we elkaar kennen zijn de deals en werkzaamheden altijd netjes / discreet en met een gezonde dosis humor opgepakt. De emotie -die vaak gepaard gaat in dergelijke trajecten- weten ze met een bijna zaligmakende rust, geduld en goed dialoog vlak te trekken en dit komt de communicatie ten goede. Respect!

Beste Wim, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u al jarenlang graag met ons samenwerkt. We staan onze klanten graag bij in (emotionele) trajecten en hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.

TOP ADVIES

De heer Leen van Hoogdalem is mijn adviseur. voor diverse projecten gebruik gemaakt van zijn gedegen kennis en denkt mee. Dikke pluim

Beste Anja, wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met Leen van Hoogdalem. Hartelijk bedankt voor het delen van uw beoordeling.

BrightOrange heeft de verkoop van mijn bedrijf op een professionele en prettige wijze begeleid.

Via een zaken relatie ben ik in contact gekomen met BrightOrange,en vooral de professionele maar toch relaxte wijze waarop BrightOrange de verkoop van mijn bedrijf heeft begeleid is iets waar ik positief op terugkijk. Met name ook dat alle aspecten en mogelijkheden die er bij de verkoop van een bedrijf komen kijken goed zijn uitgelegd en afgewogen. Ook is niet gepusht om tot een deal te komen, maar was de inzet duidelijk om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken.

Beste Jaap, hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Dat waarderen wij zeer. Goed om te horen dat u positief terugkijkt op het verkooptraject. Bij verdere vragen staan we uiteraard graag voor u klaar.

uiterst bekwaam en duidelijk

prettige samenwerking, prettige mensen ondanks dat er soms taal in deze gesprekken/ contracten wordt gebruikt die voor een leek onbekend zijn of klinken. ik heb het als zeer prettig ervaren om te horen dat Bright Orange er voor beide partijen is ( zowel verkopende als kopende partij. Gr René

Beste René, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over ons te schrijven. We nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe we ingewikkelde termen in begrijpelijke taal kunnen verwoorden. Bij BrightOrange behartigen we de belangen van zowel onze klant als de tegenpartij. Goed om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft.

Al het goede!

We hebben Leen leren kennen in 1996/1997 en is tot de dag van vandaag onlosmakelijk aan ons bedrijf en aan de 3 aandeelhouders verbonden. Betrouwbaar, toegewijd en kennis van advies geven. We hadden en hebben ons geen betere kunnen wensen!

Beste Roy. Wat fijn dat u onze jarenlange samenwerking zo waardeert. Dat is geheel wederzijds. Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat we u nog lang van dienst kunnen zijn.

Professioneel, vertrouwen, discretie, betrouwbaar, efficiënt en plezierige omgangsvormen

Na een meerjarenproject met BrightOrange kan ik mijn ervaringen met haar specialisten als volgt in trefwoorden het best samenvatten. Professioneel, vertrouwen, discretie, betrouwbaar, efficiënt en met plezierige omgangsvormen. Ik kan BrightOrange persoonlijk en professioneel van harte aanbevelen!

Hartelijk dank voor uw beoordeling André. Fijn om te horen dat u het project zo positief heeft ervaren. De trefwoorden brengen een grote glimlach op ons gezicht!

Over BrightOrange

BrightOrange is een corporate finance adviesbureau, dat gespecialiseerd is in bedrijfswaardering, aankoop- en verkoopbegeleiding, mediation en schadeberekening in gerechtelijke procedures. Vanuit Amsterdam, Utrecht en Zwolle staan we dagelijks voor onze klanten klaar. Van het eerste adviesgesprek tot en met de closing van de deal.