Laden reviews...
Laden reviews...
33 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden regelmatig vriendelijke bediening, vakbekwame medewerkers en vlotte afhandeling. De gesprekken voelen persoonlijk en respectvol aan. De algehele ervaring weerspiegelt toewijding aan klanttevredenheid en betrouwbaarheid.
Prima auto en 50 jaar dat ik bij Ford in Zeist klant ben allemaal leuke en betrouwbare mensen
Beveelt aan
2 September 2025
Chris
Leusden-Zuid
Beste Chris,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en uw trouw aan Ford Zeist, al 50 jaar! Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met uw auto en met ons team. Wij waarderen uw vertrouwen enorm en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Goede ervaringen opgedaan binnen Ford ,begin deze eeuw ,was het uit enthousiasme om deze vestiging te bezoeken. De oprechte motivatie en vakkennis heeft ons doen besluiten niet bij Broekhuis maar in overleg met Daan een auto samen te stellen.. Het vertrouwen in het merk, zo ook de adviezen van Daan geeft ons vertrouwen in jarenlang auto plezier… Wij zijn Volvo erkentelijk voor decennia fijn en veilig rijplezier , nimmer problemen ervaren. Daar er geen passend type meer voor ons in het Volvo programma zit en de motivatie voor een Chinees merk niet aanwezig is zijn we echt blij dat Ford nu de opvolger is, hoe mooi kan het in het leven lopen…
Beveelt aan
25 August 2025
Hans
Blauwestad
Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en lovende beoordeling. Wat mooi om te lezen dat u, mede dankzij de betrokkenheid en vakkennis van Daan, met vertrouwen voor Ford heeft gekozen. We waarderen het vertrouwen dat u opnieuw in onze vestiging stelt, nu met de keuze voor Ford. Mooi dat we u zowel met Volvo als Ford van dienst mogen zijn. We wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe en staan graag voor u klaar in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Uiteindelijk weer bij Broekhuis uitgekomen, na eerdere prima ervaring. Nu naar het filiaal in Zeist gegaan en een Ford Kuga gekocht. Geholpen door Daan Zanting. Een zeer bekwaam medewerker die ons uitstekend heeft geholpen met een goede inruilprijs voor onze 'oude Kuga'. Zelfs bij een kleine reparatie van de 'nieuwe Kuga' heeft hij alles zeer snel geregeld tijdens weekend. Kortom betrouwbaar en uitstekende service. Jammer dat de vestiging niet in het 'westen' is gevestigd.
Beveelt aan
21 August 2025
Bette J
Ridderkerk
Beste Bette,
Dank u wel voor uw mooie woorden en uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat u opnieuw bij Broekhuis bent uitgekomen en dat collega Daan u zo goed heeft geholpen bij de aankoop van uw Ford Kuga én bij de snelle service achteraf. Daar doen we het voor!
Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe Kuga!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Na een zeer fijne onderhandeling. Tot een overeenkomst gekomen. Een warm ontvangst van de Heer Theus Lagerweij. Namen wij onze Ford Kuga en een heerlijke doos gebak mee naar huis. Immers gaat liefde door de maag en dat was heerlijk.
Beveelt aan
26 July 2025
Richard van der Stelt
Hilversum
Beste Richard,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Wij zijn verheugd te horen dat de onderhandeling als zeer prettig is ervaren en dat we gezamenlijk tot een mooie overeenkomst zijn gekomen.
Het doet ons bijzonder goed dat u de ontvangst door Teus als warm heeft ervaren. Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe Ford Kuga.
En natuurlijk: fijn om te horen dat het gebak in de smaak viel, liefde gaat tenslotte écht door de maag!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Pascal heeft ons vanaf minuut één zeer goed begeleid bij de aankoop van ( nu) onze Mazda. Stond in Almere. Pascal , ook al is Mazda een "vreemd" merk voor Broekhuis, had op al onze vragen een antwoord, al dan niet met backservice van zijn collega's. Hij is een goede luisteraar en gaf ons alle ruimte en tijd om te vragen wat we wilden.
Beveelt aan
11 July 2025
Job Olij
Den Dolder
Beste Job,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u onze collega Pascal als zo gastgericht heeft ervaren.
Wij streven ernaar om iedere gast vanaf het eerste contactmoment volledig te begeleiden en te ontzorgen, en het is geweldig om te horen dat Pascal hierin voor u het verschil heeft gemaakt.
Wij wensen u veel rijplezier toe met uw nieuwe Mazda en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Ik kom al vele jaren bij dit bedrijf en ben altijd weer onder de indruk van de persoonlijke aandacht en betrokkenheid in combinatie met vakkennis. Ook is het erg aangenaam dat er weinig verloop van personeel is zodat je jarenlang met dezelfde mensen te maken hebt die je goed kennen.
Beveelt aan
11 July 2025
Hans
Soesterberg
Beste Hans,
Wat mooi om te lezen dat u onze persoonlijke aandacht en vakkennis zo waardeert. Hartelijk dank voor uw jarenlange vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Broekhuis Volvo/Ford Zeist
zeer netjes ontvangen en netjes en goed geregeld top bedrijf ze hebben de boel goed voor elkaar.
Beveelt aan
8 July 2025
Bert
Elburg
Beste Bert,
Bedankt voor uw mooie review.
Dit waarderen wij enorm.
We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Fijn bedrijf werd geholpen door Daan prettige verkoper. Niet opdringerig en geeft goed advies. Heeft luisterend oor. Toen ik ook nog bij inruil van mijn Ford goede prijs kreeg was de deal voor mijn nieuwe auto gauw beklonken. Ook nog allerlei zaken extra op mijn auto laten maken trekhaak en dashcam. Tot in kleinste detail is nagedacht zonder dat je zelf erbij stil stond. Dop op de trekhaak en een kentekenplaat. Zijn kleine dingen maar maken de aankoopervaring compleet. De aflevering is een feestje glimmende auto onder een mooi kleed en nog een lekkere herinnering gekregen als aandenken van het afhaalmoment. Dit maakt voor mij dat het een topbeleving is en een topscore verdiend!
Beveelt aan
4 July 2025
rob
Capelle aan den IJssel
Beste Rob,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo prettig bent geholpen en tevreden bent over zowel de inruilprijs als de aankoop van uw nieuwe auto.
Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto, en graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Ik ben bij Arjan terecht gekomen op advies van mijn vriend die ook al 2 mooie auto’s via jullie eerder gekocht heeft. Bij aankomst werden we warm ontvangen. De vriendelijkheid, eerlijkheid en adviezen tijdens het gesprek maakt het betrouwbaar en er is ruimte voor vragen en wensen maar natuurlijk ook voor een gezellig praatje. Alles wat besproken is wordt nagekomen. Ik ben erg tevreden en na het ophalen kregen we een heerlijk gebak mee en net als de service helemaal TOP! Bedankt voor alles!
Beveelt aan
14 June 2025
Nancy
Amersfoort
Beste Nancy,
Wat een fantastische review hartelijk dank daarvoor! Wat mooi om te lezen dat u via een tevreden klant bij Arjan terecht bent gekomen en dat u zich zo welkom en goed geholpen voelde. We vinden het belangrijk dat afspraken worden nagekomen en dat er ruimte is voor persoonlijk contact. Geniet van uw auto én van het gebak, en graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Ik heb mijn Volvo XC40 weggebracht voor onderhoud. Van de werkplaats kreeg ik een telefoontje dat de onderhoud gedaan was en opgehaald kon worden. Maar er mankeerde toch nog wat aan de auto. Er waren zoveel punten dat gedaan en vervangen moest worden dat de auto voor een afspraak terug moest. Zo gezegd zo gedaan en ik moest eerst van mijn kant een goedkeuring geven voor de reparaties die gedaan moeten worden. De punten die gedaan moesten worden vielen gelukkig nog onder de garantie vertelde de werkplaats mij (eerlijkheid).
Beveelt aan
12 June 2025
Cornelis Vermeulen
Amersfoort
Beste Cornelis,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie vanuit onze werkplaats en dat wij u eerlijk hebben geïnformeerd over de benodigde reparaties aan uw Volvo XC40.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of onze hulp nodig hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Prima geholpen door Daan met goede service en afspraken. Blij met de auto en prettig gevoel bij de koop en dat de auto komend jaar daar weer voor de apk gedaan kan worden.
Beveelt aan
10 June 2025
Nathalie
Elst
Beste Nathalie,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven.
Goed om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren.
We wensen u veel; fijne en veilige kilometers toe in de nieuwe auto. En graag tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
We zijn vlot en goed geholpen door Erik. De communicatie was prettig en duidelijk, en we kregen professioneel advies. Alles verliep soepel van begin tot eind. We zijn zeer tevreden.
Beveelt aan
3 June 2025
Annemiek
Heemstede
Beste Annemiek,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u vlot en professioneel bent geholpen en dat de communicatie duidelijk en prettig was. Wij waarderen uw vertrouwen en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Een XC90 Occasion op internet gezien, contact gehad met Broekhuis, en bezichtigd op vrijdagmiddag en de auto stond ons helemaal aan. Een proefrit was niet meer mogelijk vanwege de sluitingstijd, maar een offerte is opgemaakt en op basis daarvan voor dinsdagmiddag nog een proefrit afgesproken. Echter 3 uur van tevoren worden we gebeld dat de auto door een collega al is verkocht. Hoe onbetrouwbaar kun je zijn als garage? Weet je daar intern van elkaar niet wat je onder bod en in principe verkocht hebt?
Beveelt niet aan
27 May 2025
Wicher
Kampen
Beste Wicher,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen.
Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest.
Zoals we tijdens ons eerdere contact hebben aangegeven, willen we nogmaals onze excuses aanbieden voor de miscommunicatie rondom het vasthouden van de auto. We hadden u vooraf beter moeten informeren en nemen dit mee om onze service in de toekomst te verbeteren.
We hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn en dat we het vertrouwen weer kunnen herstellen.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Vriendelijke ontvangst. Kreeg een bericht of ik akkoord ging met een reparatie van het stuurhuis zodat ik wist wat dat ging k9sten. De auto was mooi op tijd klaar en mooi gewassen. Kortom, zeer tevreden.
Beveelt aan
20 May 2025
Gert
Soesterberg
Beste Gert,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service, van de vriendelijke ontvangst tot de duidelijke communicatie over de reparatiekosten.
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Top en erg prettig
Beveelt aan
20 May 2025
Schaap
Hoevelaken
Bedankt voor uw positieve review!
Wat fijn dat u zo goed bent geholpen.
De volgende keer staan we graag weer voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
We zijn goed ontvangen, hebben een hele mooie XC40 gekocht en zijn heel tevreden.
Beveelt aan
20 April 2025
Jeroen
Zoetermeer
Beste Jeroen,
Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Volvo XC40!
Het doet ons goed te lezen dat u zo een fijne ervaring heeft gehad.
Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Een prettig contact met de verkoop en aflevermensen van Broekhuis.
Beveelt aan
15 April 2025
Dick
Leuvenheim
Beste Dick,
Bedankt voor uw vriendelijke woorden.
Wat fijn om te horen dat u het contact met onze collega's als prettig heeft ervaren en tevreden bent over onze afleverservice. We stellen uw terugkoppeling zeer op prijs en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Alles is uitstekend uitgevoerd met een zeer goede service zowel voor als na de koop van het contract!
Beveelt aan
11 April 2025
Herman R.
Zeist
Beste Herman,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij zijn zeer verheugd te horen dat u een fantastische ervaring heeft gehad en dat zowel de uitvoering van onze diensten als de service voor en na de aankoop van het contract aan uw verwachtingen voldoen.
Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Verkoper zeer aardig, helaas een aantal dingentjes vergeten. Auto is van binnen niet schoongemaakt. Krasje rechter zijkant niet weggepoetst. Usb poorten werken niet. We denken dat de navigatie geen update heeft gehad, aantal wegen staan er niet op. Auto is top, dat maakt een hoop goed. R. Kleijn
Beveelt aan
8 April 2025
Kleijn
Zaandijk
Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We zijn blij te horen dat de auto zelf top is en dat dit veel goed maakt!
Het spijt ons te vernemen dat er een aantal zaken zijn die niet naar wens zijn.
We hebben een voorstel gedaan om de nodige verbeteringen, zoals het poetsen van de auto, te verzorgen.
Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen dat we het naar uw tevredenheid kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Prima service en goede feedback over wat er gevonden is tijdens het onderhoud.
Beveelt aan
7 April 2025
Ingrid Schneiders - Pelgrom von Motz
Leusden
Beste Ingrid,
Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw positieve ervaring!
Fijn om te zien dat u tevreden bent met onze service en de feedback over het onderhoud. We doen ons best om altijd helder en transparant te communiceren.
We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn, graag tot dan!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Attente receptie. Direct geregeld dat er een persoon beschikbaar kwam. Matthijs Verschoor in ons geval. Prettig persoon met goed gevoel voor de klant. Duidelijk bij de verkoop. Bij het ophalen van de (gebruikte) auto voldoende tijd genomen om ons te informeren. Denk niet dat er verschil gemaakt wordt of het een nieuwe of gebruikte auto betreft. Dik tevreden.
Beveelt aan
20 March 2025
Frans
Zuid-Scharwoude
Beste Frans,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent met onze service en de aandacht die u heeft ontvangen.
Matthijs en ons team doen altijd hun best om elke klant een prettige ervaring te bieden, of het nu om een nieuwe of gebruikte auto gaat.
We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Goede service, conform afgesproken tijdslot, erg goede ontvangst en comfortabel ruimte om te wachten, met koffie, thee en vers fruit. De telefonische bereikbaarheid is bijzonder slecht, hopelijk verandert/verbetert dit snel.
Beveelt aan
18 March 2025
Len de Bruin
Amersfoort
Beste Len,
Hartelijk dank voor uw review en de gegeven feedback.
Wat betreft de bereikbaarheid doen wij ons best om dit zo goed mogelijk op orde te krijgen. Verder zijn we blij dat u over de service en het bezoek zo tevreden bent.
Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Een jaar geleden kocht ik bij u mijn auto met daarbij een garantie tot aankomend juni. Toen ik mij ruim drie weken geleden melde bij de garage werd mij gezegd: raar want deze melding zou hij de eerste twee jaar na aankoop niet moeten krijgen. Echter, hij moest toch terug want de olie moest vervangen worden (wat dus raar was voor een auto die ik nog geen jaar geleden heb gekocht) en bij het ophalen van de auto krijg ik wel de rekening gepresenteerd van over de 500 euro. Kortom, ik ben niet tevreden.
Beveelt niet aan
12 March 2025
Arjan van Valkengoed
Zeist
Beste Arjan,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben contact met u opgenomen en uw ervaring besproken. Zoals besproken hebben we u ook een tegemoetkoming gedaan voor het volgende onderhoud.
Graag zien we u de volgende keer bij ons in de vestiging.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Wat een vriendelijke mensen werken bij Broekhuis Zeist. Mooiste verrassing was dat mijn auto gewassen en gezogen klaarstond.
Beveelt aan
25 February 2025
Tanja
Woudenberg
Beste Tanja,
Bedankt voor uw mooie review.
Wat fijn dat u het contact met onze collega's zo heeft ervaren. Ook zijn we blij dat u verrast was met het wassen en uitzuigen van uw auto.
Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Op het moment dat wij "onze"auto zagen bij Broekhuis Zeist hebben we gebeld voor een afspraak met Arjan. Dit ging om een Ford C-Max uit 2018. We werden goed ontvangen, vriendelijk, geinterreseerd in zijn klant. Dit gaf ons een vertrouwd gevoel. Hierdoor ook de auto gekocht. Aflevering zoals besproken. Het was gewoon goed.
Beveelt aan
17 February 2025
Allert Gol
Vledder
Beste Allert,
Bedankt voor uw beoordeling.
We zijn blij om te zien dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons in Zeist en dat Arjan u vriendelijk en deskundig heeft geholpen.
Het is fijn om te weten dat het vertrouwde gevoel bijgedragen heeft aan uw beslissing om de Ford C-Max aan te schaffen.
We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
Blanckenhagenweg 6
3712 DE Zeist
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Makelaardij, Vastgoed
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit