Keurige mensen, van offerte traject tot afhandeling factuur. Top geregeld!

Niet meers dan lof over de (snelle) communicatie van het hele traject. De panelen zijn netjes geplaatst! Respect voor de collega die binnen de zaken heeft afgewerkt. Ik kan Sunny Energy aan iedereen aanraden!

Zeer eerlijke mensen.

Heel professioneel en procesmatig bedrijf. Eerlijke mensen en ervaren. Denken mee en geven eerlijk advies. Installateurs die weten wat ze doen. Toffe gasten.

Totale ontzorging

Vanaf het eerste contact tot installatie perfect geholpen en zelf geen omkijken naar gehad. Top service!

Snel en vakkundig zijn de panelen geplaatst .

Goede service Snelle e-mail en telefonisch contact. Snelle levertijd panelen. In de app kan je precies zien hoeveel energie je opwekt.

Perfecte service

Na wat opstartproblemen hebben de jongens van Sunny Energy alles keurig opgelost De service is perfect verlopen En ook het gesprek vooraf Onze zonnepanelen liggen keurig op het dak Alles werkt perfect Bedankt Team Sunny

Professioneel met een goede prijs

Na een eerste contact over de prijs hebben we gevraagd om een schouwing. We hadden nog wat vragen en wilde zeker weten wat we zelf moesten voorbereiden. Tijdens de schouw is alles beantwoord en zijn we snel tot een overeenkomst gekomen. Al heel snel kon de afspraak gepland worden en stond er op de geplande dag en tijd een vriendelijk drietal voor de deur. Na een snelle, nette installatie is alles uitgelegd en werkend opgeleverd. Top!

Betrouwbare onderneming

Na de offerte-aanvraag kwam een medewerker langs voor de schouw. Het legplan werd besproken alsmede de route van de stroomkabel en aansluiting in de meterkast. De installatie verliep naar wens. Aardige vaklui. Na afloop de oplevering kregen we een rapport met detail foto’s van de verrichtte werkzaamheden. De rommel werd netjes opgeruimd Vragen over het systeem werden naderhand per e-mail en telefonisch beantwoord.

Buitengewoon positief

Na akkoord op duidelijke offerte werd er, door Sunny Energie, snel actie ondernomen. Eerst volgde een schouw waarbij ik netjes antwoord kreeg op mijn vragen. Na 5 weken werden de panelen daadwerkelijk geplaatst. Even over achten kwamen 3 nette monteurs bij mij thuis. Er werd veilig, met een steiger, op het dak gewerkt en een monteur plaatste de benodigde apparatuur in de meterkast. Hij vertelde waar de apparatuur voor nodig was en legde mij de werking goed uit. Na afloop werd de boel netjes opgeruimd en kreeg ik de opleverdocumenten gemaild. Kreeg ook nog uitleg over installatie en werking van de app. Al met al ben ik zeer tevreden de werkwijze van Sunny Energie en zal ze zeker aanbevelen aan anderen. Mannen bedankt!

Alles perfect afgehandeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel, die goed meedenken.

Uitstekend geregeld

Uitstekend geregeld, van offerte tot oplevering. Je wordt volledig ontzorgd en blijft toch volledig geïnformeerd. Snelle levering en montage. Dikke 10. Ik begrijp nu nog beter waarom de hele straat voor Sunny Energy Zonnepanelen heeft gekozen!

Nette mensen

Net bedrijf. Ze komen op locatie kijken. Denken mee, doen wat ze zeggen.en houden je goed op de hoogte

Prima bedrijf !!! goede keuze

Vandaag 19 juli zijn bij ons de panelen geplaatst, snel en professioneel. Voorafgaand een mail gekregen met daarin stap voor stap hoe men te werk zou gaan. Ook hebben wij ervoor gekozen om de totale oude stoppenkast te vervangen. De mannen stonden 08:00 op de stoep, netjes voorgesteld, de klus doorgenomen en aan de slag gegaan. Na een paar uurtjes was alles up and running, app geinstalleerd, uitleg gekregen helemaal goed. Mannen ( en team ) bedankt voor de installatie en service, top !!! Gr, Kees

Goed geregeld!

Eerst kwam er iemand om alles op te nemen zodat er een offerte gemaakt kon worden. De levertijd viel mee. De plaatsing van de 10 zonnepanelen was snel gebeurd, ze begonnen om 8:30 uur en waren om 15:15 uur helemaal klaar. Ze waren met 3 mannen waarvan 1 vnl. aan het werk was in de meterkast. Nette en aardige mensen. Onze AEG glas-glas zonnepanelen doen het heel goed en dat kun je goed volgen op de handige 'enlighten'-app. Wij zijn heel tevreden!

Zeer tevreden met het traject

Sunny Energy heeft van verkoop tot realisatie een uitstekende service verleend. Tijdens de verkoop hebben ze ons goed geadviseerd voor een gebalanceerd systeem (investering en opgewekte energie). Ook de installatie ging super. Een professionele club :)

Goed Geregeld

De aanloop van offerte tot aan de installatie liep goed en zoals het hoort, je hoort soms ook wel anders. Op de dag van de installatie ging de telefoon, met Sunny we komen eraan. Ik zelf was abuis want ik dacht dat het de dag erop was, mijn fout, maar gelukkig was ik thuis. De Jongemannen kregen een bak koffie en gingen direct aan het werk, na overleg, hoe uiteindelijk de kabel van het dak naar de meterkast moest, samen een oplossing gevonden, waar ik ook tevreden mee was. Gezien het feit dat mijn huis wat ouder is is de meterkast ook vervangen, nieuw met extra groepen met het oog op de toekomst. Aan het einde van de dag kreeg ik korte instructies en ook de app geïnstalleerd op mijn telefoon. Dezelfde middag/avond nog had ik al 3.5 KW/U opgewekt en de dag erop zelfs 22 KW/U Ik kan natuurlijk heus wel een puntje vinden wat niet helemaal super goed was, maar dat ga ik niet doen, want het eindresultaat is een goed systeem dat zeer goed werkt, want de dagen erop rond de 21 Kw/u per dag opgewekt.

In een zin: uitstekend qua voorbereiding en uitvoering, bijzonder aardige en beschaafde medewerkers.

Niets dan lof, kwalitatief en efficiënt. Niets aan toe te voegen.

uitstekend

Goed werk geleverd en vriendelijke mensen met een uitstekende service.

Top service en nette mensen.

Een positieve ervaring.

De plaatsing van de zonnepanelen liep perfect.de kabels netjes weggewerkt en waar nodig gestofzuigd. Vriendelijke monteurs en goeie hulp en uitleg bij de installatie van de app. Ook geregeld door Sunny de registratie bij de energieleverancier alsmede de btw teruggave. Ik ben zeer tevreden.

Uitstekend bedrijf, met zeer kundige vakmensen.

Ondanks een dag met miezer regen, werd de bouwstelling en allerlei veiligheidsaspecten opgebouwd. Vrolijk en gedreven gingen de mannen van Sunny Energy aan de slag en binnen een aantal uren lagen de zonnepanelen al op het dak. Binnenshuis moest een kabel getrokken worden van boven naar beneden, dit is ook gedaan met de grootste zorg en mooi weggewerkt. Aanpassing is in de meterkast mooi gedaan. Waar geboord moest worden, werd gelijk een stofzuiger bijgehouden. Dus geen rommel! Dank team Sunny Energy voor het realiseren van dit project (ook het voortraject is met zorg uitgevoerd). Toppers!

Heel prettig!

Niet alles zat mee bij de plaatsing van de nieuwe zonnepanelen, maar wat vanaf het eerste contact tot en met de afronding echt opviel was de zeer vriendelijke houding van alle medewerkers waarmee ik te maken had: aan de telefoon of hier thuis: iedereen was even vriendelijk en accuraat. Afspraken werden nagekomen en waar dat niet kon werd daar vriendelijk en duidelijk over gecommuniceerd. èn er werd echt hard gewerkt!

Goed bedrijf werkt netjes en vlug.

Sunny heeft verleden maand bij ons de panelen geplaatst alles is goed en zonder problemen gedaan, hadden we vragen over iets werd zonder moeite uit gevoerd. Zo"n bedrijf kom je haast niet meer tegen.

vakkundig en vriendelijk geholpen

Vanaf de aanvraag was de reactiesnelheid hoog en het contact met het backoffice was vriendelijk en duidelijk. De werkzaamheden werden conform afspraak verricht en de monteurs waren vakkundig en vriendelijk. Een absolute aanrader.

Dit bedrijf is echt professioneel

Dit bedrijf is professioneel , telefonische goed bereikbaar, erg vriendelijk, denken met je mee, geven heel goed advies, de monteurs zijn vakmensen , communiceren goed en werken heel netjes , toppers Groetjes John

Deskundig, goede service en korte lijnen in communicatie

Goed en deskundig advies, wat verder gaat dan alleen het plaatsen van de zonnepanelen. Sunny gaat niet voor het zo snel mogelijk plaatsen van de panelen maar ook voor duurzame constructie en behoud dak. Het plaatsen zelf ging in goed overleg en met kundige en vriendelijke vakmensen. Ook werd alles schoon opgeleverd. De service na plaatsing was ook meer dan prima, enkele vragen en aanpassingen na plaatsing werden snel opgepakt. Dikke pluim dus.

Over Sunny Energy Zonnepanelen BV

Laat een review achter wij horen graag wat u ervan vond!