Perfect en heel menselijk

Bij de uitvaart van mijn moeder bij gestaan door Jeannette. Is zeer bij familie betrokken mijn alle tijd en dringd niets op. Gaat op respect volle wijze met overledenen om. Zal haar volgende x zeker weer inschakelen. Jeannette Bedant was Top

• Respect voor uw wensen

Fijn geholpen en veel uit handen genomen

Jeannette heeft alles super geregeld vanaf het eerste contact en zelf nog 2 maanden erna hoe alles gaat Niest zoals die grote bedrijven maar heel persoonlijk en alles tot in de puntjes geregeld Jeannette bedankt namens ons allen Grt Berry

Geweldige ervaring

Jeannette heeft de uitvaart van mijn geliefde vrouw op een geweldige manier van het begin tot het eind voor mij en de kinderen begeleid en tot in de puntjes geregeld, heel anders dan dat ik één jaar eerder heb mogen beleven met het bedrijf Yarden toen mijn vader overleed. Jeannette is zeer betrokken en heeft enorm veel aandacht en betrokkenheid getoond en niets was te veel voor haar daar komt nog bovenop dat de uitvaart aanzienlijk goedkoper was dan die van Yarden met veel meer betrokkenheid. Als het mijn tijd is dan mag Jeannette van Ultima Memoria mijn uitvaart ook verzorgen.

• Respect voor uw wensen

Gaat door waar andere stoppen

Vooraf en na het overlijden van onze moeder zijn wij uitstekend begeleid. Je krijgt persoonlijke begeleiding waarbij ook de continuïteit is gewaarborgd. Jeannette heeft veel ervaring, passie voor haar vak en alles is mogelijk.

• Respect voor uw wensen

Keurig verzorgd en flexibel in de uitvoering

Na het overlijden van mijn moeder kreeg ik offerte van Ultima Memoria voor het verzorgen van de uitvaart. Alles was duidelijk omschreven en de no nonsense aanpak van Jeannette sprak ons aan. Ze regelde alles tot in de finesses en gaf ons tips en hints hoe we de crematie konden doen in klein gezelschap. Ze regelde een kleine familie kamer waar we een fijn afscheid hadden van mijn moeder. Iedereen van de 25 aanwezigen was na afloop erg enthousiast over hoe goed het geregeld was. Ik kan Jeannette en Ultima Memoria van harte aanbevelen, ze neemt je alles uit handen en de kosten waren keurig volgens haar scherpe offerte. Ron van der Plas Laren

Oprecht betrokken en betrouwbaar

Met het plots overlijden van mijn zus, waren we als gezin compleet uit het veld geslagen. Met de zeer persoonlijke benadering van Jeannette, hadden we direct het gevoel dat zij ons volledig mocht en kon ontzorgen. Er was snel aansluiting bij ons. Jeannette 'leest' als geen ander welke rol en positie zij kan innemen. En als er ruimte is voor wat luchtigheid, zorgt ze ervoor dat er van dat ontspannende moment ook kan worden genoten. Ik hoop het niet al te vaak mee te maken, maar Jeannette zal in de voorkomende gevallen altijd door ons worden benaderd.

• Respect voor uw wensen

Een warme stijl, maar ook deskundig en professioneel

Een prettige en persoonlijke benadering, met daarbij veel aandacht voor het verdriet en de wensen van ons als familie. Warm, echt betrokken en tegelijkertijd deskundig en professioneel heeft Jeannette alles geregeld zoals wij dat in gedachten hadden.

Over Uitvaartscore.nl