
De eerste keer dat ik de winkel in liep om een controle-afspraak te maken heb ik tevergeefs een paar minuten bij de balie staan wachten (terwijl ik bij binnenkomst gegroet werd door een medewerker in een zijkamertje) en ben vervolgens maar weer weggegaan. Dit was ik bij Lens Utrecht niet gewend. Uiteindelijk de controle-afspraak online gemaakt en op de controle zelf was niets aan te merken.
Met mijn keratoconus ben ik best een lastige, meerdere lenzen uitgeprobeerd maar het lukte niet helemaal om de juiste te vinden. Echter geven ze niet op, het moet/zal goed komen!
Goed
vriendelijk
Vriendelijk, behulpzaam, kwaliteit
Prettig dat er nog bekend personeel aanwezig was. Samenwerking was niet perfect. Kwaliteit van de goedkopere range herenmonturen vond ik miinder.
keurig geholpen
Altijd een welkome ontvangst, goede service, klantgerichtheid en weten dat het goed komt. Wat wil je nog meer. Zeer tevreden (al jaren!) over jullie, bedankt.
Een goede ervaring.
ニ
de klant word op zijn wenken bediend
Het was de eerste keer dat ik bij U voor controle voor mijn lenzen kwam. Er werd goed geluisterd, goede aandacht gegeven en gedegen onderzoek gedaan. Prettige sfeer. Fijn, dat ik voor de controle niet meer naar Utrecht hoef af te reizen, waar ik overigens al meer dan 25 jaar klant geweest. In de herfst kom ik graag weer.
helaas ben ik gevallen op mn gezicht, daardoor wat beschadigingen op li- glas. Binnenkort hoop ik langs te komen
Door de juiste vragen te stellen kom je tot de juiste bril. Goed ontvangst, oprecht, kwaliteit en goede service.
Ik kreeg duidelijke uitleg en goede service.
Eerlijk, duidelijk, vriendelijk
nog steeds goed maar helaas niet meer zoals vroeger.
Persoonlijke benadering voor het passen van lenzen.
Merx was prima. Maar omdat het geen keten was, konden ze niet met alle zorgverzekeringen een contract hebben. Dat was soms lastig met het aanvragen van vergoedingen. Dat is nu een stuk makkelijker. Ook zijn de prijzen concurrerend met andere ketens.
Een zorgvuldig, geduldig en ervaren opticien, goud waard!
Prettig en vertrouwd. Dit keer een duidelijke uitleg over de nieuwe service en producten van Lens. Overleg over wat kan en wat ik wil. Extra service: mijn naar binnen-groeiende wimperhaartje werd en-passant voor me verwijderd.
Mijn nieuwe bril zakte gaandeweg steeds vaker van m'n neus, niet op de goede multifocale afstand. Door de pootjes bij te buigen is dat verholpen.
Duurt lang voordat de lenzen er zijn en het moet opgehaald worden. Verzenden zou veel fijner zijn.
Na jaren tobben met bril en lenzen voor hoge -sterkte kwam ik uiteindelijk bij Lens. Ze hebben mij geholpen om bij Eyescan, waar ze nou mee samenwerken, voorzet lenzen geplaatst te krijgen! Zeer blij met eind resultaat.
De bovenstaande zin dekt de gehele lading!
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.