
Wij zijn beiden al sinds begin jaren 90 klant. Zelfs klant gebleven toen we een kleine 100 km verder gingen wonen in 2002. Eerst bij Jan Merkx, later bij Laurens-Jan Merkx: prima, altijd in oplossingen denken, uitstekende service etc. In februari 2021 kwam Lens. Alles zou bij het oude blijven qua personeel en service: mooi niet. Er zouden verbeteringen komen en zelfs prijsverlagingen: maar voor zaken moet je nu fiks extra betalen terwijl het voorheen service was. Wij vinden deze verandering(en) geen verbetering(en).
prettige en vakkundig geholpen
ogen zijn eerst opgemeten en daarna met deskundig advies een nieuwe bril met glazen uit gezocht.
“Gewoon goed”
Zeer klantvriendelijk en vakbekwaam. Gekocht: multifociale bril met opzet zonnebril, computerbril, halve leesbril. Gecompliceerde aanschaf. Medewerkers zeer goed meegedacht en zeer behulpzaam.
Prettige werkwijze, waarbij professionaliteit en klantvriendelijkheid voorop staan. Er werd rustig de tijd genomen om een passende bril voor mij te vinden en ik ben van goed advies voorzien!
Prima geholpen! Vriendelijk en professioneel
Heel veel aandacht voor de klant, goed uitvragen, aspecten inbrengen waar ik zelf niet op gekomen was
Systeem met vooraf een bezoek afspraak maken werkt goed. Dan is er voldoende tijd om een meting te doen en een keuze te maken uit het ruime assortiment. Deskundige medewerkers
Deskundig en vriendelijk.
Ik woon in Zuid Amerika en ik maakte van de gelegenheid gebruik, om als oud-Culemborger en trouwe klant van uw bedrijf een nieuwe bril te kopen. Met voorzet-zonnebril. Er was tijdsdruk, er was twee en een halve week, voordat ik weer terug zou vliegen. Het is gelukt, maar ik heb mijn twijfels over de voorzet zonnebril. Hij is relatief lastig te monteren, vraag me af of het wel de juiste is, die werd geleverd. De verkoopster had ook duidelijk moeite met het verkopen van het servicecontract van 15 euro. Ik vond het ook niets, maar ja. Bij de koop volop aandacht, bij het afhalen werden we bediend door de mevrouw, waarvan ik had gehoopt haar juist niet te treffen, maar ze is er nog steeds. Koel, afstandelijk en in elk geval geen kopje koffie, terwijl bekend was, dat we logerend in Maastricht, speciaal voor uw bedrijf naar Culemborg kwamen en gewoon ruim 1100 euro afrekenden.
Na door een prijsvechter een bril te zijn aangemeten die niet voldeed, ben ik uiteindelijk naar Lens Culemborg gegaan. Bij de oogmeting bleek dat doorverwijzing naar de oogarts nodig was. Met een recept in de hand ben ik vervolgens naar Lens teruggekeerd en werd daar uitstekend geadviseerd. Door diverse kortingsacties viel de prijs van mijn bijzondere bril uiteindelijk mee. Kortom ik ben uitstekend geholpen en erg blij dat ik uiteindelijk toch naar Lens ben gegaan.
Ben reeds jarenlang klant van Merkx brillen, nu erg tevreden met Lens.
Vakkundig en adviserend.
Vanaf eerste contact alles prima verlopen. Medewerkers stralen kwaliteit en geduld uit. Afspraken prima nagekomen en bij problemen werd er snel en adequaat gereageerd.
Al zeker 40 jaar klant. Ik denk dat dit alles zegt.
werd snel en goed geholpen na telefonisch contact
Klantvriendelijk met kennis van zaken
Plezierig
Ondanks de drukte ergens onderbezetting was er toch tijd en aandacht. Omdat ik al jaren klant was bij mercx moest ik even wennen aan andere gezichten. Uiteindelijk was de bril plus glazen goedkoper als verwacht.
Goede service en persoonlijke aandacht
Vanaf de eerste keer dat ik binnenliep en het verhaal deelde over mijn ogen, voelde ik me gehoord en erkend. Het proces van onderzoeken en uitproberen is zorgvuldig en zeer professioneel. Wat mij het meest aanspreekt is dat er naast deskundigheid vooral ook medemenselijkheid is.
Ik wilde eigenlijk brillen voor het door mijn verzekering uitgekeerde bedrag. Ik weet dat dat kan. Omdat ik lang vaste klant bij Merkxs was en wilde blijven koos ik voor de enige dure aangeboden optie. Vroeger kreeg ik de brillen daarna in een of twee dagen,(wat ik een voordeel vond),nu duurde het veel langer. De vriendelijke maar moeizame keuzemomenten na de oogmeting, zag ik als verkoopmanier en niet als vertrouwde hulp om weer goed te kunnen zien en lezen. Bij het afhalen van de brillen had ik het gevoel snel en efficiënt afgewerkt te moeten worden door andere mensen dan bij de aankoop. Ik betaalde het hoge bedrag en declareerde zelf bij mijn verzekering. Vroeger hoefde dat niet, meen ik.
uitstekend
Goed en snel geholpen. Ook hulp bij kiezen bril
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.