Altijd een snelle en goede service.

Na het melden van een schade veelal binnen het uur schadeformulier. Ook het afhandelen zeer snel. Prettig contact.

Al meerdere malen door jullie uit de brand geholpen. Staan altijd klaar om mee te denken en te zoeken naar een oplossing

Prima, Betrouwbaar en snel

Altijd snelle accurate afwikkeling

Snelle en goede service

Goed en snel bereikbaar en duidelijk antwoord bij vragen. Ik kan Hornes Assurantiën en Administraties zeker aanbevelen.

Super service!

Super service, goede duidelijke communicatie. Goed bereikbaar. Duidelijk en goed advies afgestemd op de wensen of onafhankelijk advies.

Super goed

Zeer prettig contact en een hele vlotte afhandeling

Fijne en kundige afhandeling van de schade

Fijne en kundige afhandeling van de schade

Goede en duidelijke advies

Wordt er altijd erg goed te woord gestaan en vriendelijk. Duidelijk advies en niets lijkt te veel of onmogelijk.

Word snel en vakkundig geholpen

Als ik bel krijg ik uitleg advies en wordt het gelijk geregeld

Accuraat en daadkrachtig kantoor met een prettige persoonlijke manier van contact

Wij hebben al onze verzekeringen ondergebracht bij Hornes Assurantiën en Administraties. Naast dat de prijs-kwaliteitverhouding prima in orde is vind ik het vooral erg fijn om op een snelle persoonlijke manier contact te kunnen hebben betreft verzekeringszaken. Dit is dan ook het geval. Snel en gemakkelijk contact met de, naar mijn idee, best mogelijke afhandeling.

Wordt altijd netjes geholpen ze doen altijd der best voor mij als ik een schade heb of iets anders nooit geen problemen gehad altijd netjes afgehandeld

Sinds een tiental jaren al onze verzekeringen ondergebracht bij dit kantoor.

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Bij schade wordt de melding snel en accuraat afgehandeld.

Snel geregeld top

Excellente service

Altijd snel geholpen

Met een reis en een annulering verzekering bij Hornes Assurantiën zit je goed.

Met John Hornes aan het roer, is de koers om bij hem verzekerd te zijn een behouden vaart. Betrouwbaar en klantvriendelijk voor zijn klanten.

Gewoon goede service

uitstekend

Al klant vanaf 1975 t/m heden . Altijd goed geholpen , zowel met adviezen als afwikkeling met bepaalde zaken . En vooral de service gerichtheid en klantvriendelijkheid .

Schade afhandeling

Snel, goed afgehandeld, duidelijk aangeven wat ik moest hebben.

Jarenlang al goede service

Al jaren vaste klant en al jarenlang dik tevreden

Zeer goed te woord gestaan.

Goede ervaring

Goede Adviseur

een prettige samenwerking

Persoonlijke benadering

Goede service en een persoonlijk contact, weten waar ze over praten

Snelle communicatie

Snelle communicatie en eerlijk. Al 16 jaar klant.

Betrouwbare snelle afwikkeling

27 september mijn schadeformulier ingediend en vandaag al het bedrag voor herstel ontvangen. We kunnen nu zonder het eerst voor te moeten schieten de schade laten repareren. Bij andere maatschappijen wel anders meegemaakt. Bedankt voor de snelle afwikkeling John!

Een kantoor wat met hart en ziel gaat voor het beste resultaat

Al jaren een tevreden klant, wilde mijn hypotheek oversluiten om een verbouwing te bekostigen. Door een gewijzigde persoonlijke situatie bleek dit een uitdagende opdracht, waar diverse opties zijn besproken. De uiteindelijke keuze leverde naast een mooi verbouwbudget ook nog eens een veel lagere woonlast op. Iets wat in deze dure tijden meer dan welkom was. Zeer betrokken en persoonlijk kantoor, zeker aan te raden!