
De Mondhygiënist heeft goed werk verricht!
-
Alles loopt soepel van afspraak t/m behandeling.
Goed geholpen en perfect eindresultaat! Mij werd nog netjes gevraagd of er foto's van mijn gebit gemaakt mochten worden en verteld wat de kosten hiervan ongeveer zijn
Prima
Helaas wegens omstandigheden een andere tandarts gekregen. Geen idee wie je krijgt als tandarts, geen voorstel of iets via de mail. Of andere informatie. Ook qua assistentes ineens andere en geen uitleg over de werking van de praktijk
Zeer goed
Eigenlijk iedereen is vriendelijk en denkt mee. Duidelijke uitleg tijdens de behandeling.
Ik kom voor een dubbele afspraak, tandarts en mondhygiënist. Tijdens de afspraak van de tandarts krijg ik te horen dat ik de volgende keer ook naar de mondhygiënist moest. Ik zeg, nou daar ga ik zo heen. Niet dus, vind het echt zeer bijzonder dat ik hier niet over ben ingelicht. Kom ik vervolgens bij de balie voor het maken van een nieuwe afspraak, ik vond die beste dame niet vriendelijk. Ik wou gewoon weer een dubbele afspraak hebben op de woensdag wat ik al jaren heb, nu is dat in een keer niet meer mogelijk. Dan moet ik maar 2 losse afspraken maken. Ik geef aan dat ik toch echt het liefst op woensdag of donderdag een afspraak heb, dit ivm werk en kinderopvang, er is echt niets mogelijk en nu dus met tegenzin een afspraak op dinsdag, dus dat kost mij en vrije uren op het werk en dit kost mij opvanguren. Dit is echt niet hoe ik het gewend bij jullie ben ook echt. Erg jammer. Verder vond ik de tandarts wel fijn en duidelijk.
Kreeg een andere tandarts was heel kundig en vriendelijk in de uitleg.
Het was goed en volgens afspraak de behandeling.
Prima behandeling. Vakmanschap. Zorgvuldig. Een luisterend oor en vriendelijk.
Het maken van een afspraak kan nu online wat prettig is. Maar het is niet duidelijk dat je wanneer er staat een halfjaarlijkse controle in de mail dat je automatisch ook een afspraak hebt met de mondhygiënist. Dat zorgt voor onduidelijkheid. Ik wist niet dat ik twee afspraken had en na aanleiding van de controle bij de tandarts werd niet vermeld dat ik iets van tandsteen of iets wat door de mondhygiënist behandeld moest gaan worden. Zonder daar maar iets van gehoord te hebben moest ik plaats nemen in de stoel van de mondhygiënist en wist niet waarom. Daarom heb ik gevraagd wat de bedoeling was. Aangegeven dat ik zelf de keus wil maken of ik naar de mondhygiënist wil. Ik ga dit nu ook aangeven voor de volgende online afspraak. Maar dit zou ook anders in het maken van de afspraken aan de orde kunnen komen. Dit is erg onduidelijk en niet prettig.
Wij waren altijd zeer tevreden, Nu een totaal andere ervaring Tandarts die de taal niet goed sprak,nonduidelijj Passieve assistenten Nier alles in 1 x maar een nieuwe afspraak, terwijl dit nooit zo was Rommelig
Afspraak bevestigingen in de mail geven diverse tijden aan. Een mail gehad waarin staat 0915u, dan een mail met 0900u, daarna een mail met 0915u. De gemaakte afspraak was destijds 0900u. Na telefonisch contact staat het in de planning toch als 0915u, controle om 0930u. Receptie personeel stond me vriendelijk en duidelijk te woord. De nieuwe tandarts stelt vragen wanneer ze met gereedschap in mijn mond zit wat communicatie niet bevorderd, antwoorden is zo slecht of niet mogelijk. De dame heeft me overigens prima geholpen en geadviseerd. De mail over het vertrek van dhr Zeegers is vaag en roept vragen op. Is het gezondheid? intern conflict? Dat is wat ik mij dan afvraag. Ik kon er met deze formulering in ieder geval duidelijk uit opmaken dat hij niet met pensioen was gegaan. Geen goed visitekaartje.
Tevreden vriendelijk man.
Net zoals de vorige keren.
We zijn al heel lang klant bij jullie maar teveel verschillende gezichten, mensen kennen je niet meer. Vooral onze pleegkinderen hebben behoefte aan vaste mensen enz. Gewone kinderen ook trouwens. De praktijk is groot geworden maar ten koste van persoonlijkheid, erg jammer.
Plotseling nieuwe tandarts die zich niet eens voorstelde ..bijna .geen Nederlands praat en zegt dat het niet kan dat mijn zoontje bijna moest kokhalzen,terwijl mijn zoontje aangaf dat hij dat zo ervaarde. We moesten afspraken maken bij mondhygiëniste terwijl we dat nooit hoefden. Vreemde situatie en daardoor is er twijfel ontstaan of we daar blijven of niet. Onze vorige tandarts was vele malen beter in communicatie en behandelen.
Prettig geholpen door en de mondhygiëniste en de tandarts
Het was als vanouds
Aardige tandarts met een leuk Zuid Afrikaans accent
Zowel mondhygiëniste als tandarts prima.
Niet veel op aan te merken
Moest even wachten. Geen probleem Keurig behandeld door tandarts en tandartsassistente
Brinkstraat 53
7902 AC Hoogeveen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.