Slechte service

Maken een fout in de afspraak, maar willen het niet netjes oplossen.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Beste Bas, We hebben de correspondentie en werkbonnen er op nagekeken, maar snappen niet goed waar de ontevredenheid in zit. Kunt u dit misschien duidelijk naar ons mailen of telefonisch doorgeven?

Monteurs Wouter en Ibo. Deskundig, prettig om mee samen te werken. Monteurs Wouter en Ibo.

De montage is zonder problemen verlopen. Tot nu toe bevalt de ketel Prima. Hij is duidelijk beter dan de oude Nefit. Wij zijn blij dat we nu deze stap genomen hebben zodat wij zeker weer 10 jaar vooruit kunnen.

Klote

Normaal goed maar nu zonder afspraak staan hier aan de deur verder wordt er een abonnement afgesloten wordt niks over gevraagd wordt wordt gewoon even de bijgedaan nee niet normaal

• Nazorg en Garantie

Beste Erwin, Aangezien er geen mailadres bekend was, is er een afspraakbevestiging via de post naar uw adres gestuurd. Deze hebben wij op 26 januari verzonden voor een afspraak op 2 februari. Wellicht is deze niet goed aangekomen of aan uw aandacht ontsnapt. Dat is spijtig. De extra kosten die zijn berekend, is niet voor een abonnement maar voor het verplichte CO-keur dat sinds april 2023 wettelijk verplicht is. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust telefonisch contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team VSB

Vriendelijk en competent.

100% tevreden

Vandaag cv ketel vervangen door drie hele nette monteurs. Snel, kundig, goede uitleg en cv ruimte netjes achter gelaten.

• Nazorg en Garantie

Bij wel op tijd en goed werk geleverd

• Nazorg en Garantie

Afwerking kon in mijn ogen netter

Kwaliteit en nazorg. Kan ik nog geen cijfer geven. Ivm ik nog niet weet wat de cv gaat doen. En hoe de Kwaliteit is. Ver wel tevreden. Alleen een stukje hadden ze in mijn ogen wel netter mogen afwerken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een nieuwe verwarmingsketel tot tevredenheid geplaatst

Omdat mijn oude verwarmingsketel aan vernieuwing toe was, is er na zorgvuldig advies een nieuwe geplaatst. De verwarming heb ik nog niet nodig gehad en ik ben vol verwachting naar het resultaat van de ketel in koude dagen. Over de kwaliteit kan ik nog niet oordelen, omdat de ketel nieuw is, maar ik ben er van overtuigd, dat deze zeker aan de verwachtingen zal voldoen.

• Nazorg en Garantie

Goede installatie maar geen service

De installatie van de nieuwe ketel lijkt goed gedaan te zijn. De uitleg over de werking, onderhoud of eventuele problemen zijn totaal achterwege gebleven. Er is nauwelijks contact geweest tussen de monteurs en ons als kopers.

Goede service!

Zaterdag middag om 16 uur geen warm water. Na een telefoontje om 19 uur alweer gemaakt.

Service is goed en snel

Als we bellen word je vriendelijk en goed te woord gestaan. En de monteurs die aan huis zijn vriendelijk en als je vragen hebt kun je die altijd stellen.

Top bedrijf

Deskundig bedrijf met goede monteurs.

• Nazorg en Garantie

Alles snel geregeld, en keurige service.

Uitstekend werk geleverd.

Oude cv ketel laten vervangen door VSB. Wij zijn daarbij niet voor de laagste offerte gegaan maar voor het heldere, eerlijke verhaal van VSB. Installatie netjes en conform afspraak uitgevoerd.

Nette monteur

Monteur was netjes, ook in werking. Alles netjes achtergelaten. Mijn complimenten.

Prima bedrijf

Zeer behulpzame medewerkers. Komen afspraken na. Goede voorlichting bij aanschaf warmtepomp.

Redelijk tevreden

Of ze zijn iets vergeten te doen bv de luchtketel, of ze zijn de filters vergeten en als ze die niet vergeten zijn worden ze toch in rekening gebracht, weer belletje dat het niet klopt ! wordt elk jaar behoorlijk duurder !

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij zijn erg tevreden iver VSB

Komen afspraken heel goed na

Zo als altijd tevreden

Al jaren klant, en tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies van Ramon over cv-ketel.

Onze cv-ketel dient vervangen te worden vanwege duidelijke technische problemen. Deze zijn aan mij getoond door de ketel open te maken. Lekkage en vervuiling. Hierna hebben we uitstekende voorlichting gekregen over de verschillende alternatieven om de ketel te vervangen. Ook zijn we geadviseerd over de toekomstige ontwikkelingen qua energie. Met alle onzekerheden vandien. Hierdoor hebben we rustig en weloverwogen besloten een nieuwe ketel aan te schaffen. Goed werk van VSB.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedankt voor je positieve feedback Hans.

Super service

Wij zijn vandaag uitstekend geholpen door Kevin N. Een vakman die het helemaal niet erg vond dat ik hem op zijn vingers keek terwijl hij aan het werk was. Prima en grondig werk geleverd, geen halve maatregelen. Echt top!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kevin heeft ons snel en kundig met de storing in onze cv installatie geholpen !

• Nazorg en Garantie

Kwam heel goed over en legde alles heel goed uit Hebben veel vertrouwen in hem

Vakkundige service monteur

Zeer professioneel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wow wat een fijne review! Daar doen we het voor. Dankjewel voor de moeite om een positieve review te plaatsen! Tot de volgende keer :)

Half Elfje 14

5711 ES SOMEREN

Over Verwarming Service Brabant B.V.

Verwarming Service Brabant (VSB) is een service- en onderhoudsbedrijf dat volledig is gericht op het onderhoud en installatie van cv-ketels. Voor onderhoud en installatie van je cv-ketel, warmtepomp of airco ben je bij ons aan het juiste adres. Wij vinden namelijk dat een aangenaam warme woning vanzelfsprekend zou moeten zijn. Zonder omkijken. Wij onderhouden volgens de regels van het CO-keurmerk en hebben daarnaast alle benodigde keurmerken in huis. Regelmatig onderhoud aan je installaties bespaart op je energierekening, geeft een beter resultaat en vermindert het risico op storingen of onveilige situaties. Verwarming Service Brabant, altijd aangenaam warm

Over Techniek Nederland