Goed, netjes werk geleverd

A-solartechniek heeft keurig werk geleverd, voorwerk wat ik al had gedaan in mindering gebracht. Erg netjes.

Vakkundige en snelle installatie

Via via in contact gekomen met A-Solartechniek voor zonnepanelen voor onze woning. Tijdens de opname werd er goed meegedacht over oplossingen, omdat de standaard installatie bij ons niet mogelijk was. De installatie werd uitgevoerd door een leuke en kundige installateur. De communicatie was erg goed en de service was top!

Geen poespas en snel geregeld.

Snel geregeld, en goede service.

Top!!!

Snelle levering! Goede service! Prima medewerkers! Wij zijn zeer tevreden!

8 zonnepanelen op plat dak, alles mooi en netjes aangelegd top. En alles werkt goed. Zeker een aanrader om je zonnepanelen door dit bedrijf te laten installeren.

Goede prijs snel contact snelle service

Prima bedrijf met zeer scherpe prijs en goede service.

Vlotte levering!

Zeer blij met de panelen. Peter zorgde voor een vlotte levering, netjes afgewerkt. Goede service!

Goed en snel geplaatst

Snel geleverd en geplaatst, ziet er goed uit.

Meedenkend, en vriendelijke service..

Goed bedrijf zeer meeedenkend in oplossingen.

Bekwame mensen die snel en behendig werk hebben geleverd.

Prijs aangevraagd, 1 dag later al een duidelijke en scherpe offerte inclusief voorbeeld van eindresultaat, super!

Prima advies, service en nazorg.

Afspraak is afspraak.

Goede monteurs uitstekend werk verricht netjes afgewerkt !!

Goed geregeld, mooi op tijd geleverd Werkt prima, zeer tevreden Al met al heel goed.

Geen bijzonderheden, gewoon goed.

Keurig en net afgewerkt!

Vlotte service en afwerking.

Super product geleverd en geïnstalleerd tegen een zeer scherpe prijs!

Na een zeer vlotte levering zijn de zonnepanelen en de laadpaal voor onze elektrische auto vakkundig geïnstalleerd. Een heel keurige behandeling en afhandeling. En de zeer scherpe prijs bevalt natuurlijk ook heel goed…! Nergens goedkoper te realiseren. Een zeer vertrouwd bedrijf wat wij graag bij u aanbevelen!!

Bêst genôch

Goeie ynformaasje en priis en help . Komt syn ôfspraak nei .

Toppers

Zeer tevreden installatie supermooi geplaatst zeer kundig bedrijf. Prijs / kwaliteit komen ze zeker na.

Snelle levering aan plaatsing.

Van bestellen tot plaatsen zeer fijne ervaring met dit bedrijf.

Snel, voordelig en top service

Goede spullen van hoge kwaliteit! Ook de installatie is binnen een dag keurig netjes uitgevoerd.

Nette offerte, goede service

Na de website bekeken te hebben een afspraak gepland. Dit was op korte termijn mogelijk. Alle vragen werden goed, duidelijk en eerlijk beantwoord. Nette prijstechnische offerte, die snel door ons geaccepteerd werd. De montage werd 2 x uitgesteld ivm het weer, maar daar waren we het beiden over eens. De montage zelf werd keurig uitgevoerd, en heb wel respect voor die mensen om met deze grote panelen het dak op te gaan. Nadat alles in bedrijf was gesteld, de volgende dag de link gekregen om bij SolarEdge een account te maken om zelf te monitoren. Het enig wat nog moet gebeuren is de btw teruggave, maar dat zit meer in de traagheid van de belastingdienst. Wij zijn zeer tevreden met onze 12 panelen met optimizers.

Snelle service

Helemaal top

Uistekend

Snel de offerte in de bus. Prima communicatie, heldere afspraken. Snelle levering en vakkundige monteurs.

Door de heldere en duidelijke afspraken en de montage binnen een kort tijdsbestek kunnen wij nu optimaal gebruik maken van de zonnepanelen.