Filters

4

Slechte afwerking

De koplampen zijn gepolijst....maar overal zaten nog vegen en spetters van de polijstpasta... Op de ruit de gehele voorkant, bumper, motorkap en zelfs nog onder de motorkap. Bij de wasserette ging het er nog niet af, dus thuis verder moeten poetsen. Vandaar 1 ster.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Auto opgehaald voor onderhoud en apk van te voren gebeld voor kosten Netjes thuis gebracht en auto gewassen Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige service

Keurige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon betrouwbaar goede service

Goede flexibele service, ook heel fijn dat de auto is gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uit de brand geholpen

Mijn laadklepje wilde niet meer open, maar mijn auto was leeg. Gelukkig werk ik om de hoek en is er op dezelfde dag nog tijd vrijgemaakt om mij te helpen. Mechanisme vervangen en ik kan weer gewoon mijn auto laden, zonder zorgen over dat dit nog eens kan gebeuren. De snelle service heeft mij uit de band geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijn

De ervaring bii Nefkens is stukken beter dan bij louwman. Aardige mensen en hier nemen ze wel de tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen en vlug gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn snel geholpen

De auto gaf aan dat het olie peil laag was ik kon gelijk komen en binnen een kwartier was ik weer weg

  • Aanbevelen? Ja
6

Service prima maar fout in rekening

Service aan auto prima maar rekening klopte niet apk keuring wel gerekend terwijl op de site staat gratis bij beurt er over gebeld en moest toen kopie van mijn indentiteitskaart mailen om mijn geld terug te krijgen heb ik geweigerd is niet nodig volgens de wet zelfs verboden volgens Nefkens kreeg ik anders mijn geld niet terug na 4 werkdagen mijn geld retour ontvangen kan dus wel pas hier beleid op aan Mvg HJA Theunis

  • Aanbevelen? Ja
10

werkplaats heeft persoonlijk steeds contact gehouden over de voortgang van de langdurige reparatie.

Bij de bijna nieuwe auto bleek bij afhalen de radio niet te werken. Reparatie onder fabrieksgarantie duurde wel erg lang vanwege zoeken van het probleem (antenne unit) en communicatie met Frankrijk over fabrieksgarantie. Ik ga het resultaat dinsdag bekijken. Fabrieksgarantie wordt verlengd vanaf 11 maart, omdat ik de auto nog niet heb kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Degelijk en goed

Informatie voorzieningen over de onderhoud werkzaamheden zijn goed (intake -> onderzoek-> akkoord geven-> uitvoer). De kosten zelf zijn fors (ook al is het een economy beurt). Dit heeft uiteraard allemaal te maken met de gestegen kosten. Ze werken nauwkeurig (b.v lek in band had ik niet aangegeven maar hadden ze bij het onderzoek snel gevonden). Koffie, leenfiets allemaal prima. Wat wel een kritiek punt is dat bij een "economy" beurt de APK niet gratis is. Die heb ik nu niet hoeven te betalen, maar dit zou geen discussie moeten opleveren. APK staat los van de kosten van onderdelen wat mij betreft.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect prima service

ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

........

........

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prma

Prima envriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vooraf een offerte gehad van de werkzaamheden. Tijdens het onderhoud was een onderdeel niet noodzakelijk, dus dit is uitgelegd en van de factuur gehaald. Eerlijke service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Ik ben goed geholpen aan de balie. Je moet wel iets te vaak bevestigen wat je allemaal aan je auto gedaan wilt hebben. Vóór de afspraak vul je het online in via de link in je e-mail, aan de balie checken ze het mondeling en dan krijg je nog een e-mail van monteur. En ik werd ook nog gebeld omdat er iets niet duidelijk was. Dat kan wellicht makkelijker, bijvoorbeeld alleen contact als er iets afwijkends gevonden wordt of als de prijs ineens anders is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weinig last gehad van de terugroepactie!

Auto is opgehaald en weer thuisgebracht, dus geen zorgen gehad!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes, correct en volgens afspraak gewerkt

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en betrouwbaar

Van afspraak tot afhandeling, TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Wij zijn goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Zijn goed en vriendelijk

Maar erg lange wacht tijd voor een af spraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Auto heeft een beurt gehad, prima verlopen en heldere communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Electrische peucgot 208 startte niet meer, opgehaald en naar Nefkens in Tilburg gebracht. Snel bericht dat de auto daar was, vervolgens is de reparatie klantgericht en correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen!

Peugeot onderhoud laten uitvoeren door Nefkens. Netjes te woord gestaan en er is goed uitgelegd wat er gaat gebeuren. Auto ingeleverd, leenauto meegekregen en netjes naderhand gebeld door Nefkens om te laten weten dat m'n auto weer klaar stond. Auto opgehaald, zelfs nog netjes gewassen. Tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.