Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen over het algemeen een positieve ervaring met vriendelijk personeel en duidelijke communicatie. Enkele klanten melden wachttijden en hogere prijzen, maar veel hallen op tijd bijwerk en duidelijke uitleg. Over het algemeen wordt de service als professioneel en betrouwbaar beoordeeld, met ruimte voor verbetering bij vertragingen.
De auto rijd weer prima en is van binnen en van buiten weer helemaal schoon.
Beveelt aan
20 March 2025
René
TILBURG
Ik ben zeer tevreden over de service van Nefkens Tilburg. Duidelijke communicatie en ik kan tijdens het wachten werken in een apart kantoorgedeelte wat ze daar hebben.
Beveelt aan
19 March 2025
Volkan
WAALWIJK
De koplampen zijn gepolijst....maar overal zaten nog vegen en spetters van de polijstpasta... Op de ruit de gehele voorkant, bumper, motorkap en zelfs nog onder de motorkap. Bij de wasserette ging het er nog niet af, dus thuis verder moeten poetsen. Vandaar 1 ster.
Beveelt niet aan
17 March 2025
Catharina
TILBURG
Auto opgehaald voor onderhoud en apk van te voren gebeld voor kosten Netjes thuis gebracht en auto gewassen Goede service
Beveelt aan
15 March 2025
Marjon
WAALWIJK
Keurige service
Beveelt aan
14 March 2025
Michael Heesters
Tilburg
Goede flexibele service, ook heel fijn dat de auto is gewassen.
Beveelt aan
14 March 2025
Marcel
BREDA
Mijn laadklepje wilde niet meer open, maar mijn auto was leeg. Gelukkig werk ik om de hoek en is er op dezelfde dag nog tijd vrijgemaakt om mij te helpen. Mechanisme vervangen en ik kan weer gewoon mijn auto laden, zonder zorgen over dat dit nog eens kan gebeuren. De snelle service heeft mij uit de band geholpen
Beveelt aan
13 March 2025
Yasper
GEFFEN
De ervaring bii Nefkens is stukken beter dan bij louwman. Aardige mensen en hier nemen ze wel de tijd voor je.
Beveelt aan
10 March 2025
Dennis Weijers
Dongen
Goed geholpen en vlug gemaakt
Beveelt aan
10 March 2025
Ad
OISTERWIJK
De auto gaf aan dat het olie peil laag was ik kon gelijk komen en binnen een kwartier was ik weer weg
Beveelt aan
9 March 2025
Mike
TILBURG
Service aan auto prima maar rekening klopte niet apk keuring wel gerekend terwijl op de site staat gratis bij beurt er over gebeld en moest toen kopie van mijn indentiteitskaart mailen om mijn geld terug te krijgen heb ik geweigerd is niet nodig volgens de wet zelfs verboden volgens Nefkens kreeg ik anders mijn geld niet terug na 4 werkdagen mijn geld retour ontvangen kan dus wel pas hier beleid op aan Mvg HJA Theunis
Beveelt aan
8 March 2025
HJA Theunis
Tilburg
Bij de bijna nieuwe auto bleek bij afhalen de radio niet te werken. Reparatie onder fabrieksgarantie duurde wel erg lang vanwege zoeken van het probleem (antenne unit) en communicatie met Frankrijk over fabrieksgarantie. Ik ga het resultaat dinsdag bekijken. Fabrieksgarantie wordt verlengd vanaf 11 maart, omdat ik de auto nog niet heb kunnen gebruiken.
Beveelt aan
8 March 2025
Aad
ROSMALEN
Informatie voorzieningen over de onderhoud werkzaamheden zijn goed (intake -> onderzoek-> akkoord geven-> uitvoer). De kosten zelf zijn fors (ook al is het een economy beurt). Dit heeft uiteraard allemaal te maken met de gestegen kosten. Ze werken nauwkeurig (b.v lek in band had ik niet aangegeven maar hadden ze bij het onderzoek snel gevonden). Koffie, leenfiets allemaal prima. Wat wel een kritiek punt is dat bij een "economy" beurt de APK niet gratis is. Die heb ik nu niet hoeven te betalen, maar dit zou geen discussie moeten opleveren. APK staat los van de kosten van onderdelen wat mij betreft.
Beveelt aan
6 March 2025
Bertho
Tilburg
ga zo door.
Beveelt aan
4 March 2025
piet
BREDA
........
Beveelt aan
3 March 2025
B Westerburger
Tilburg
Goed en snel
Beveelt aan
3 March 2025
Jan
DIESSEN
Prima envriendelijk.
Beveelt aan
3 March 2025
Willem
TILBURG
Vooraf een offerte gehad van de werkzaamheden. Tijdens het onderhoud was een onderdeel niet noodzakelijk, dus dit is uitgelegd en van de factuur gehaald. Eerlijke service
Beveelt aan
2 March 2025
Gwenn Parijs
Waalwijk
Ik ben goed geholpen aan de balie. Je moet wel iets te vaak bevestigen wat je allemaal aan je auto gedaan wilt hebben. Vóór de afspraak vul je het online in via de link in je e-mail, aan de balie checken ze het mondeling en dan krijg je nog een e-mail van monteur. En ik werd ook nog gebeld omdat er iets niet duidelijk was. Dat kan wellicht makkelijker, bijvoorbeeld alleen contact als er iets afwijkends gevonden wordt of als de prijs ineens anders is.
Beveelt aan
1 March 2025
Pamela Ramos Silva
Tilburg
Auto is opgehaald en weer thuisgebracht, dus geen zorgen gehad!
Beveelt aan
28 February 2025
Hein
TILBURG
.
Beveelt aan
28 February 2025
Marieke van Heijst
BREDA
Van afspraak tot afhandeling, TOP
Beveelt aan
28 February 2025
Ruud W.f.m.
BREDA
Wij zijn goed geholpen
Beveelt aan
27 February 2025
Marnix
TILBURG
Maar erg lange wacht tijd voor een af spraak
Beveelt aan
26 February 2025
Toon
OISTERWIJK
Auto heeft een beurt gehad, prima verlopen en heldere communicatie.
Beveelt aan
26 February 2025
R. van Stuivenberg
Moergestel
Kraaivenstraat 26
5048 AB Tilburg
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven