Laden reviews...
Laden reviews...
13 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen over het algemeen positieve ervaringen met vriendelijk personeel en duidelijke communicatie. Er zijn echter ook zorgen over communicatie in sommige gevallen en vertragingen bij afspraken. De inconsistentie in service en de afhandeling van problemen wordt genoemd, maar er zijn ook duidelijke complimenten voor snelle oplossingen. Het merendeel van de klanten waardeert professionele afhandeling en betrouwbaarheid.
Ik kreeg een storing in de motor. STOP motor, stond er en kon niet harder dan 30 meer rijden. Gedurende 2 dagen. Ik ben naar garage gegaan en jullie hebben hem uitgelezen. Daar was niets te zien, zelfs niet in het logboek. De melding was ineens verdwenen. Ik mocht 90€ betalen. Ik vind dit ongehoord!!! Peugeot bedenkt een systeem wat mij opdraagt te gaan laten kijken omdat ik niet kon door rijden. Vervolgens blijkt het een foute melding en is er niets aan de hand in de Peugeot garage, maar ik mag wel 90€ afrekenen voor jullie falend systeem. Dat is heel gek. Ik snap dat als er iets is, de klant moet betalen. Maar nu is het jullie risico dat het meld systeem niet werkt. Niet het mijne. Anders zou dit potentieel een heel lucratief systeem zijn voor Peugeot. Dat kan niet de bedoeling zijn. Ik heb dit uit willen leggen aan de meneer die me hielp, maar die wilde hierover niet in discussie gaan met mij.... later belde hij terug om zijn excuses aan te bieden. Maar ik ben eigenlijk pas tevreden als ik mijn 90€ terug krijg. Ik verwacht dat ik hoe dan ook nog gebeld wordt hierover door jullie, om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. 0648620047
Beveelt niet aan
31 March 2021
R. de Kort
'S-HERTOGENBOSCH
Service is zoals je mag verwachten. Vriendelijke bediening. En prijsopgave en reparatie voorstel vooraf. Geen verrassingen achteraf. Uiterst vakkundig personeel. Dus daarom een hele dikke tien!!!
Beveelt aan
29 March 2021
H.J.W. Suiskens
'S-HERTOGENBOSCH
Heel goed
Beveelt aan
29 March 2021
J.M.J.D. van Veldhoven
'S-HERTOGENBOSCH
En de auto was ook gewassen, keurig!
Beveelt aan
29 March 2021
Ingrid
HAAFTEN
Alles is volgens afspraak gegaan.
Beveelt aan
27 March 2021
J.B. Moerkerken
'S-HERTOGENBOSCH
Goede en duidelijke communicatie over wat er in de onderhoudsbeurt is uitgevoerd. Goede service.
Beveelt aan
27 March 2021
F.C. van Wordragen
SINT-MICHIELSGESTEL
Klantvriendelijk, duidelijke communicatie over de reparaties, handig digitaal systeem voor de reparaties, sms voor het afhalen
Beveelt aan
27 March 2021
D. Bezemer
'S-HERTOGENBOSCH
Prima, service, vriendelijk ontvangen en vakkundig begeleid.
Beveelt aan
27 March 2021
G.T.W. Uijen
ROSMALEN
Ik kwam in principe om de distributieriem te laten controleren.. die bleek vervangen te moeten worden. Heel goed geholpen en erg veel transparantie. Ook andere kleine vragen, kleine controles o.i.d. waren geen probleem. Zelfs de kosten vielen enorm mee!
Beveelt aan
27 March 2021
Dennis
'S-HERTOGENBOSCH
Prima contact en service
Beveelt aan
26 March 2021
L. van der Vliet
ZALTBOMMEL
Prima service
Beveelt aan
26 March 2021
P.D. van der Heijden
'S-HERTOGENBOSCH
Zoals boven vermeld zijn de werkzaamheden perfect uitgevoerd echter voor de zoveelste keer geen vergelijkbaar vervangend vervoer gekregen. Wij rijden een 308 en krijgen steeds een 108. Mijn man man zit er opgevouwen in en had die dag diverse afspraken. Gelukkig konden we de auto vd buren lenen.
Beveelt aan
25 March 2021
Teun
'S-HERTOGENBOSCH
Na de laatste grote beurt loopt mijn auto weer zoals het hoort. Het heeft wel een paar centen gekost maar voor nu ben ik tevreden.
Beveelt aan
25 March 2021
J.H. Nijbroek
SCHIJNDEL
Afspraak maken voor onderhoud ging erg netjes. Ontvangst ven aanname VLD auto bij de werkplaats ook netjes alle zaken die plaats moesten vinden aan de auto zijn genoteerd. Na 2 dagen auto gereed, bleek er niet gekeken te zijn naar de storing aan de parkeerhulp en APK niet te zijn uitgevoerd (was nota bene op advies vd garage). Er werd toen gezegd dat APK niet uitgevoerd zou kunnen worden ivm regels RDW. Ik heb zelf maar eens gekeken op site RDW en dat was de grootste onzin, APK kan altijd uitgevoerd worden!!! Zoals ook al eerder juist door garage was voorgesteld. Nu weer nieuwe afspraak voor oplossen probleem met parkeerhulp.
Beveelt niet aan
25 March 2021
M. de Maat
'S-HERTOGENBOSCH
Prettige contacten
Beveelt aan
25 March 2021
van der Steen
ROSMALEN
Was een goede afspraak gemaakt voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Op het afgesproken tijdstip auto afgegeven en heb toen de mededeling gehad dat deze na 1 uur klaar zou zijn. Toen ik na dat uur terug was bij de garage werd hij ook net buiten gereden
Beveelt aan
25 March 2021
J.C.M. van Berkel
BOXTEL
Vriendelijke behandeling en service.
Beveelt aan
24 March 2021
M.M. van den Enden-Bos
'S-HERTOGENBOSCH
Bij de APK zouden mijn ruitenwissers vervangen moeten worden terwijl ze pas 3 maanden geleden vernieuwd waren.
Beveelt niet aan
24 March 2021
J. Blom
'S-HERTOGENBOSCH
Zie hierboven!
Beveelt aan
24 March 2021
A.J. Maeijer - Sormani
'S-HERTOGENBOSCH
Bandenwissel van Winter naar Zomer banden. Auto gewassen stel ik altijd zeer op prijs.
Beveelt aan
22 March 2021
J.P.H. van den Ouweland
DRUNEN
Professioneel, klantgericht, vriendelijk en houden zich aan afspraken.
Beveelt aan
22 March 2021
Betty
'S-HERTOGENBOSCH
Ook op de late vrijdag middag een snelle vriendelijke service.
Beveelt aan
22 March 2021
H. Westhuis
HAARSTEEG
Weer problemen met mijn 508. Coulance redelijk behandeld
Beveelt aan
20 March 2021
J. van den Broek
'S-HERTOGENBOSCH
Wij zijn super tevreden met Nefkens Den Bosch kei netjes behandeld,dikke vette 10 verdiend
Beveelt aan
20 March 2021
L.H. Stupers
VUGHT
Alles volgens afspraak, kundig en zeer vriendelijk!
Beveelt aan
20 March 2021
R. van de Wiel
'S-HERTOGENBOSCH
Rietveldenweg 38
5222 AR Den Bosch
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven