Beste Jacques, Bedankt voor je bericht. Graag zouden wij met je in contact komen om te achterhalen wat er precies gebeurd is. Zou je dit via e-mail aan ons kunnen laten weten? Dit mag dan naar info@optie1.nl. Ik hoop snel van je te horen. Met vriendelijke groet, Mark van Optie1.nl.
Geachte heer/mevrouw, Wij hebben begrepen dat het probleem inmiddels in onze winkel in Goirle is opgelost en dat het abonnement is stopgezet. Wij hopen dat daarmee het vertrouwen weer wat terug gewonnen is. Met vriendelijke groet, Mark van Optie1.
Geachte heer, beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Ik heb inmiddels de winkel gesproken en die herkent de situatie niet. Wellicht kunt u ons een mail sturen (info@optie1.nl) om te kijken of we het nog voor u kunnen oplossen. Alvast bedankt.
Beste Marijke, Wij hebben u reeds een e-mail gestuurd, echter hebben wij daar nog geen reactie op ontvangen. U heeft deze ervaring niet met Optie1.nl, maar met één van onze franchisewinkels. Wel wil ik kijken waar ik u precies mee kan helpen. Wellicht kunnen we er toch nog voor zorgen dat u met een goed gevoel terugkijkt op uw ervaring met ons. Kunt u aub. een e-mail sturen en daarin aangeven om welke Optie1 winkel het precies gaat? Dit kunt u sturen naar info@optie1.nl t.a.v. Mark. Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Team Optie1.nl.
Optie1 is een onafhankelijke retailketen van telecom-, smart living en verduurzamingsexperts met 45 winkels in Nederland. Dé specialist om de hoek, voor iedereen. Deskundig advies en goede service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.